forosh-onlin-parche-berezent فروش پارچه برزنتی

پارچه برزنتی محبوب ترین ماده برای نیازهای عمومی، نیاز های صنعتی در فضای باز است. برای برنامه های داخلی، نیز می توانید از پارچه های برزنتی استفاده کنید. برای خرید آنلاین انواع برزنت می توانید از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید. 

 انواع پارچه برزنتی در فروشگاه دنیای چادر

برزنت های تولید شده در شرکت دنیای چادر برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا این نوع از برزنت ها وزن بسیار کمتری نسبت به برزنت های قدیمی دارند، آنها بسیار نازک تر و سبک تر هستند بنابراین انعطاف پذیری بالایی دارند.

برخی از برزنت های ما بازدارنده آتش هستند برای تقسیم اتاق های داخلی یا پرده های کارخانه استفاده می شود. برای استفاده در فضای باز مناسب نیست.
پارچه برزنتی ۴۰ اونس: دو برابر سنگین و ضخیم تر از برزنت های استاندارد ۱۸ انسی هستند. از این مواد می تواند برای تریلی های باربری استفاده کرد، اما اگر اندازه آنها بزرگ باشد، مدیریت آنها بسیار سنگین خواهد بود. حتماً وزن کلی برزنت را قبل از خرید بررسی کنید تا مطمئن شوید به راحتی می توانید آن را بلند کنید.
پارچه برزنتی ۵۰ اونس: سنگین ترین برزنت ما در دنیای چادر است. مواد دو لایه برای برنامه هایی که به برزنت سنگین تر و ضخیم تری نیاز دارند. از یک طرف به رنگ خاکستری یا سیاه و از طرف دیگر به رنگ سفید در می آید. هنگام سفارش این ماده، وزن تخمینی را یادداشت کنید تا مطمئن شوید که برزنت تمام شده آنقدر سنگین نیست که قابل استفاده برای برنامه شما باشد.

وزن این مواد ممکن است کمی متفاوت باشد. برای برزنت های کوچک که باید وزن زیادی داشته باشند مناسب است. به عنوان مثال، شما می توانید از این مواد برای پوشاندن چوب آتش استفاده کنید. 

ویژگی ها و کاربرد مهم پارچه برزنتی 

 شما تصور می کنید که وقتی از پارچه برزنتی استفاده می کنید فضای زیادی برای نوآوری وجود ندارد، اما این موضوع کاملا اشتباه است. برزنت ها تقریباً به اندازه انسان ها ی روی کره زمین قدمت دارند. اما ما از برزنت های باستانی ساخته شده از پوست حیوانات فاصله زیادی گرفته ایم. برزنت های مدرن بسیار پیشرفته تر از آن است که تصور کنید. کافی است نگاهی به برزنت های عرضه شده در دنیای چادر بیندازید و منظور ما را خواهید فهمید.


پارچه برزنتی سنگین ما با وینیل PVC ضد آب و با دوام ساخته شده اند. آنها در برابر رطوبت و آب، پاره شدن، پوسیدگی و کپک زدن مقاوم هستند. اینها برزنت های درجه یک تجاری و سنگین هستند که برای تحمل هر آنچه مادر طبیعت به سمت آنها پرتاب می کند ساخته شده اند.
برزنت های ما با پشتکار زیاد از اشیا با ارزش شما محافظت می کنند، در مقابل عناصر محیطی مقاوم هستند- اعم از باد، باران، تگرگ، نور آفتاب و سایر عناصر.

هر آنچه باید درباره پارچه برزنتی سنگین بدانید 

ما مجموعه عظیمی از برزنت های درجه یک سنگین را برای فروش در فروشگاه دنیای چادر عرضه کرده ایم تا خریداران بتوانند محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و با قیمت ارزان خریداری کنند. اگر به دنبال برزنت سنگین هستید، جستجوی شما به پایان رسیده است. برای این که ما بهترین برزنت مورد نیاز شما را در اختیار داریم.

اگر به دنبال چیزی هستید که ماندگار باشد، به پارچه برزنتی سنگین ما احتیاج دارید. برای تصمیم گیری در مورد اینکه وظیفه برزنت های سنگین چیست، باید به چند عامل توجه کنید. ابتدا باید به وزن برزنت نگاه کنید. هرچه عدد بالاتر باشد، کیفیت برزنت نیز بهتر خواهد بود. 

همچنین تعداد بافت مهم است.

تعداد بافت 10x8 در برزنت یک وزن سبک است، در حالی که بافت 14X14 نشان دهنده برزنت سنگین است. البته برای درک بهتر این موضوع می توانید مقالات قبلی ما را در این زمینه بررسی کنید و بیشتر با برزنت سنگین آشنا شوید. 

استفاده از پارچه برزنتی سنگین برای پوشش قایق ها 

 پوشاندن قایق با استفاده از پارچه برزنتی سنگین ایده خوبی است در هر زمان که از قایق خود استفاده نمیکنید و آنها را پارک می کنید. برزنت قایق می تواند قایق شما را از تعدادی از عناصر خارجی محافظت کند. آنها به جلوگیری از اشرار و سارقان کمک می کنند. برزنت قایق همچنین از اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.


خاک، برگ ها و بقایای آن به لطف برزنت های سنگین از قایق شما دور می ماند. همچنین از ایجاد خراب کاری در قایق شما توسط پرندگان و سایر حیوانات جلوگیری خواهند کرد. با توجه به اینکه سرمایه گذاری یک قایق چقدر است، بهتر است از برزنت برای پوشاندن آن استفاده کنید و از آن ایمن و محافظت شود.
وقتی می خواهید قایق خود را بپوشانید، تعداد زیادی از برزنت ها وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. می توانید برزنت سفارشی برای خود طراحی کنید. انجام این کار ممکن است بسیار گران باشد،. شما می توانید روکش قایق خود را نیز بسازید. برخی از راهنماهای مفید آنلاین وجود دارد که روند کار را توضیح می دهند. تنها با تعداد انگشت شماری از مواد و صرف حداقل سرمایه، می توانید پوشش قایق با کیفیت خوبی داشته باشید.
هر آنچه را که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا قایق را با به صورت کامل بپوشاند. شما همچنین به روشی برای ایمن سازی صحیح آن نیاز دارید.
برای بسیاری از قایقرانان، استفاده از پارچه برزنتی سنگین برای پوشاندن یک قایق یک وظیفه مهم است. برزنت های قابل اطمینان و با کیفیت در اندازه های مختلف ارائه می شوند. این بدون توجه به اندازه قایق شما است، آن را برای قایق رانان راحت می کند. شما می توانید برزنت آبی با کیفیت خوب را از سایت دنیای چادر با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع برزنت و ویژگی های مهم آنها می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند، بهترین و ارزان ترین برزنت را متناسب با نیاز های خود تهیه کنید. محصولات عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر بسیار مقاوم هستند و برای سالهای طولانی می توانید از این مواد استفاده کنید و از لوازم مهم و با ارزش خود محافظت کنید.