arzantarin-parche-berezenti-kodam-ast ارزان ترین پارچه برزنتی

احتمالاً شنیده اید که مردم در مورد ورق های زیبا و نیز با ارزش پارچه برزنتی صحبت می کنند و همواره از جذابیت آنها می گویند. انواع مختلفی از پارچه برزنتی در بازار وجود دارد که هرکدام توانایی های خاص خود را دارند، و به نوعی بر جسم و روح انسان ها اثر می گذارند. گفته می شود که آنها به خوبی در برابر هر نوع عنصر محیطی مانند، باد، باران، برف، سرما و گرما مقاوم هستند. 

 ارزان ترین پارچه برزنتی

پارچه برزنتی در صنایع مختلف کاربرد دارند و همواره در شکل های مختلفی تولید می شوند، از برزنت معمولی گرفته تا برزنت شفاف، برزنت ضد آب، برزنت نسوز و برزنت طرح دار. این نوع از برزنت ها را می توانید از تولید کنندگان موجود در کشور در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه کنید.

هر کدام از برزنت ها قیمت متفاوتی دارند و بسته به کیفیت و امکاناتی که دارند، قیمت گذاری می شوند. معمولا برزنت های معمولی ارزان ترین پارچه برزنتی موجود در بازار است هستند، اما طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داده اند، برزنت های نانویی نیز نسبت به دیگر برزنت ها قیمت گرانتری دارند. 

 مشخصات ارزان ترین پارچه برزنتی

از لحاظ تاریخی، پارچه برزنتی به عنوان قدیمی ترین محافظ ها، شناخته می شوند. این گونه از ورقه ها علاوه بر استفاده در ساخت چادر در محصولات صنعتی و کشاورزی نیز استفاده می شوند، که شاید تا کنون نشنیده باشید. به عنوان مثال، برزنت های ضد و شفاف سفید یک نوع ورق پرکاربرد است که برای تولید پرده ای مخصوص مورد استفاده قرار می گیرند. به خصوص در حوزه گلخانه بیشترین استفاده را دارند.
البته اگر بخواهیم یک تعریف دقیق و نیز کلی از این مواد داشته باشیم، باید گفت که پارچه برزنتی، ورقی است که برای محافظت از انواع لوازم، ساخت روکش های ضد آب، ساخت چادرهای مسافرتی، ساخت سازه های کششی استفاده می شود. امروزه از این مواد استفاده های زیادی می شود که مهمترین آن در صنعت حمل و نقل و ساخت و ساز می باشد.
یکی از مدل های بسیار زیبا و نیز جذاب این محصول، پارچه برزنتی پلی استر می باشد. این نوع مواد معمولا در دسته ورقه های شفاف یا مات و در رنگ های مختلف قرار دارند. و در ساخت آنها مواد مخصوص استفاده می شود. معمولا در بازار فروش با نام تجاری برزنت پلی شناخته می شود.

در بازار می توانید پارچه برزنتی را در انواع مختلف زیر پیدا کنید:
 برزنت خام
 برزنت خطی
 برزنت موادی
 برزنت چاپی
این نوع از برزنت ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند معمولا برای کاربردهای داخلی و خارجی مصرف می شوند. مهمترین خصوصیات ورق های برزنتی عبارت است از:
• قیمت بسیار مناسب و صرفه اقتصادی
• مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل شیمیایی
• مقاوم در برابر آب و نیز جذابیت خوب

• عدم شکنندگی و مقاومت مناسب در برابر پارگی 

 تفاوت انواع پارچه برزنتی با یکدیگر

معمولا پارچه برزنتی سه نوع اصلی دارد: برزنت بوم، برزنت پلی اتیلن (پلی یا پلی اتیلن) و برزنت وینیل (پی وی سی). وقتی با الیاف بوم و تارهای وینیل مقایسه می شود، الیاف پلی اتیلن از بین سه مورد کمترین هزینه را دارند. آنها همچنین ضد آب و ضد پوسیدگی هستند در مقایسه با پارچه های بوم که فقط در برابر آب مقاوم هستند و ممکن است در شرایط بسیار مرطوب پوسیده شوند.
الیاف پلی اتیلن یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره است و در صورت استفاده از این نوع برزنت در فضای باز بسیار مناسب هستند و ماندگاری آنها بسیار خوب است.
پارچه برزنتی وینیل بهترین برزنت برای شرایط آب و هوای سرد است. دمای بسیار سرد بر این مواد تاثیر نمی گذارد. در حقیقت، با دوام ترین برزنت وینیل و پی وی سی برای مقاومت در برابر دمای پایین تر از ۴۰-درجه فارنهایت طراحی شده اند.
برخی از برزنت های پلی استر می توانند در برابر سرما زیاد مقاومت کنند، اما برخی دیگر در معرض سرمای شدید شکننده می شوند. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید.
از دیگر برزنت های معروف و نیز بسیار پرکاربرد می توان به برزنت های شفاف و یخی اشاره نمود. این نوع از برزنت های کاربرد های مختلفی دارند و شما این نوع برزنت ها را در جاهای مختلفی دیده اید به عنوان مثال:
 گلخانه ها
 قطعات دکوراتیو
 روکش های محصولات
 چادر کودکان
 پوشش های فضای داخلی

 سقف رستوران ها، کافه ها 

 خرید پارچه برزنتی ارزان قیمت

 پارچه برزنتی که در بازار به این اسم های مختلفی شناخته می شود تنوع زیادی دارد و هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارد، شما می توانید متناسب با اهداف کاری خود آنها را خریداری کنید . با مراجعه به مراکز فروش قادر خواهید بود از آنها استفاده کنید.

در حال حاضر مدل های مختلفی از برزنت ها را می توانید از مراکز فروش با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید. به عنوان مثال برزنت پارچه ای سنگین.
برزنت پارچه ای سنگین ضد آب است که در اصل از بوم پنبه ای ساخته شده و ابتدا توسط ملوانان استفاده می شد. امروزه برزنت را از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن طراحی و تولید می کنند.
برزنت پارچه ای کاملاً متنوع است و برخی موارد استفاده از آنها عبارت است از: پوشاندن تجهیزات و وسایل نقلیه در فضای باز، محافظت از کالاها در برابر باران، برف، گرد و غبار، و ایجاد چادرهای مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای خرید این محصول بهتر است به تولید دنیای چادر مراجعه کنید تا این محصول را با کیفیت بهتر خریداری کنید. برای خرید پارچه برزنتی استاندارد دنیای چادر با قیمت ارزان، می توانید به فروشگاه ما در تهران و کرج مراجعه کنید.

برزنت پوشش داده شده در دنیای چادر به لطف مشخصات عالی و استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت قابل اعتماد هستند، شما می توانید برای تولید محصولات متنوع از این نوع برزنت ها استفاده کنید. از نظر قیمت محصولات ارائه شده این مجموعه ارزان و مقرون به صرفه هستند.