parche-berezent-karbord-mohem-kamping-1 خرید پارچه برزنت

پارچه برزنت یکی از مفیدترین و همه کاره ترین مواردی است که باید در سفر بعدی خود در کمپینگ و یا اردوگاه داشته باشید. آنها ارزان، بسته بندی آسان و کاربردهای متنوعی دارند. به عنوان مثال، با قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب و یا باد و باران، می توان از پارچه برزنت برای ایجاد چادر شما در مکان خشک و راحت تری برای اقامت استفاده کرد. 

چگونه می توانم پارچه برزنت در کمپینگ استفاده کنم؟ 

ساده ترین پناهگاه برزنت، پناهگاه قاب A نام دارد، با ایجاد یک خط کش مردانه بین اشیا بالای چادر شما ایجاد می شود. شما می توانید این محصول را با استفاده از طناب به درختان و یا سنگ ببندید تا از شما در برابر باران و نور آفتاب محافظت کند.

استفاده از پارچه برزنت در آب و هوای سخت یک روش فوق العاده برای تسکین دهنده عناصر برای شما و هم اردویان است. برزنت را می توان به روش های مختلفی بر روی چادر آویزان کرد، این بستگی به نیاز، توانایی ها و منابع موجود شما دارد. شما می توانید یک برزنت بخرید و از همه راه هایی که می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید، بهره مند شوید. 

چرا شما به یک پارچه برزنت نیاز دارید؟ 

 فیلسوف بزرگ سوانسون =، هنگامی که در مورد ورق های برزنت که به گروهی از پیشاهنگان پسر داده شد س سوال شد، یک بار گفت: "این یک صفحه پلاستیکی است. همه کاره ترین شی شناخته شده برای انسان. می توان از آن برای ساخت چادر، کوله پشتی، کفش، برانکارد، بادبان استفاده کرد و فکر می کنم در وخیم ترین شرایط می تواند سطحی باشد که بتواند "هنر" بر روی آن ایجاد کند. " اگر قرار است از این مرد بزرگ چیزی یاد بگیریم این است: پارچه برزنت ابزاری شگفت انگیز است و مانند هر ابزار خوب دیگری باید یاد بگیریم که چگونه از آن به طور موثر استفاده کنیم.

شما به یک پارچه برزنت نیاز دارید زیرا؟

اگر شما، خدای ناکرده، چادر را فراموش کردید، پس یک گزینه اضافی برای یک پناهگاه بداهه چشمگیر دارید تا از شما در برابر باران و باد محافظت کند. شما برای خوابیدن، غذا خوردن، پختن غذا و ایجاد آتش به یک مکان خشک نیاز دارید.

شما می توانید چادر خود را بالای یک پارچه برزنت قرار دهید و به عنوان یک لایه محافظ اضافی بین خود و زمین قرار دهید. بسته بندی چادر خشک و دلپذیر شما را آسان تر می کند. بسته بندی یک چادر کثیف و مرطوب و گذاشتن آن در داخل اتومبیل معایب زیادی دارد که شما با استفاده از یک پارچه برزنت مناسب می توانید از این کار جلوگیری کنید.

قبلاً اشاره کردم که شما برای خوابیدن به پارچه برزنت نیاز دارید اما نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت این مسئله تأکید کنم. خوابیدن در یک چادر خشک، گرم و تهویه خوب تفاوت را ایجاد می کند. 

چگونه با استفاده از پارچه برزنت یک پناهگاه به فرم A ساده بسازیم؟ 

معمولا در صورت نبود چادر مناسب از پارچه برزنت به عنوان پناهگاه موقت استفاده می شود، اما این پناهگاه همه کاره را می توان در هر کجا راه اندازی کرد. قبل از اینکه شروع به درست کردن موقت یک پناهگاه به فرم A ساده کنید به موارد زیر دقت کنید:

حتماً نقطه ای را انتخاب کنید که دارای درختان خوبی باشد که به اندازه کافی از یکدیگر فاصله داشته باشند تا بتوانید خط الراس خود را بر روی آنها ایجاد کنید. 

در بالا بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ شاخه خشک پوسیده ای بالای سر شما نیست و همه شاخه های پوسیده شده سقوط کرده اند.
مکان صافی را انتخاب کنید که شیب کمی داشته باشد تا آبی که روی زمین جمع می شود از محل شما دور شود.
پس مانده های اضافی را پاک کنید تا بتوانید چادر خود را به راحتی برپا کنید.
سیم خود را به دور درخت، تیر یا هر سازه دیگری که به طور ایمن بر روی آن قرار دارد بپیچید. برای ایجاد خط الراس خود، سازه دیگری در نزدیکی آن پیدا کنید تا انتهای دیگر آن را گره بزنید. سعی کنید بند اصلی را بالاتر از آنچه فکر می کنید ببندید. بعداً می توانید این مورد را در صورت نیاز تنظیم کنید.
پارچه برزنت خود را روی آن بگذارید و تا آنجا که می توانید آن را پهن کنید.
4 گوشه پارچه برزنت را از سوراخ های ارائه شده با خطوط زیر بکشید. حتماً این کار را کاملاً تنش انجام دهید تا باران بتواند به طور موثر از چادر دور شود.
مطمئن شوید که در مورد چگونگی باران از باریکی که شما تازه ساخته اید باران می آید. من از این تکنیک استفاده کردم تا آب را از درون چادر خود دور نگه دارم.
بعد از راه اندازی
یک خط قطره ای روی خط الراس خود ایجاد کنید. این به سادگی یک قطعه طناب در قسمت خارجی پارچه برزنت روی خط الراس است که آب جمع شده روی خط الراس را از پایین ترین قسمت خط الرأس هدایت می کند، که البته همان جایی است که برزنت در حال کاهش وزن است.

در پایان چادر شما آماده استفاده است و شما می توانید با این کار یک چادر موقت برای خود درست کنید و از طبیعت لذت ببرید. 

فروش پارچه برزنت با داوم، محکم، ضد آب، ضد حرارت، ضد رطوبت، ضد نور با قیمت مناسب و به صورت عمده و تکی در تهران. پارچه برزنت ارائه شده در دنیای چادر کاربرد های زیادی دارد، مانند،پوشش کلی، پوشش اتومبیل، پوشش ماشین، سایبان، چادر کمپینگ، پناهگاه، محافظ باد، ایجاد دیوار حریم خصوصی، تشک پیک نیک، محافظ رنگ ، پوشش قایق ، ماهیگیری، پوشش استخر، کاروانها و موارد دیگر.

برای خرید ارزان قیمت پارچه برزنت می توانید هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا این محصول را متناسب با نیاز خود و با قیمت ارزان خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید.