Buy-waterproof-and-fireproof-tarpaulin خرید برزنت ضد آب و نسوز

 خرید برزنت ضدآب و نسوز در صورتی که از بزرگترین مرجع عرضه برزنت درجه یک انجام بگيرد، با کیفیت و قیمت مناسبی همراه می‌ شود

برزنت ضد آب چه ویژگی هایی دارد؟

برزنت های ضد آب معمولاً پارچه های هستند که از جنس کرباس و پلی استر تولید می شوند و به دلیل الیاف ضخیم پنبه در آنها جزء پارچه های مقاوم و مستحکم قرار می گیرند این پارچه ها به راحتی در برابر هر گونه رطوبت مقاومت خوبی دارند.

اما در صورتی که بخواهیم پارچه های برزنت ضد آب در برابر فشار هزار و میلی متر آب را تهیه کنیم، دقت داشته باشید که این پارچه ها باید ویژگی های منحصر به فردی به همراه داشته باشند.
معمولاً پس از تولید پارچه های برزنتی با کیفیت بالا آنها را توسط مواد مخصوص از پلیمرهای با کیفیت بدست می‌ آیند، مانند پلی وینیل، پلی اتیلن و پی وی سی و مواد مناسب دیگر به شکل کامل پوشش دهی می کنند. این پوشش بر روی پارچه برزنت سبب می‌ شود تا پارچه ها به صورت ۱۰۰% ضد آب شوند.
پوشش دهی پارچه‌ ‌های برزنت به دو صورت یک رو و دو رو انجام می پذیرد که پارچه های یک رو از ضخامت کمتری نسبت به نوع دو روی آن برخوردار می‌ شود به دلیل یک رو بودن انعطاف پذیری بالاتری دارد، اما از پارچه‌های دو رو می توان در شرایط سخت آب و هوایی استفاده کرد.
نکته مهم این است که پارچه های ضد آب معمولاً در چند رنگ بندی مختلف تولید می ‌شوند تا دست خریداران در انتخاب آنها باز بماند.
به طور کلی چند دسته از ویژگی‌ هایی که پارچه های برزنت ضد آب به همراه دارند را مورد بررسی قرار می دهیم از جمله:
  • مقاومت در برابر اشعه یو وی خورشید
  • ۱۰۰ درصد ضد آب بودن
  • مقاومت بالا در برابر یخ زدگی
  • انعطاف پذیری خوب
  • مقاوم در برابر ضربه و اجسام تیز
  • مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک و آلودگی ها
  • چاپ پذیری و امکان درج انواع لوگو و تبلیغات

برزنت نسوز چیست؟

برزنت نسوز یکی از پرکاربرد ترین پارچه های مقاوم در برابر آتش و حرارت است که مصارف صنعتی عمده ‌ای دارد، به دلیل اینکه از این پارچه در صنایع استفاده می‌ شود، معمولاً این پارچه کاملا مستحکم و مقاوم در برابر هرگونه فشار و ضربه می باشد.

اما خوب است بدانید که برای تولید پارچه های برزنتی نسوز، از الیاف نسوز مختلفی در روند تولید پارچه های برزنتی در کارخانجات نساجی استفاده می‌ شود که برخی از الیاف مهم آن مانند الیاف سیلیکونی، الیاف سرامیکی، الیاف نانو، الیاف آزبست و مواردی دیگر از این قبیل که سبب تولید پارچه های برزنت نسوز با ویژگی های خاص می شوند.
پارچه های برزنتی نسوز، کاربردهای بسیار گسترده ‌ای دارند و به طور معمول از این پارچه ها در کوره ها به عنوان یک عایق و درزگیر مناسب و همچنین در کارهای جوشکاری در برخی از پروژه های عمرانی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌ دهند.
برای آشنایی بیشتر با پارچه های برزنت نسوز خوب است تا با برخی از مشخصات و ویژگی های آن کاملا آشنا شوید تا در حین استفاده و تهیه پارچه های برزنتی نسوز بتوانید مناسب ترین نمونه را مطابق نیاز خود تهیه کنید.
در اینجا چند خصوصیت بارز و مهم پارچه های نسوز را به اختصار بیان می کنیم از جمله:
این پارچه ها به ‌گونه‌ ای تولید می شوند که در برابر حرارت ۳۰۰ درجه سانتیگراد تا ۱۲۰۰ درجه و در برخی مواقع تا ۱۸۰۰ درجه سانتیگراد مقاوم هستند.
به دلیل استفاده از الیاف با کیفیت بالا این پارچه در برابر مواد اسیدی مختلف نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌ دهد.
در برابر روغن های داغ و مواد صنعتی خطرناک مقاومت بالایی دارند و به راحتی می‌ توان در صنایع مختلف از آن بهره برد.
توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت و هر گونه مایعات دیگر را دارد.
از این پارچه می‌ توان در فضای باز استفاده کرد، زیرا اشعه های فرابنفش خورشید هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی ‌کند و در برابر آنها از مقاومت بالایی برخوردار است.
از لحاظ مکانیکی نیز این پارچه مقاومت خوبی دارا می باشد و هیچ گونه ضربه یا فشار و کشش به بافت آن آسیب وارد نمی کند.
به راحتی می توان از آن به عنوان عایق صدا و عایق های ضد زنگ استفاده کرد.
چاپ پذیری بالای پارچه های برزنتی آنها را به یک بنر تبلیغاتی متحرک تبدیل می‌ کند که استفاده از آنها در فضاهای مختلف امکان پذیر است.

چگونگی خرید برزنت ضد آب و نسوز خوب

خرید برزنت ضدآب و نسوز خوب و با کیفیت بالا با ضخامت های مختلف و عرض های متنوع در حجم های عمده صورت می پذیرد.

اما برای همه افرادی که به این محصولات در حجم های زیاد نیاز دارند مهم است که چگونه این خرید را انجام دهند تا هم از کیفیت و هم از قیمت محصول تهیه شده رضایت کامل را داشته باشند.
ما در اینجا به شما چند راهکار برای خرید برزنت ضد آب و نسوز خوب، با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می ‌دهیم از جمله:
کارخانجات تولید کننده پارچه های برزنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه می ‌توانند جزء بهترین مراکزی باشند که می توانید انواع مختلف برزنت را با کیفیت ها و کارایی های خاص تهیه کنید.
مراکز فروش عمده که به شکل مستقیم با کارخانجات فعالیت می‌ کنند نیز جزء مراکزی است که می توانید در صورت دسترسی نداشتن به کارخانجات تولید کننده از آنها استفاده کنید.
سایت های آنلاین معتبر جزء بهترین انتخاب ها محسوب می شوند، زیرا از اقصی نقاط کشور که دسترسی به کارخانجات و یا مراکز فروش عمده را ندارید می توانید تنها با فشردن چند دکمه مناسب ترین پارچه برزنت ضد آب و نسوز را مطابق نیاز خود سفارش دهید

مرجع فروش آنلاین انواع برزنت

فروش انواع مختلف پارچه های برزنتی به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می شود، که انتخاب هر کدام از این شیوه ها برای تهیه پارچه های برزنتی ممکن است که با مزایای خاصی همراه شود.

اما در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی و شلوغ شدن شهرها و سخت شدن رفت و آمدها انتخاب روش های آنلاین و انتخاب کردن سایت های معتبر می‌تواند جزء بهترین گزینه ها محسوب شود.
این مرجع فروش آنلاین با عرضه انواع مختلف پارچه های برزنت تلاش می کند تا با حذف واسطه ها و ارتباط برقرار کردن با کارخانجات تولید کننده محصولات خود را از درب کارخانجات ارسال نماید، تا بدین ترتیب کمترین ارزش افزوده برای محصولات خود را در نظر بگیرد.
در صورتی که قصد خرید برزنت ضدآب و نسوز را دارید همین حالا با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات لازم می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.
مهمترین مزیتی که این مرجع فروش آنلاین برای خریداران خود در نظر گرفته است، ارسال سریع محصولات خریداری شده در کمترین روز کاری می باشد، زیرا محصولات بدون واسطه و به شکل مستقیم از کارخانجات ارسال می گردند.