tarikhche-majmoe-donyaye-chador تاریخچه مجموعه دنیای چادر
مجموعه دنیای چادر با استفاده از نیروهای متخصص توانسته است پروژه‌ های بزرگ داخلی و بین‌المللی را به خوبی به پایان برساند، با بررسی دقیق تاریخچه این مجموعه در می یابیم که جزء پیشروها در حوزه کسب و کار خود می باشد.

مجموعه دنیای چادر به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در زمینه های استفاده از پارچه های برزنت در صنایع مختلف می تواند خدمات بسیار خوبی را ارائه دهد و امروزه توانسته سابقه ای درخشان نزد مشتریان خود در کشور داشته باشد.
زمینه های فعالیت مجموعه دنیای چادر بسیار گسترده است و در حوزه های مختلف از جمله ساخت و تولید انواع چادر های مسافرتی و کمپینگ و سازه های کششی گوناگون و بسیاری از موارد دیگر فعال می باشد.
در هر کدام از این موارد که نیاز به دریافت اطلاعات و راهنمایی های کارشناسان دارید می توانید با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

در ادامه این مطلب سعی کرده ایم تا کمی بیشتر شما را با مجموعه دنیای چادر، اقدامات این مجموعه و محصولاتی که ارائه می کند، آشنا کرده باشیم، پس تا پایان ما را همراهی کنید. 

سال تأسیس مجموعه دنیای چادر 

مجموعه دنیای چادر در سال ۱۳۷۹ با نگاهی به آینده روشن به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرده، این مجموعه در ابتدای راه با استفاده از تیم تخصصی و به کار بردن محصولات با کیفیت بالا اقدام به خدمات رسانی به مشتریان خود نموده است.
این مجموعه از همان ابتدای شروع کار تلاش کرده تا پروژه های کوچک و بزرگ خود را به بهترین شکل ممکن با استفاده از بهترین کیفیت دوخت، ارائه خدمات پس از فروش و همچنین طراحی های حرفه ای انجام دهد.
زیرا مسئله مهم برای این تیم حرفه ای در راستای انجام فعالیت های مختلف همواره جلب رضایت مشتریان می باشد.

این مجموعه در همان سال های ابتدایی شروع فعالیت با آینده نگری به دنبال کسب جایگاه های مناسب در پروژه‌ های ملی و بین ‌المللی بوده است و در راستای رسیدن به اهداف بلند خود تمام تلاش خود را با استفاده از جمع آوری فناوری های پیشرفته و بروز و بهره گیری از این پیشرفت ها به بهترین نحو ممکن کرده است. 

زمینه های فعالیت مجموعه 

این مجموعه با تکیه بر دانش روز و استفاده از دستگاه های پیشرفته تلاش می کند تا پروژه های بسیار بزرگی را به بهترین نحو ممکن و با سرعت بالا انجام دهد.
با بررسی دقیق زمینه‌ های فعالیت این مجموعه در می یابیم که در بخش های مختلف صنایع به راحتی می توان از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه استفاده کرد.

به طور کلی این مجموعه در حوزه هایی مانند: طراحی، دوخت، اجرا و نصب بسیاری از سازه های مختلف فعالیت می کند که تمامی این فعالیت ها را در بهترین سطح کیفیتی ارائه می دهد. 

