Price-list-of-tarpaulin-container-tent لیست قیمت برزنت چادر کانتینری

لیست قیمت برزنت چادر کانتینری در معتبرترین شرکت فروش آنلاین مقرون بصرفه تر از سایر مراکز است. این مرکز بزرگ فروش برزنت دنیای چادر، باکیفیت ترین برزنت درجه یک را به قیمت رقابتی از درب کارخانه توزیع می کند.

چادر کانتینری چگونه پارچه ای است؟ 

 همه ما می دانیم که برای جابجایی هر محصولی از ماشین ها استفاده می کنند.

حال این مسافت شامل یک راه کوتاه در یک شهر کوچک باشد و یا بتواند مسافت های طولانی حتی خارج از کشور را شامل گردد.
به عنوان مثال، بسیاری از صادرات و واردات ما از طریق راه های زمینی و با استفاده از کانتینر، کامیون، تریلی و ... انجام می شود.
اما به نظر شما برای حمل هرگونه کالایی نیاز به چه چیزهایی است؟
آیا کانتینر به تنهایی‌ می تواند بار مورد نظر را سالم به مقصد برساند؟
قطعا خیر، چرا که حمل و نقل می تواند شامل هر نوع محصول کشاورزی، دامداری، مواد غذایی، لوازم منزل و ... باشد که بی شک هر کدام از این موارد حتی در مسافت کوتاه می تواند تحت هر نوع اثر یا مواد خارجی آسیب ببیند.
ممکن است بار ماشین حاوی مواد غذایی باشد که اگر در معرض نور آفتاب، باران و تگرگ قرار بگیرد، فاسد شود و در صورت وزش باد و طوفان و ... نیز پرتاپ می شوند.
با توجه به نکات ذکر شده و طبق قوانین صنعت حمل و نقل، باید برای حمل و نقل هرگونه باری از یک پوشش مناسب به عنوان چادر جهت برقراری امنیت بیشتر استفاده کنند.
اما این پوشش یا همان چادر ماشین، از چه جنسی می تواند باشد؟
از گذشته تا کنون از پارچه های بسیار زیادی جهت حفظ بار ماشین استفاده می کردند که حتی این پوشش ها گاهی از جنس چوب یا آهن نیز بودند و با وجود وزن زیاد به محصولات آسیب می رسید.
با گذشت زمان و پیشرفت علم، پارچه های بسیار مستحکم، سبک، ضد اشعه نور خورشید، ضد مواد شیمیایی و ... به تولید رسید که قادر هستند در برابر سرما و گرما مقاومت کنند.
برزنت کانتینری، یکی از انواع پارچه های باکیفیت و ضد آب است که با نام دیگری همچون، برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادرهای ترانزیتی، روکش کانتینر، روکش بار و ... شهرت دارد.
این نوع برزنت، توان بالایی در برابر نیروهای کششی سطحی دارد و می توان از آن در مسافت های بین المللی با خیال آسوده استفاده کرد.
کیفیت و قیمت این‌ پارچه هر دو مناسب است و البته جهت دسترسی به مقرون بصرفه ترین لیست قیمت برزنت چادر کانتینری باید به مراکز معتبر مراجعه کرد.

کاربردهای مهم دیگر پارچه چادر کانتینری

همانطور که اشاره شد، چادر برزنت کانتینری از انواع پارچه های بسیار محبوبی است که امروزه در صنعت حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد.

این پارچه، ضد آب است که همین ویژگی یکی از خاصیت های اصلی پارچه های برزنتی می باشد و باعث کاربردی بودن آن می شود.
از طرفی برزنت های کانتینری، غیر قابل اشتعال یا نسوز هستند و به عنوان یک نوع پوشش های خود خاموش شونده به کار می روند.
اهمیت و ویژگی های بارز پارچه کانتینری باعث شده تا علی رغم حمل و نقل جاده ای از این پارچه در صنعت کشتیرانی، حمل و نقل ریلی و حمل بار با قطار نیز به عنوان یک پوشش مقاوم استفاده کنند.
همچنین سایبان ها نمونه دیگر از پارچه های چادر کانتینری هستند که به عنوان یک پارچه منحصربفرد ضد آب جهت عدم نفوذ باران و البته ورود گردو خاک و نور خورشید از آن ها در ابعاد و مدل های مختلفی استفاده می شود.
ناگفته نماند که این پارچه حتی قابلیت چاپ دارد که می توان آن را جهت تبلیغات به کار برد.
چادر های مسافرتی و کمپینگ نیز نمونه دیگر از مصارف این پارچه پرکاربرد هستند که به عنوان یک پناهگاه و البته محافظ از آن در مواقع ضروری استفاده خواهند کرد.
وزن سبک این پارچه، امکان جابجایی آن را آسان می کند و با وجود تنوع در رنگ و طرح در آن، حق انتخاب مشتری افزایش می یابد.
همچنین برزنت های کانتینری را به عنوان روکش استخر های روباز، آلاچیق، کاور لایه های دیواری، کاور سقف های تیرچه بلوک ساختمانی، اتاق های بسیار سبک چادری، پوشش مخازن نگهداری، کالسکه و چتر نیز استفاده می کنند.
علی رغم کیفیت بالا، لیست قیمت برزنت چادر کانتینری نیز مقرون بصرفه است.

عوامل موثر بر لیست قیمت برزنت چادر کانتینری

توجه به لیست قیمت برزنت چادر کانتینری از جمله نکات مهمی است که قبل از خرید بایستی حتما به آن توجه بسیاری داشت.

اما در قیمت گذاری این پارچه، عوامل زیادی تاثیر دارند که نوع مواد به کار رفته در این پارچه و ترکیب آن ها از جمله مهمترین موارد به شمار می رود.
از طرفی، رنگ و طرح های مختلف و البته مزیت و مشخصات پارچه چون ضد آب و ضد آتش بودن نیز می تواند از نکات مهمی باشد که باعث افزایش نرخ پارچه می گردند.
اما خرید عمده آن با استفاده از روش جدید امروزی می تواند از دیگر موارد مهمی به شمار رود که قیمت پارچه برزنت کانتینر را تحت تاثیر قرار می دهد.
با نظر شما کدام روش در کاهش هزینه های خرید به مشتریان عزیز کمک خواهد کرد؟
برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطالب را بخوانید.

فروش برزنت دنیای چادر به صورت عمده

دنیای چادر، یکی از قطب های بزرگ پارچه برزنت در کشور است که کیفیت پارچه های آن زبانزد می باشد.

این مجموعه، جهت دسترسی تمامی کاربران از سرتاسر ایران به صورت اینترنتی فعالیت می کند.
در خرید مستقیم از دنیای چادر، کاربران می توانند بدون هیچ واسطه ای با تولید کنندگان ارتباط برقرار کنند و بهترین برزنت را با قیمت درب کارخانه تهیه نمایند.
جهت اطلاع از لیست قیمت برزنت چادر کانتینری یا خرید عمده آن، همین حالا با مشاورین فروش این بخش تماس حاصل فرمایید.