Tarpaulin-cooler-duct-valve برزنت دریچه کانال کولر

برزنت دریچه کولر را همین حالا می توانید در کمترین زمان ممکن بدون هیچ واسطه با کیفیت عالی خریداری کنید. مرکز فروش آنلاین برزنت کولر، این‌ نوع پارچه ضد آب را به قیمت زیر بازار عرضه می کند. 

پارچه برزنتی کولر چیست؟ 

بی شک همه شما با کولر آشنایی دارید و می دانید که این وسیله وظیفه جذب هوای گرم داخل و تولید هوای خنک و مطبوع از طریق فرآیند تبخیر مایع به گاز را دارد.

این وسیله در فواصل گرم سال جهت خنک کردن، مورد استفاده قرار می گیرد.
آیا شما با قطعات مختلف این دستگاه خنک کننده، آشنایی دارید؟
کولرها، از قطعات و محصولات مختلفی به تولید رسیده اند که هریک با انجام وظایف خود طبق یک چرخه منظم، یک هدف را دنبال می کنند.
کسانی که کولر را از نزدیک دیده اند، قطعا با قسمت های مختلف آن نیز آشنایی دارند.
به عنوان مثال، برزنت یک پارچه ای فوق العاده با دوام، انعطاف پذیر و ضد آب است که از پارچه‌ هایی از جنس پلی استر با پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن یا انواع روکش های دیگر ساخته می‌ شود. این نوع پارچه ضد آب در کولرها استفاده می شود؛ اما می دانید در کدام قسمت ها کاربرد دارد؟
قبل از آنکه با کاربرد آن آشنا شوید، بهتر است ابتدا مشخصات کامل و برخی از کاربردهای دیگر این پارچه را بشناسید، شاید بتوانید کاربرد آن را در کولرها نیز بشناسید.
پارچه های برزنتی، مقاوم، مستحکم و سبک هستند، همچنین با ثبات رنگ بالایی که دارند در طول سالیان سال استفاده، رنگ خود را هرگز از دست نخواهند داد.
این پارچه پرکاربرد، در مقابل شست و شو بسیار مقاوم است و مانع از رشد باکتری می شود.
به سبب همین خاصیت ضد باکتریایی و ضد مواد شیمیایی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی نیز کاربرد گسترده ای دارد.
از طرفی،​ برزنت ها مقاومت بسیار زیادی در برابر اشعه ماورإ بنفش نور خورشید و مایعات دارند که همین ویژگی نیز موجب شده از آن به عنوان روکش محصولات و انواع سایبان استفاده نمایند.
نیروی کششی بالای برزنت ها نیز باعث طول عمر بالای آن می شود؛ از طرفی وزن سبک نیز امکان جابجایی آن را راحت می کند.
تنوع رنگ این پارچه زیاد است و حتی قابلیت چاپ نیز دارد که در این صورت برخی از شرکت های تولید کننده می توانند آرم یا مارک خود را روی آن بزنند، پس جهت تبلیغات بهترین گزینه خواهد بود.
با ذکر مشخصات پارچه برزنتی کولر و همچنین برخی از کاربردهای رایج پارچه آن، بی شک می توانید حدس بزنید، این پارچه منحصربفرد چه مصارفی برای کولر دارد.
بله، برزنت دریچه کانال کولر و کاور کولر می تواند از بهترین مصارف این پارچه ایده آل باشد که در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم.

انواع مصارف برزنت کولر

همانگونه که اشاره شد، پارچه برزنتی یکی از انواع پارچه های بسیار پرکاربرد و بی نظیری است که برای کولر نیز کاربرد دارد.

دو نمونه از کاربردهای رایج برزنت کولر:

• برزنت دریچه کانال کولر:

کولر یک دستگاه خنک کننده است که هوای خنک از طریق کانال کولر به داخل اتاق وارد می شود.

همانگونه که اشاره شد، دستگاه کولر از طریق یک کانال این فرآیند را انجام می دهد که برای اتصال کولر به کانال از نوعی پارچه مخصوص به نام برزنت استفاده می کنند.

کیفیت پارچه برزنت بر میزان خنک کنندگی و باد کولر بستگی دارد؛ چرا که در صورت سالم بودن برزنت کانال، هوا بهتر و سریع تر جریان پیدا خواهد کرد.

اما نکته مهم اینکه این محل نصب کولر، معمولا در فضای باز یا در پشت بام و زیر آفتاب است، پس امکان آسیب رسیدن به آن از طریق اشعه نور خورشید یا دیگر عوامل طبیعی وجود دارد.

برزنت ها، پارچه هایی ضخیم و سبکی هستند که با لایه پلاستیکی پوشانده می شوند که به همین سبب ضد آب، آتش، نور خورشید و ... خواهند بود.

• برزنت روکش کولر:

روکش یا کاور، به عنوان محافظی هستند که هر دستگاهی را در برابر برخی از عوامل خارجی حفظ می کنند.
کولر نیز یکی از تجهیزات مهم قابل استفاده است که در فضای باز و در معرض نور آفتاب، باد، باران، ضربه، خراش، یخ زدگی و ... قرار دارد.
پس با توجه به اینکه کولر را در فواصل سرد استفاده نمی کنند، بهتر است آن را با استفاده از یک نوع پوشش مناسب بپوشانند تا سبب افزایش عمر دستگاه شود.
پارچه های برزنتی کولر، با دارا بودن تمامی مشخصات لازمه بهترین گزینه جهت دوخت انواع کاور کولر هستند که البته بایستی متناسب با ابعاد کولر انتخاب شوند.
از طرفی این کاور، ضد آب است و استفاده از آن در فصل بارندگی، مانع از نفوذ آب و رطوبت به داخل کولر می شود که در نتیجه از زنگ زدگی و پوسیدگی کف کولر جلوگیری خواهد شد.
اما مهمترین نکته اینکه یکی از عوامل اصلی به هدر رفتن انرژی در فصل سرد سال، خارج شدن گرما و البته ورود هوای سرد از طریق دریچه کانال کولر می باشد که در صورت استفاده از کاور یا برزنت کولر از این عمل جلوگیری خواهد شد.

بهترین روش خرید برزنت دریچه کانال کولر 

امروزه پارچه برزنت دریچه را می توان به چند روش مختلف خریداری کرد که هر کدام از این روش ها مزایای خاصی دارند.

یکی از این روش های متداول، مراجعه حضوری به فروشگاه پارچه برزنت است که پس از انتخاب خرید خود را می توانید انجام دهید.
اما در خرید حضوری نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی است که البته گستردگی طرح و تنوع نیز شاید زیاد نباشد.
گزینه دوم و جدیدترین روش، خرید اینترنتی است که تنها با مراجعه به سایت های حضوری در هر کجا و هر زمان می توان به گستردگی طرح و تنوع این پارچه دسترسی پیدا کرد.
به نظر شما کدام روش مقرون بصرفه تر است؟
در ادامه مطالب را برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان ارائه می دهیم.

فروش آنلاین برزنت کولر

همانگونه که اشاره شد، امروزه به روش های زیادی می توان برزنت دریچه کولر را خریداری کرد.
اما بهترین روش جهت تهیه ی پارچه برزنت استفاده از فناوری جدید اینترنت و خرید آنلاین است.
چرا که در این روش، نیاز به هزینه ی کمتری است و چه بسا اینکه واسطه ها نیز حذف خواهند شد.
بزرگترین شرکت توزیع انواع پارچه برزنتی، به عنوان یک شرکت معتبر جهت فروش آنلاین و درجه یک برزنت هم اینک به صورت مستقیم سفارش می پذیرد.

اگر قصد خرید عمده بهترین پارچه برزنت قیمت مناسب را دارید با کارشناس این بخش تماس حاصل فرمایید.