در اینجا به چند مورد از زمینه های فعالیت این مجموعه اشاره می کنیم از جمله:
• در حوزه تجهیزات مسافرتی: در این زمینه برای طراحی، دوخت و فروش انواع چادرهای مسافرتی، کیسه های خواب، زیر انداز، میز و صندلی های تاشو سفری و بسیاری از موارد این چنینی با استفاده از انواع مختلف پارچه های برزنتی فعالیت می کند.
• در حوزه سازه های بادی و لوازم شهربازی: در این حوزه نیز از صفر تا صد لوازم مورد استفاده مانند عروسک های بادی، تاب و سرسره های بادی و همچنین ساخت عروسک های پاندولی مانند خرچنگ ،حلزون و طراحی و تولید استخر توپ پرتابل و بسیاری از موارد دیگر به بهترین نحو ممکن طراحی و دوخت آنها را انجام می دهد.
• در حوزه تولید چتر و سایبان و آلاچیق: انواع مختلف چترها و آلاچیق ها از لحاظ شکل طراحی، سایز و ابعاد و همچنین سایبان های مورد استفاده در فروشگاه ها، مغازه ها بالکن ها و بسیاری از موارد این چنینی فعال هستند.
• ساخت سازه های نمایشگاهی: امکان طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی موقت و همچنین اسپیس فریم های پارکینگ خودرو و بسیاری از موارد دیگر، امکان اجرای اسپیس فریم ها با سقف‌ های شیشه‌ ای نیز وجود دارد.
• در حوزه پوشش سیلو و استخر در برخی از موارد که لازم است کف استخر ها کاملاً ضد آب شوند و یا با استفاده از سقف های موقت برای پوشش های مناسب و همچنین تولید و ساخت سیلو ها برای محافظت غلات انتخاب این مجموعه می تواند خیال مصرف‌ کننده را راحت کند.
• در حوزه تولید روکش های صنعتی: برای طراحی و دوخت انواع پوشش های مناسب برای جلوگیری از ورود سرما به کابین های راننده ها و همچنین تولید کاور های مناسب برای دستگاه های صنعتی مختلف فعالیت های گسترده دارد.
• در حوزه صنعت حمل و نقل بار: حرفه ای ترین چادر های محافظتی را برای ماشین های باری مختلف مانند تریلی، ترانزیت و کانتینرهای بزرگ حمل بار تولید می کند.

• در حوزه تولید لوازم ورزشی: در بخش‌های مختلفی از حوزه های ورزشی و به خصوص در تولید مت ژیمناستیک به صورت حرفه ای فعال می باشد. 

محصولات ارائه شده در دنیای چادر 

 با توجه به گستردگی زمینه های فعالیت این مجموعه خوب است بدانید که محصولات بسیار زیادی توسط کادر مجرب و فعال در آن تولید می‌ شوند.

با بررسی هر کدام از این محصولات ارائه شده درمی یابیم که از لحاظ کیفیت جنس اولیه و همچنین کیفیت دوخت در سطح بسیار خوبی قرار دارند.
در اینجا به طور کلی به چند محصول مهم ارائه شده در دنیای چادر اشاره می‌ کنیم از جمله:
• چادرهای محافظتی ماشین های سواری
• چادرهای مسافرتی در تنوع بالا از لحاظ شکل و سایز
• برپایی چادرهای هیئتی، اردویی و همچنین چادرهای عشایر
• تولید انواع کاورهای مختلف برای تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی
• تولید سازه‌ های پارچه‌ ای در سایزها و اندازه های متنوع و همچنین امکان ساخت آنها به صورت سفارشی
• تولید و عرضه انواع چترها و آلاچیق های مناسب باغ ها و ویلاها
• روکش و محافظ کولرهای آبی و گازی
• تولید انواع میز و صندلی های تاشو و همچنین کیسه خواب های باکیفیت بالا
در صورت نیاز به هر کدام از محصولات ذکر شده می توانید با خیال راحت از این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت تهیه کنید.

 چرا دنیای چادر را انتخاب کنیم؟

از آنجا که مجموعه دنیای چادر و مدیران آن معتقدند نیروهای فعال در این مرکز جزء سرمایه های گران بهای آنها محسوب می شوند، تلاش می کنند تا فضای کاری دوستانه و اخلاق مدار را ایجاد کنند.
به طور حتم فعالیت در چنین محیط هایی موجب شکوفایی و خلاقیت بیشتر ذهنی نیروهای فعال در این حوزه ها شود.
پس با انتخاب دنیای چادر می توانید از تخصص و مهارت افراد مشغول به کار در این مجموعه، اطمینان کافی را به دست آورید.
همچنین کارشناسان متبحر که در این مجموعه در حال فعالیت هستند تلاش می کنم تا تمامی محصولات و مواد اولیه مورد نیاز خود را از کارخانجات تولید کننده به شکل مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایند، حذف واسطه ها منجر می شود تا مواد اولیه با قیمت های کاملا مقرون به صرفه خریداری شود.
همچنین به صورت مداوم در حال به روز رسانی دستگاه های دوخت، پانچ و تمامی دستگاه هایی که در این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند هستند.
پس با بررسی دقیق این موارد می توانیم به راحتی به این سوال که چرا دنیای چادر را انتخاب کنیم؟ پاسخ مناسب بدهیم.

با انتخاب این مجموعه می توانید از کیفیت بالای خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کنیم و با خیال راحت پروژه های خود را به آنها بسپارید. 

انجام پروژه های بین المللی در این شرکت 

این شرکت جزء پیشروترین ها در زمینه سازه های کششی و سقف های موقت در ایران است، که با استفاده از نگرش های نوین و همچنین رعایت استانداردهای جهانی و درک نیاز مشتریان تلاش می‌ کند تا سازه‌ های پارچه‌ ای را طبق اصول زیباشناسی و معماری های پایدار طراحی و اجرا کند.
همچنین با استفاده از تخصص و مهارت بالای کادر فعال در این مجموعه در پروژه های بین المللی متعددی موفقیت های چشمگیری را به دست آورده است.
این مجموعه در حین انجام پروژه های بین المللی بیشترین تلاش خود را می‌ کند که از مواد اولیه موجود در داخل کشور استفاده کند تا بدین وسیله ارز آوری قابل قبولی را نیز داشته باشد.
این تاکنون موفق به انجام پروژه های بسیار زیادی در سطح بین الملل و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس شده است، که توانسته بیش از ۱۰۰ پروژه مهم و بزرگ را با موفقیت به اتمام برساند.

مهمترین دلیلی که برای انتخاب این شرکت در انجام پروژه های بین المللی وجود دارد، این است که پس از انجام کار، خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می دهد و انجام کار با ضمانت نشان دهنده کیفیت بالا می باشد. 

 تولید و دوخت انوع پارچه برزنت و چادرهای برزنتی

کاربردهای مختلف پارچه های برزنتی سبب شده تا این محصول در تنوع بالایی تولید شود، همه ما می دانیم که برای تولید پارچه های برزنتی از الیاف پنبه و پلی استر استفاده می شود، اما نکته مهم این است که با تغییر میزان استفاده از این الیاف پارچه هایی با ویژگی های خاص تولید می شوند.
یکی از مهمترین مصارف پارچه های برزنتی، تولید انواع مختلف چادرهای برزنتی می باشد، که در هنگام انتخاب و تهیه این نوع پارچه باید دقت بیشتری به خرج داد.
پارچه هایی که برای دوخت انواع چادرهای برزنتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند باید از ویژگی و مشخصات منحصر به فردی برخوردار باشد، تا بتواند تمام نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کند.
یکی از مهمترین انتظاراتی که از چادر برزنتی می‌ شود، داشت این است که در برابر نفوذ باران و هر گونه رطوبت دیگر مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
همچنین به خوبی بتواند مانع نفوذ و ورود اشعه های فرابنفش خورشید شود و در استفاده های طولانی مدت در فضای باز دچار پوسیدگی نگردد.

اما مهمتر از همه این موارد انتخاب مجموعه مناسب است، که بتواند به خوبی از عهده طراحی و دوخت این چادر ها برآید و اقدام به تولید این محصولات در بالاترین سطح کیفی کند. 

تهیه برزنت مناسب چادرهای کانتینری و ترانزیتی 

 چادرهای کانتینری و ترانزیتی یکی از بهترین پوشش هایی است که می‌ توان برای محافظت از بارها در جابجایی های بین شهری و حتی بین کشوری از آنها استفاده کرد.

استفاده از کانتینرهای فلزی به دلیل سنگین بودن وزن، چندان مورد استقبال و علاقه نمی باشد و اغلب مصرف‌ کنندگان ترجیح می دهند تا از برزنت های مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنند.
پارچه های برزنتی مناسب چادر کانتینری و ترانزیتی معمولاً دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند که موجب می شود از آنها استفاده های متعددی شود و در تمامی موارد استفاده و کاربرد موجب رضایت مصرف کنندگان می گردد.

در اینجا به چند مورد از ویژگی ها و مشخصات خوب پارچه های مناسب برای دوخت چادر های کانتینری و ترانزیتی اشاره می کنیم از جمله:
• دارای مقاومت و استحکام بالا
• مقاومت خوب در برابر کشش و سایش
• داشتن وزن سبک درعین مقاوم بودن
• مقاوم در برابر کپک زدگی و ایجاد بوی بد در مجاورت رطوبت
• مقاوم در برابر اشعه یو وی خورشید
• مقاومت در برابر حرارت
• در حال حاضر به دلیل موارد استفاده گسترده این پارچه ها در تنوع بالایی می توان آنها را در بازار یافت، اما انتخاب مراکز عرضه، که با اطمینان کافی از کیفیت و قیمت، محصول مورد نظر را تهیه کرد مهم می باشد.

