Wholesale-tarpaulin-fabric پارچه برزنتی فروش عمده

 پارچه برزنتی فروش عمده با زیر قیمت بازار در این مجموعه عرضه می گردد. مرجع ارائه دهنده پارچه های برزنتی ارزان قیمت، شرایط خرید مستقیم از کارخانه را برای شما خریداران عزیز فراهم نموده است.

ناگفته هایی درباره انواع برزنت 

همه ما نام پارچه برزنتی را بسیار شنیده ایم و در زندگی روزمره با آن سر و کار داشته ایم، در این مقاله قصد داریم شما را با انواع برزنت آشنا کنیم و بهترین مرکز پارچه برزنتی فروش عمده را معرفی نماییم.

در چند دهه اخیر با روی کار آمدن فناوری های نوین نساجی، الیاف مصنوعی و پلیمری مثل نایلون و پلی استر در تولید پارچه مورد استفاده قرار گرفته اند.
برزنت نوعی پارچه ضخیم، مستحکم و منعطف است که از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده و یک طرف آن با یک روکش از جنس پلاستیک یا چرم مصنوعی پوشیده شده است.
در حقیقت بافت و روکش به کار رفته در برزنت باعث استحکام و مقاومت بالای پارچه شده و به آن خاصیت های بی نظیری همچون ضد آب بودن بخشیده است.
باید گفت که پارچه های برزنتی از طول عمر و دوام بالایی برخوردارند، همچنین در برابر فشار، ضربه، اشیای نوک تیز و غیره دچار آسیب فیزیکی نمی شوند.
با وجود این ویژگی های منحصر به فرد، پارچه های برزنتی به یکی از پرفروش ترین پارچه های صنعتی در بازار تبدیل شده است.
پارچه های برزنتی بر اساس جنس و ویژگی های مخصوصی که دارند، انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • برزنت کانتینری: نام دیگر آن برزنت تزانزیتی است و همانطور که از اسم آن مشخص است برای روکش ماشین های سنگین باربری مانند تریلی، وانت و امثال این ها مورد استفاده قرار می گیرد. ضد آب بودن و مقاومت در برابر آفتاب از خصوصیات بارز این نوع برزنت می باشد.
  • برزنت شمعی: ظریف ترین نوع برزنت موجود در بازار است که برای دوخت چادر مسافرتی، کیسه خواب، چتر، پوشاک ورزشی و لباس های زمستانی مانند کاپشن و بارانی و کاربرد دارد.
  • برزنت کیفی: وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر سایش مقاوم است. برای دوخت های ظریف مانند کیف، کوله پشتی و ساک از این برزنت استفاده می شود.
  • برزنت سقفی: به عنوان سایبان در فضاهای باز و نیمه باز مثل رستوران ها و مغازه ها و اماکن تفریحی ورزشی استفاده می شود و در برابر نور مستقیم آفتاب مقاوم است.
  • برزنت نسوز: به عنوان یک عایق حرارتی ضخیم عمل می کند که قابلیت تحمل دماهای بسیار بالا را دارد. عمدتاً برای مصارف صنعتی در کارخانجات، پالایشگاه ها، جوشکاری و ... از این نوع برزنت استفاده می گردد.
  • برزنت نظامی: در حوزه نظامی جهت دوخت البسه، چادر و کاور تجهیزات مانند اسلحه به کار می رود و در طرح های مختلف مانند چریکی، شطرنجی، پلنگی و کامپیوتری در بازار موجود است.
اگر قصد تهیه پارچه برزنتی فروش عمده را دارید، به معتبرترین مرکز ارائه دهنده انواع پارچه های برزنتی ارزان مراجعه کنید.

قیمت پارچه برزنتی فروش عمده

شایان ذکر است که انواع مختلف برزنت که در بالا ذکر شد، عمدتاً در عرض های 100 تا 200 سانتی متر به تولید می رسند.

همچنین پارچه های برزنتی رنگ ها و طرح های متنوعی دارند که مصرف کننده بر حسب نیاز خود آن ها را خریداری می کند.
اگر قصد خرید عمده پارچه برزنتی را در تناژ بالا دارید، به نکات زیر توجه نمایید:
  • قیمت عمده پارچه برزنتی در بازار
  • جنس و کیفیت برزنت
  • کارخانه تولید کننده برزنت
  • انتخاب بهترین نوع پارچه برزنتی با ضخامت و عرض مناسب
  • خرید از نمایندگی های معتبر فروش پارچه برزنتی

قیمت پارچه برزنتی فروش عمده در بازار تحت تأثیر عواملی چون نوع، کیفیت، عرض و ضخامت پارچه می باشد.
البته باید گفت که یک فاکتور مهم دیگر روی قیمت تمام شده محصول موثر است که خریداران کمتر آن را مورد توجه قرار می دهند.
همه ما می دانیم که اگر شرایط خرید مستقیم محصول مورد نیاز خود را از درب کارخانه تولیدی داشته باشیم، قیمت آن بسیار ارزان تر از خرید از فروشگاه ها می باشد.
برای خرید تضمینی پارچه برزنتی درجه یک و ارزان قیمت از درب کارخانه باید چگونه اقدام کنیم؟
پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما بهترین شیوه خرید بی واسطه برزنت را در تناژ بالا و با قیمت منصفانه به شما معرفی کنیم.

فروش پارچه های برزنتی ارزان قیمت

همانطور که متوجه شدید امروزه پارچه برزنتی به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، از بازار خرید و فروش پررونقی برخوردار بوده و بسیار پرطرفدار است.

همه ما می دانیم که در چند سال اخیر با گسترش تکنولوژی و شبکه های مجازی، بسیاری از کسب و کارها به سمت غیر حضوری شدن رفته اند.
البته هنوز هم هستند کسانی که شیوه های سنتی خرید را ترجیح می دهند و بر این باورند که باید محصول را از نزدیک مشاهده و سپس خریداری کنند.
اما با وجود شلوغی و ترافیک در شهرها، رفتن به بازار دردسرهای فراوانی به همراه دارد و بسیار زمان بر است.
امروزه بسیاری از فروشگاه ها به صورت اینترنتی در حال عرضه اجناس خود هستند، نکته قابل توجه این است که آیا همه این مراکز معتبر و مطمئن هستند؟
مجموعه ما به عنوان اولین و معتبرترین نمایندگی فروش آنلاین پارچه به صورت غیر حضوری در حال فعالیت است و پارچه برزنتی فروش عمده را مستقیماً از کارخانجات تولیدی خوشنام و باسابقه به فروش می رساند.
این رابطه مستقیم بین خریدار و تولید کننده باعث حذف تمامی واسطه ها و سودجویان شده و نازل ترین قیمت پارچه برزنتی را برای شما خریداران عزیز به ارمغان می آورد.
پس همین حالا برای اطلاع از قیمت روز پارچه برزنت از کارشناسان بخش فروش وب سایت کمک بگیرید و سفارش خود را به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید.