tolid-forosh-anvae-parche-berezenti پارچه برزنتی
پارچه برزنتی را می توانید در تنوع گسترده طرح، رنگ، وزن، ضخامت از فروشگاه دنیای چادر در تهران و کرج خریداری کنید. این مجموعه بزرگترین و معتبرترین تولید کننده برزنت در کشور است که محصولات تولیدی خود را زیر قیمت بازار و با بالاترین کیفیت ممکن برای مشتریان ارائه می دهد.

با توجه به تقاضای مشتری، ما می توانیم ویژگی های پارچه برزنتی را از جنبه های مختلف بسیار مقرون به صرفه تنظیم کنیم زیرا امکانات تولید داخلی را به طور کامل در اختیار داریم. ویژگی هایی که می توانند به صورت سفارشی تهیه شوند، عبارتند از استحکام های مختلف، پوشش های مخصوص عایق، عرض و ضخامت محصول نهایی و غیره. 

 بهترین پارچه برزنتی برای پوشش موارد بیرونی در فصل زمستان کدام است؟

 هنوز هم ممکن است تابستان به نظر برسد که گرما و رطوبت در بسیاری از مناطق تأثیر بگذارد ، اما زمستان در راه است. وقت آن است که به این فکر کنید که چگونه مبلمان پاسیو، استخر روباز، بوته ها و سایر وسایل تابستانی خود را ذخیره می کنید. همچنین زمان آن فرا رسیده است که به فکر ایجاد دیوارهایی روی یک عرشه یا ایوان سرپوشیده برای افزایش استفاده و نگهداری سوخت زمستانی مانند هیزم یا گلوله های چوبی محافظت شده از باران، برف و یخ باشید.

 با برزنت چه چیزی را می پوشانید؟

 نوع برزنتی که شما نیاز دارید به پروژه شما بستگی دارد. برای پوشاندن استخر یا موتورسیکلت خود از پارچه برزنتی بوم ضد آتش که با روکش روغن و موم پوشش داده شده استفاده نمی کنید زیرا باعث شستشوی روغن و موم در آب استخر یا موتورسیکلت شما می شود. شما نمی خواهید یک برزنت سبک برای جلوگیری از وزش باد بر روی دیوارها یا یک عرشه یا ایوان اضافه کنید، زیرا برزنت به سرعت پاره می شود.

بهترین تارپ ها برای پوشاندن وسایل خارج از منزل یا محصور کردن فضای باز در زمستان چیست؟
برای این کار شما به یک برزنت نیاز دارید که در برابر بادهای سرسام آور مقاومت کند و به همین دلیل برزنت های پلی استر عالی هستند. آنها برای مقاومت در برابر سرمای زمستان و در برابر وزش باد شدید طراحی شده اند.

 بهترین پارچه برزنتی برای جابجایی مواد زائد ساختمان، حیاط

 وقت پاکسازی پاییز است. آخر هفته ها قبل از رسیدن درجه حرارت شدید هوا و شروع بارش برف، با شروع کار در تمیز کردن شاخ و برگ های پاییز، از عجله در لحظه آخر برای انجام کارها پاکسازی محوطه، حیاط جلوگیری کنید.


در حالی که حیاط خود را تمیز می کنید و وسایل و اسباب بازی های تابستانی را کنار می گذارید، چرا از پارچه برزنتی به نفع خود استفاده نمی کنید؟ برزنت ها پاکسازی پاییز را بسیار راحت تر می کنند. با بررسی این ابزار مهم، از این ابزار مهم و روش های استفاده از برزنت برای پاکسازی پاییز غافل نشوید.
از آنجا که درختان برای زمستان در خواب هستند، بهترین زمان برای قطع یا اصلاح شاخه ها است. شاخه های پایین را که برداشتن آن زیر درخت دشوار است، بردارید. شاخه هایی را که مخالف یک خانه هستند حذف کنید. اگر شاخه یا اندام مرده وجود دارد، باید آنها را قطع کنید.
حشرات و قارچ ها می توانند درختان سالم را از بین ببرند. اگر در حیاط درختان یا درختچه های مرده دارید، باید آنها را از بین ببرید. ابتدا اندام و شاخه ها را بریده و سپس تنه اصلی را تا حد ممکن به زمین ببرید.

