foroshande-behtarin-parche-berezent-anvae-chador.jpg قیمت برزنت چادری

 قیمت برزنت چادری با توجه به نوع الیاف به کار رفته در برزنت مشخص می گردد این فروشنده بهترین پارچه برزنت برای انواع مختلف چادر را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

برزنت و استفاده از آن در دوخت چادر

برزنت در دسته پارچه ‌های مستحکم و منعطف قرار می‌ گیرد که معمولاً در بافت آن از نخ های پنبه، پلی استر و لاکرا استفاده می شود. کارخانجات برای بافت برزنت ها از نخ های ۱ لا، ۲ لا، ۳ لا، و تا ۶ لا را استفاده می‌ کنند که این تغییر لایه های نخ سبب به وجود آمدن برزنت هایی با ضخامت های مختلف می گردد.

برزنت به دلیل مشخصات و ویژگی‌ های خاصی که دارد مورد استفاده و کاربرد آن بسیار گسترده است و با اندک تغییری در میزان استفاده از الیاف مختلف برزنت ها با تغییرات چشمگیری روبرو می شوند.
انواع مختلف پارچه ها در بازار وجود دارد که می توان برای دوخت چادر از آنها استفاده کرد اما در بین تنوع بالای پارچه، برزنت ها جزء بهترین موارد محسوب می شوند.
از آنجا که از چادرها در فضای بیرون استفاده می‌ شود و ممکن است که با عوامل جوی مختلفی رو به رو شوید، باید پارچه های برزنتی مقاومت بالایی داشته باشند.
بهترین ضخامتی که می‌ توان از آن برای طراحی و دوخت انواع چادرها استفاده کرد، وزن ۷۰۰ گرم می باشد که این وزن از ترکیب نخ های ۳ لا و ۶ لا در تار و پود به وجود می آید.
البته نوعی دیگر از برزنت نیز وجود دارد که ترکیب نخوای های به کار برده شده در تار و پود آن به صورت ۳ لا در ۳ لا است که از این نوع برزنت برای تهیه انواع چادرهای نظامی و یا چتر و آلاچیق استفاده می‌ کنند، معمولاً وزن این نوع برزنت حدود ۵۵۰ گرم در متر مربع می باشد.
چادرها انواع مختلف با کاربری های متفاوت دارند که هر کدام بنا بر استفاده دارای شرایط و مشخصات خاص می باشند، به طور مثال برخی از چادرها مخصوص هلال احمر تولید می‌ شوند که در طولانی مدت و شرایط بروز حوادثی مانند سیل یا زلزله مورد استفاده قرار می‌ گیرند، که این چادرها اسکلتی هستند و به نام چادرهای گروهی مشهور می باشند.
نوع دیگری از چادرها هستند که مخصوص عشایر می باشد، معمولاً مناسب ترین نوع چادر برای این موارد برزنت های سفید است که هر خانواده متناسب با نیاز خود اقدام به برپایی این نوع چادر ها می کنند.
نوع دیگری از چادرها وجود دارند که بر حسب تعداد از ۲ نفر تا ۱۲ نفره تولید می ‌شوند و مناسب برای مسافرت و استفاده در دل طبیعت هستند، این نوع چادر ها ساختاری متفاوت و خاص با چادرهای اسکلتی دارند و معمولاً درون آنها فنر های خاص تعبیه می شود تا باز کردن و جمع کردن این چادرها به آسانی صورت بگیرد.
نکته مهم که باید در مورد چادرهای مسافرتی به آن دقت کرد این است که حتماً برای آنها پنجره های خروجی هوا تعبیه شود و کف این چادرها نیز از پارچه های برزنت مقاوم و ضد آب استفاده شود.

بهترین پارچه برزنت چادری چه مشخصه هایی دارد؟

با توجه به تنوع بسیار بالایی که پارچه های برزنتی دارند از برخی از آنها می‌ توان برای تولید چادرهای برزنتی استفاده کرد.

