gheymat-anvae-parche-berezent-mamoli-karbord-anha پارچه برزنت
استفاده های خاص از پارچه برزنت امروزه این ماده را برای صنایع بسیار مفید می کند. ظرفیت ضد آب، ضد گرد و غبار، مقاومت حرارتی و کیفیت ضخیم آن را برای مدت طولانی بدون سایش منظم قابل استفاده می کند. آنها تنوع زیادی در بازار دارند، بنابراین با مراجعه به مرکز فروش با قیمت های متفاوتی روبرو خواهیم شد.
پارچه برزنت معمولی در حال حاضر بیشترین استفاده را در میان برزنت های موجود در بازار دارد و شما می توانید در صنایع و فعالیت های مختلف مانند، دامداری، کشاورزی، ساخت و ساز، حمل و نقل، جاده سازی، هوافضا، شیلات و غیره استفاده کنید.

از لحاظ کیفیت برزنت های معمولی در سطح متوسطی قرار دارند و شما می توانید برای سال های زیادی از آن استفاده کنید، برخی از آنها قابلیت بازیافت دارند و بعد از استفاده و و از بین رفتن کیفیت آنها را بازیافت کنید، مانند برزنت های بوم پنبه ای. 

کاربرد مهم پارچه برزنت معمولی در طول تاریخ 

 برزنت ها صدها سال است که وجود دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد اصلی استفاده از پارچه برزنت معمولی در دریاهای آزاد بود. ملوانان برای محافظت از کالاها از اسپری نمک و جلوگیری از آسیب آب در هنگام حمل و نقل، محصولات با ارزش آسیب پذیر را در برزنت های بوم می پوشاندند. در طول سالها، برزنت چندین کاربرد مختلف داشته است، اما معمولاً به عنوان راهی برای جلوگیری از خیس شدن لوازم حساس و نیز برای محافظت از مبلمان، مردم، خاک یا هر چیز دیگر مورد استفاده قرار می گرفتند.

در طول سال ها، از مواد مختلفی برای تهیه پارچه برزنت معمولی استفاده شده است. برزنت ها از نایلون، بوم، پنبه، پلاستیک، پلی استر و حتی فلز ساخته شده اند. در طول تاریخ، برزنت فراز و نشیب هایی داشته است. در اینجا نکات برجسته ای از تاریخ برزنت از روزهای ابتدایی تاکنون ارائه شده است. بهتر است ادامه مطلب را مرور کنید.

تاریخچه و پارچه برزنت 

از تاریخ ۱۴۰۰ تا۱۶۰۰:
از پارچه برزنت به طور عمده در دریا به عنوان راهی برای محافظت از ملوانان و محصولاتی که آنها از طریق دریاها حمل می کردند استفاده می شد. نام اصلی برزنت "تارپ" بود. این نام از ترکیب دو کلمه "tar" و "pall" بدست آمده است. پوسته پارچه ای بود که ملوانان به عنوان روکش از آن استفاده می کردند.
از تاریخ ۱۶۰۰ تا۱۹۰۰:
بعد از استفاده دریانوردان پارچه برزنت به داخل کشورها راه پیدا کرد. بسیاری از افراد برای محافظت از وسایل هنگام مسافرت از برزنت استفاده می کنند، مانند پوشش واگن در حین حرکت. در طول دهه ۱۷۰۰، برزنت برای سفرهای زمینی به عنوان پوشش چادر مورد استفاده قرار گرفت. سطح ضد آب برزنت باعث گرم شدن مسافران و سربازان می شود.
از تاریخ ۱۹۰۰تا اکنون:

در طول انقلاب صنعتی، پارچه برزنت تغییرات عمده ای را به خود دید. برزنت از مواد مختلفی مانند پلاستیک، پلی استر، لاستیک و انواع دیگر مواد ساخته شده است. مردم اکنون تقریباً برای هر چیزی از برزنت استفاده می کنند، از پوشش کف برای جلوگیری از پاشش رنگ تا جلوگیری از نشت روی سقف تا زمانی که باران متوقف شود. امروزه مردم از برزنت ها برای مصارف مختلف از جمله کمپینگ، ساخت و ساز، حمل و نقل و محافظت استفاده می کنند. 

اطلاعات تکمیلی در خصوص انواع پارچه برزنت 

 پارچه برزنت محافظ بزرگی است که برای محافظت از اشیا در مقابل قرار گرفتن ناخواسته در برابر رطوبت، خاک، گرد و غبار یا سایر خطرات استفاده می شود. کلمه "tarp" مخفف "tarpaulin" است که به برزنت اطلاق می شود. اعتقاد بر این است که برزنت مشتق شده از کلمات "pall" و "tar" است که ترکیب آن نشان دهنده پوششی است که با الیاف خاص پوشانده شده است. برزنت های مدرن مطمئناً حداقل تا یک نقطه متناسب با این توصیف هستند. آنها به عنوان پوشش استفاده می شوند و به دلیل مقاومت در برابر آب شناخته شده اند.

از شناخته شده ترین انواع پارچه برزنت، برزنت پلی پروپیلن هستند که در بعضی از نقاط به پلی تار معروف شده اند. پلی پروپیلن اغلب به رنگ آبی است و دارای طول های بزرگ است.
این نوع برزنت ها در لبه های خود دارای سوراخ خای منظم و مستحکم فلزی هستند تا اتصال طناب را امکان پذیر سازند. پلی تارپ ها از مواد ضد آب بسیار محبوب در کاربردهای کمپینگ، در ساخت و ساز ساختمان و در بسیاری از زمینه های دیگر هستند. پارچه های برزنتی پلی پروپیلن ممکن است محبوب ترین و شناخته شده ترین رقم برزنت در دنیا باشد.
برزنت بوم روکش دار، اگرچه منسوخ شده و در مقایسه با پلی پروپیلن بسیار کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما به عنوان یک نوع برزنت واجد شرایط است. مواد پلاستیکی دیگری مانند PVC نیز برای تولید برزنت استفاده می شود. علاوه بر استفاده از آنها به عنوان پوشش محافظ، از برزنت به عنوان سطح تبلیغاتی در بیلبوردها و در هنگام اجاره تجاری یا انتقال مالکیت استفاده زیادی می شود. به عنوان مثال، اگر شرکتی تجاری را خریداری کند، ممکن است یک برزنت چاپی قرار دهد تا به طور موقت خود را شناسایی کند تا زمانی که یک علامت دائمی نصب شود.

قیمت انواع پارچه برزنت معمولی 

قیمت پارچه برزنت معمولی در بازار فعلی متغیر است و برای دریافت لیست قیمت انواع برزنت می توانید با شرکت دنیای چادر تماس بگیرید. کارشناسان دنیای چادر در هر زمانی آماده ارائه لیست قیمت تمامی محصولات این شرکت به مشتریان هستند.
البته باید توجه داشت که قیمت محصولات برزنتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت برزنت کیفیت است. کیفیت مهمترین عامل در در این زمینه است، اگر کیفیت محصول خوب باشد، قیمت آن نیز نسبت به محصولات بی کیفیت بالاتر خواهد بود.

قیمت پارچه برزنت معمولی را با تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری از ما استعلام بگیرید. محصولات اصلی ما برزنت های پلی اتیلن، برزنت های پی وی سی و برزنت های پلی استر است. ما خود را وقف کرده ایم تا به یکی از مهمترین تولید کنندگان پارچه برزنتی در کشور تبدیل شویم. شما می توانید انواع برزنت با کیفیت را از مجموعه ما با قیمت ارزان خریداری کنید. ما برای خریداران عمده تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته ایم که می توانید از این فرصت استفاده کنید.