هر شاخه یا اندامی را که برید، آن را روی یک پارچه برزنتی بگذارید. بعد از آن دیگر نیازی به چیدن شاخه ها و برگ های کوچک نخواهید داشت. برای جمع آوری و پاکسازی نخاله های درختان. شما برزنت سنگینی می خواهید که پاره نشود. برزنت های ضخیم قهوه ای / سبز به اندازه کافی قوی هستند که وزن شاخه های سنگین تر یا تنه درختان را کنترل کنند.
در حالی که تصمیم می گیرید برگ ها و شاخه ها را بسوزانید یا آنها را کمپوست کنید، این آلودگی را به پارچه برزنتی بسپارید. دستگاه خردکن چوبی اجاره کرده و شاخه های آن را به مالچی تبدیل کنید که می توانید برای محافظت از گیاهان چند ساله خود در زمستان کمپوست استفاده کنید. تکه های بزرگتر از چوب سخت پس از خشک شدن می توانند در یک شومینه یا اجاق گاز استفاده شوند.
اگر می خواهید قطعات بزرگتر چوب را برای گرم کردن خانه خود ذخیره کنید، چوب ها را در محلی مناسب قرار دهید. بعد از اتمام کار، آن را با یک پارچه برزنتی ضد آب آبی رنگ بپوشانید. که از هیزم در برابر برف، باران و یخ محافظت می کند.

 تمیز کردن ناودان هابا استفاده از پارچه برزنتی

 ریزش برگ، گرد و غبار و گرده باعث مسدود شدن ناودان ها می شود. این می تواند منجر به تجمع یخ در زمستان شود. شما نمی خواهید یخ در سقف خود بلند شود. زمستان را با ناودان تمیز شروع کنید. به جای اینکه یک سطل را از نردبان بالا و پایین ببرید و ایمنی خود را در این راه به خطر بیندازید، یک زیرپوش یا همان پارچه برزنتی آبی تیره روی زمین قرار دهید و برگها، شاخه ها، خاک و گرده های در حال تجزیه را روی آن بریزید.

وقتی کارتان تمام شد، می توانید پارچه برزنتی را جابجا کرده و آن را به کود کمپوست تبدیل کنید.

 استخر حیاط خانه خود را با پارچه برزنتی بپوشانید

 یک پارچه برزنتی سنگین وزن یک گزینه ارزان قیمت برای پوشش استخر گران قیمت فراهم می کند. شما می خواهید از آب استخر در برابر جمع آوری برگ ها و شاخه ها در پاییز محافظت کنید. اگر آنها را بیرون نگذارید، قبل از اینکه بتوانید استخر را در بهار دوباره باز کنید، ساعت ها صرف تمیز کردن آنها خواهید شد.


پارچه برزنتی سنگین نقره ای UVR سنگین یا برزنت های سنگین/ سبز نقره ای پوشش های عالی برای استخر هستند. سطح آب را پایین بیاورید، مواد شیمیایی خود را متعادل کنید، مقداری از کوزه های کلر خالی یا یک بالش بادی را در وسط استخر قرار دهید و آن را با پارچه بریزید. باریک را ببندید تا باد آن را از بین نبرد یا با باران یا برف به استخر بیفتد.
در فصل بهار با استفاده از پمپ، آب را از قسمت بالایی پارچه برزنتی تخلیه کنید. طناب هایی را که برای محکم کردن آن در بالای استخر استفاده می شود، باز کنید. برزنت را بدون ریختن برگ یا آب باقیمانده از استخر بیرون بیاورید. آب را به سطح مورد نظر اضافه کنید. لازم نیست نگران جارو کردن برگها و شاخه های مرده از پایین استخر باشید.