اما باید دقت داشته باشید که پارچه برزنت چادری مشخصات مدنظر شما را دارا باشد تا بتوانید بهترین استفاده و کارکرد را از آن به دست آورید.
ممکن است در هنگام انتخاب پارچه های برزنتی چادری، دچار این دغدغه و مشکل شوید که بهترین پارچه برزنت چادری چه مشخصه هایی دارد؟
ما در اینجا به چند مورد از مشخصه ها و ویژگی هایی که خوب است پارچه برزنت چادری به همراه داشته باشد اشاره می کنیم از جمله:
ضد آب بودن: از آنجا که استفاده از چادر ها در فضاهای باز است و ممکن است هر آن بارش‌های باران شروع شود باید چادرها به نحوی انتخاب شوند که هیچ گونه آب و رطوبتی را از خود عبور ندهند.
ضد اشعه uv: چادرهای برزنتی نقش سقف را برای افراد مصرف کننده ایفا می کند و خوب است که این چادرها بتوانند افراد را در برابر اشعه های فرابنفش خورشید و اشعه یو وی آن محافظت کند و همچنین در استفاده های طولانی مدت زیر نور آفتاب دچار پوسیدگی نگردد.
انعطاف پذیری پارچه های برزنتی برای چادر باید به گونه ای انتخاب شوند که کاملا منعطف باشند تا بتوان به راحتی آنها را باز و بسته کرد و همچنین در جابجایی و حمل و نقل مشکلی برای مصرف کنندگان آن به وجود نیاید.
استحکام و مقاومت: استفاده از این چادرها معمولاً در فضاهای باز جنگل‌ ها، بیابان‌ ها، کویر و فضاهای اینچنینی می باشد، پس باید این پارچه به گونه ای انتخاب شود که در برابر وزش بادهای شدید، ناملایمات جویی و همچنین سنگ و زمین های ناهموار کاملاً مقاوم باشد و به آسانی دچار ضربه و پارگی نشود.

قیمت برزنت چادری به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

برزنت چادری جزء محصولاتی است که در بازار طرفداران زیادی دارد و مشتریان خاصی به دنبال تهیه این پارچه در حجم های عمده هستند.

اما نکته مهم قیمت برزنت چادری است که باید مورد توجه خریداران عمده قرار بگیرد، زیرا تغییرات قیمتی ناچیز نیز می‌ تواند نقش تاثیرگذاری در خریدهای عمده داشته باشد.
اگر شما هم به دنبال فاکتور های موثر بر قیمت این محصول هستید با ادامه مطالب همراه ما باشید تا با برخی از مهمترین های آنها آشنا شوید.
در اینجا به چند فاکتور مهم که بر قیمت برزنت چادری تاثیر می گذارند اشاره می کنیم از جمله:
  • ضخامت و گرماژ
  • تراکم بافت بالا
  • عرض پارچه های برزنتی
  • برند و کارخانجات تولید کننده
  • انتخاب مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه
  • تغییرات قیمتی مواد اولیه
  • تغییرات نرخ ارز و نوسانات بازار
  • هزینه‌ های تحمیل شده بر کارخانجات
  • حجم سفارش برای خرید

مرکز فروش انواع برزنت ضد آب و مقاوم

انواع پارچه های برزنتی ضد آب و مقاوم در برابر فشار و ضربه از استقبال بسیار زیادی در بازار روبرو هستند و حجم خرید و فروش آنها بالا می باشد.

برای خریداران عمده این محصول مهم است که مراکز عرضه را انتخاب کنند که بدون واسطه و ضمن تهیه محصول با کیفیت بالا از قیمت های مناسبی نیز برخوردار باشد.
این مرکز فروش با ارائه انواع برزنت ضد آب و مقاوم تلاش می کند تا با حذف واسطه ها به شکل مستقیم با کارخانجات ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را به قیمت درب کارخانه ارائه دهد.
در صورتی که به دنبال به دست آوردن مناسب ترین قیمت برزنت چادری هستید همین حالا با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات لازم در مورد ویژگی و مشخصات انواع برزنت ها، لیست قیمت این محصولات را نیز به دست آورید.
کارشناسان این مجموعه تلاش می ‌کنند تا با معرفی دقیق محصولات خود و اعلام قیمت آنها حق انتخاب نهایی را به مشتری واگذار کرده تا مشتری بر اساس نیاز خود بتواند تصمیم درست را بگیرد.