تولید انواع سایبان برزنتی

 • سایبان ها نقش بسیار خوبی در استفاده بهتر از فروشگاه ها، مغازه ها و همچنین بالکن ها ایفا می کنند.

• در صورتی که در تولید انواع سایبان برزنتی از نیروهای متخصص و کاربلد و همچنین پارچه های برزنتی با کیفیت بالا استفاده شود، می توانید از کارکرد این محصول تا سال های طولانی رضایت داشته باشید.
• معمولاً سایبان ها از دو بخش مهم که یکی سازه فلزی و دیگری پارچه برزنت است، تشکیل می شود، انتخاب پارچه مناسب و کاملا ضد آب در بهبود کارکرد این محصول نقش زیادی ایفا می کند.
• همچنین سایبان ها از لحاظ سازه فلزی به دو صورت دستی و برقی تولید می شوند، که در هر دو نمونه برای استفاده بهتر باید از پارچه برزنت با بالاترین سطح کیفیتی استفاده کرد.
• خوب است بدانید که نقش سایبان های برزنتی در فروشگاه ‌های مواد غذایی و سوپر مارکت ها، بسیار لازم و ضروری می ‌باشد، زیرا این سایبان ها می‌ توانند از مواد غذایی درون فروشگاه ها و مغازه ها در فصول گرم سال محافظت کرده و از تابش خورشید به شکل مستقیم جلوگیری کنند.
• در صورتی که بخواهید از تولید انواع سایبان برزنتی با کیفیت بالا و قیمت های مناسب اطمینان حاصل کنید باید به دنبال پیدا کردن مجموعه های معتبر و بدون واسطه باشید.
• در بین تعدد مراکز ارائه دهنده این خدمات، انتخاب دنیای چادر می تواند بیشترین سطح انتظارات شما را برآورده کند.

تأمین برزنت مناسب دوخت انواع کیف و کوله پشتی 

با توجه به تعدد بالای مصارف پارچه های برزنت، خوب است بدانید که یکی از کاربردهای گسترده آن در تولید انواع کیف و کوله پشتی می باشد.
در اینجا به چند مشخصه و ویژگی خاص پارچه های برزنتی، مناسب دوخت انواع کیف و کوله پشتی اشاره می کنیم از جمله:
• این پارچه ها در برابر حرارت کاملا مقاوم هستند.
• باید در برابر ساییدگی مقاوم باشند و به راحتی دچار پارگی نشوند.
• در کشش های ناگهانی از دوام خوبی برخوردار بوده و به بافت آن آسیبی وارد نمی گردد.
• در برابر نفوذ آب و رطوبت نیز مقاومت خوبی داشته باشند.
• وزن این پارچه ها نیز باید کاملاً سبک باشد، تا در طی حمل و نقل های روزانه خسته کننده نشود.
• تنوع در رنگ و طرح های مختلف که موجب پوشش تمامی سلیقه ها گردد.

مجموعه دنیای چادر می تواند به عنوان یکی از بهترین مراکز تامین برزنت مناسب دوخت انواع کیف و کوله پشتی بشمار می آید.
خوب است بدانید که از این پارچه ها به غیر از دوخت کیف و کوله پشتی برای تولید و دوخت چمدان ها در چند سایز مختلف و همچنین دوخت کفش نیز استفاده می شود، زیرا این پارچه‌ ها از استحکام خوبی برخوردار است و به راحتی تحمل وزن های سنگین را دارد.

 تهیه انواع برزنت ضد آب مناسب استخر

معمولاً پارچه های برزنتی با توجه به نوع الیاف ضخیمی که در روند تولید آنها به کار برده می شود در دسته منسوجات با طول عمر بالا قرار می گیرند، این پارچه ها در برابر رطوبت مقاوم هستند.
اما برای اینکه پارچه های برزنتی به صورت صد درصد در برابر نفوذ آب و هرگونه مایعات دیگر مقاوم شود و هیچ گونه نشتی نداشته باشد روند خاصی را در کارخانجات طی می کنند.

به منظور ضد آب کردن پارچه برزنت، سطح این پارچه ها را با استفاده از مواد مخصوص پلیمری مانند: پلی وینیل، پلی اتیلن، pvc و مواد مناسب دیگر پوشش می‌ دهند، این پوشش بر روی پارچه های برزنت به دو شکل یک طرفه و یا دو طرفه انجام می شود.
یکی از موارد استفاده و کاربردهای پارچه های برزنت ضد آب، استفاده برای استخر ها است و
معمولاً برای استخر به دو گونه از پارچه برزنت استفاده می شود.
می توان از این پارچه ها به عنوان سقف های موقت و پوششی بر روی استخرها برای جلوگیری از تابش نور خورشید و یا جلوگیری از دید اطراف استفاده کرد.
همچنین می توان از پارچه های برزنت در کف استخرها به عنوان یک عایق مناسب ضد رطوبت به کار برد.
به راحتی با کمک پارچه های ضد آب برزنت، می توان استخرهای تفریحی کوچک و موقت نیز تولید کرد، تا مورد استفاده کودکان و سایر افراد در حیاط منازل و باغ ها قرار بگیرد.
در هنگام تهیه انواع برزنت ضد آب مناسب استخر، باید دقت کرد که این پارچه ها در عرض ها و ضخامت های متنوع وجود دارد و همچنین از لحاظ طرح و رنگ نیز دست خریدار باز می باشد.
انتخاب مراکز عرضه مناسب برای تهیه این محصول می تواند اطمینان از کیفیت بالا و قیمت مناسب را به همراه داشته باشند.

 قیمت متفاوت ارائه خدمات در شرکت دنیای چادر

شرکت دنیای چادر، یکی از بهترین مجموعه هایی است که زمینه‌ های طراحی و دوخت چادر ها و کاور های متنوع، فعالیت های گسترده ‌ای دارد.
این شرکت به جزء فعالیت در زمینه دوخت و آماده سازی محصولات مختلفی که با پارچه های برزنتی تولید می شوند، اقدام به ارائه این پارچه ها در حجم های عمده نیز کرده است و تمامی مراکز تولیدی که به پارچه های برزنت در تنوع بالا نیاز دارند، می توانند اقدام به خرید از این مجموعه نمایند.
انتخاب این شرکت منجر می شود تا شما با قیمت های متفاوت محصولات و خدمات مختلف رو به رو گردید.
به دلیل اینکه این شرکت جزء عرضه کنندگان بدون واسطه انواع پارچه های برزنتی می باشد، امکان ارائه این محصولات را به قیمت‌ های درب کارخانه به وجود آورده است.
همچنین وجود تیم تخصصی ماهر، سبب شده تا تمامی فعالیت ها و خدمات درخواست شده از این مجموع در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد، هرچه فعالیتی با سرعت بالاتر انجام شود در نتیجه هزینه های جانبی کمتری به جای می گذارد.

پس با انتخاب این شرکت برای دریافت خدمات و محصولات مختلف می توانید از قیمت متفاوت و بسیار بهینه آن بهره مند شوید. 

چگونگی ثبت سفارش انواع پارچه و چادر برزنتی؟ 

 انواع مختلف پارچه ها و چادر برزنتی کاربردهای بسیار زیادی در اغلب صنایع دارند و در اکثر مواقع لازم است تا این پارچه در حجم های عمده تهیه شود.

در بین تنوع مراکز عرضه با انتخاب دنیای چادر برای خرید محصولات مورد نظر خود می توانید از کیفیت به همراه قیمت، اطمینان کافی داشته باشید.
اما نکته مهم این است که چگونه سفارشات خود را در این مجموعه به ثبت برسانیم؟
باید گفت که این مجموعه راه های ارتباطی زیادی برای ارائه خدمات به مشتریان خود در سراسر کشور در نظر گرفته است، که به راحتی می توانید از اقصی نقاط کشور با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.
به طور کلی روش های ثبت سفارش انواع پارچه و چادر برزنتی در این مجموعه عبارتند از:
• مراجعه حضوری به آدرس این شرکت
• استفاده از تلفن های ارتباطی با بخش فروش
• استفاده از سایت مجموعه دنیای چادر
• راه های ارتباطی از طریق شبکه های مجازی
با بررسی تمام این راه ها، می توانید بهترین راه دسترسی و ثبت سفارش محصولات مختلف را مطابق نیاز، انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر برای شما ارسال گردد.