arzantarin-gheymat-forosh-parche-berezenti-onlin-hozori فروش پارچه برزنتی
فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین مرکز فروش پارچه برزنتی در کشور است. خریداران می توانید انواع پارچه برزنت ارزان قیمت را به صورت آنلاین و با ضمانت معتبر از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی دنیای چادر انواع منسوجات به خصوص انواع مختلف برزنت ها را به صورت عمده و خرد برای خریداران عرضه می کند. اکثر صنایع بزرگ که مصرف بالا دارند پارچه برزنت را به صورت عمده از دنیای چادر خریداری می کنند؛ مثل تولیدی های بزرگ روکش خودرو، یا چادر دوزی ها.

خرید به صورت مستقیم پارچه برزنتی به قیمت تولید کننده، را می توانید در فروشگاه دنیای چادر تجربه کنید. 

 کاربرد پارچه برزنتی دنیای چادر

 پارچه های برزنتی عرضه شده در دنیای چادر از نظر حفاظتی پر کاربرد هستند - آنها اغلب به عنوان یک لایه خارجی در بالای سالن، برای پوشش محصولات کشاورزی، دامداری، ماشین آلات صنعتی، چادرهای مسافرتی، روکش خودرو یا برای پوشاندن داربست ها، نرده ها یا محل های ساختمانی استفاده می شوند. برای خرید برزنت ارزان قیمت می توانید وارد فروشگاه اینترنتی دنیای چادر شده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

با مراجعه به این مرکز تقریباً بدون هیچ محدودیتی، شما می توانید انواع برزنت را به قیمت تولید کننده و با کیفیت بسیار بالا از ما خریداری کنید. شما می توانید به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری برزنت مورد نظر را از ما خریداری کنید. در همه موارد، کارشناسان ما آماده عرضه محصولات مختلف با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای شما هستند.

 بررسی ویژگی های مهم پارچه برزنتی از روی رنگ آنها

 پارچه برزنتی با توجه به رنگ، تراکم بافت، منکر، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، پشتیبانی از گوشه و بازتاب درجه بندی می شوند. برزنت های ما فقط بهترین ویژگی های ساختاری را در مقایسه با دیگر برزنت ها دارند.


پارچه برزنتی آبی:
برزنت آبی دارای مراکز بافته شده با پلی اتیلن با چگالی بالا، لبه های تقویت شده با طناب پلی اتیلن، لمینت های ۳۰ میکرون پلی اتیلن در هر دو طرف سجاف / درزهای ضد آب و حرارت و آب بندی های آلومینیومی هر ۳ فوت و در گوشه ها است. هر برزنت به صورت جداگانه بسته بندی می شود.
پارچه برزنتی قهوه ای:
برزنت های قهوه ای دارای ضخامت ۱۶ میل، 16x16 بافندگی، مراکز بافته شده با پلی اتیلن با چگالی بالا ۸ اونس در متر مربع، لبه های تقویت شده با طناب پلی اتیلن، هر دو طرف تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش، سجاف / درزهای ضد آب و مهر و موم شده و جرم های آلومینیومی در گوشه و کنار. هر برزنت به صورت جداگانه بسته بندی می شود. در اندازه های مختلف محبوب موجود است.

 پارچه برزنتی سبز:

برزنت سبز ما ۵۵٪ قوی تر از برزنت های آبی است. برزنت های سبز از مراکز بافته شده با تقویت پلی اتیلن با تراکم 10 x 10، 4.5 اونس بهره می برند, علاوه بر این، آنها مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش، لبه های تقویت شده با طناب پلی اتیلن، تقویت کننده های گوشه ای قالب دار سنگین، لمینیت۰ میکرون پلی اتیلن در هر دو طرف، سجاف های تقویت شده با دوخت یا مهر و موم شده با حرارت و گروت های آلومینیومی در گوشه و کنار. آنها همچنین برای پوشش دامنه تپه / کنترل فرسایش ایده آل هستند. اتصال آن ها به یکدیگر بسیار ساده است.

پارچه برزنتی نقره ای / مشکی:
برزنت های نقره ای / مشکی و برزنت های ماورا بنفش سنگین نقره ای / مشکی ما (در حدود ۲۱۵٪ قویتر از انواع برزنت آبی هستند) دارای مرکز تقویت پلی اتیلن با چگالی بالا، سجاف های تقویت شده با طناب پلی اتیلن مقاوم در برابر اشعه ماورا UV بنفش، تقویت کننده های گوشه ای قالب دار سنگین، لمینیت ۵۰ میکرون پلی اتیلن در هر دو طرف، سجاف های تقویت شده با لبه دوخته شده یا مهر و موم شده و ماسوره های آلومینیومی هستند. طرف نقره ای گرما را منعکس می کند و زیر سیاه آن در زیر آفتاب خنک تر می ماند

اهمیت استفاده از پارچه برزنتی دنیای چادر 

 برزنت های تولید شده در دنیای چادر فوق العاده تقویت شده هستند و در آتش سوزی نقش مهمی دارند و از بروز آن تا حدودی جلوگیری می کند. برای سالن های ورزشی برزنت، قرمز، زرد، برزنت های مش و مناسب هستند و می توانید از آنها استفاده کنید.

کاربردها: برزنت های تخصصی ما شامل برزنت برای خانه، برزنت بام، برزنت کامیون، برزنت چوب، برزنت قایق، برزنت تخت، برزنت درست، برزنت دانه، برزنت استوانه، برزنت تریلر، برزنت نقره ای / مشکی، برزنت نقره ای، تار آبی رنگ، برزنت سفید، برزنت سبز، برزنت سنگین، برزنت پلی اتیلن، پوشش برزنت، برزنت کمپینگ، تار سایه، تار شکار، برزنت استتار، برزنت نظامی، برزنت ارتش، برزنت سقف، برزنت خانگی، سیستم های برزنت کامیون و سایر موارد.

 شما می توانید تمامی این برزنت ها را از فروشگاه دنیای چادر با قیمت ارزان خریداری کنید. ما در این فروشگاه بهترین و مناسب ترین برزنت ها را برای نیاز مشتریان خود آماده کرده ایم و با قیمت ارزان آنها را در اختیارشان قرار می دهیم.


یکی از با کیفیت ترین محصولات تولیدی شرکت دنیای چادر، برزنت های ضد آب سنگین است. این نوع برزنت از نظر کاری بسیار حرفه ای طراحی شده و کاربر به راحتی می تواند به صورت همزمان در کارهای مختلف از آن استفاده کند. تکنسین این شرکت با دانش و تخصص بالا توانسته اند محصولی شیک و مقاوم تولید کنند که حرف اول را در میان سایر برندها در بازار فروش بزند.
برزنت های تولیدی ما در رنگ بندی های مختلف و با کیفیت های متفاوت تولید می شوند و برای بسیاری از صنایع مهم مورد استفاده قرار می گیرند. شما از این برزنت ها می توانید برای تولید روکش استخر آب، کامیون، سایبان، چادر های مسافرتی، چادرهای نظامی، چادرهای بزرگ مهمانی، روکش تجهیزات صنعتی و ماشین آلات بزرگ، استفاده، پوشش تجهیزات جنگی و غیره استفاده کنید.
برای خرید برزنت ضد آب سنگین بهتر است از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید و یا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.