markaz-forosh-parche-berezent-3la-6la-foroshghah-onlin-donyaye-chador-3 پارچه برزنت

پارچه برزنت 3 لا 6 لا کاربرد زیادی در فعالیت صنعتی و عمومی دارند، آنها از لحاظ کیفیت برتری خاصی نسبت به برزنت های معمولی دارند و چندين برابر مقاوم تر از آنها هستند. معمولا برای فعالیت های سنگین و حساس از برزنت های 3 لا 6 لا استفاده می شود. 

 مناسب ترین مرکز عرضه پارچه برزنت 3 لا 6 لا در کشور

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی دنیای چادر بهترین و مناسب ترین مرکز عرضه پارچه برزنت 3 لا 6 لا در کشور است، خریداران این محصول می توانند با مراجعه به این مرکز با قیمت ارزان و مقرون به صرفه برزنت 3 لا 6 را خریداری کنند.
دلیل اهمیت خرید پارچه برزنت 3 لا 6 لا از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر این است که، محصول مورد نظر کیفیت بالایی در مقایسه با دیگر محصولات در بازار دارد و علاوه بر این از نظر قیمت نیز ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند. سومین مورد ارائه تخفیفات ویژه است که شما می توانید از فروشگاه اینترنتی دنیای چادر موقع خرید برزنت 3 لا 6 لا دریافت کنید.

علاوه بر موارد بیان شده، دنیای چادر قبلیت پذیرش سفارشات شما را نیز دارد و می تواند متناسب با نیاز شما پارچه برزنت 3 لا 6 لا را تولید و با قیمت ارزان عرضه کند. در حال حاضر خط تولید این شرکت، پیشرفته ترین خط تولید انواع برزنت در کشور است که بهترین و با کیفیت ترین برزنت ها را تولید و به بازار داخلی و خارجی صادر می کند. 

مهمترین کاربرد برزنت پارچه برزنت معمولی و 3 لا 6 لا 

برزنت ها قطعه ای انعطاف پذیر عظیم از ورق های پلاستیکی هستند که ضد گرد و غبار و ضد آب هستند. عمده ترین کاربردهای برزنت 3 لا 6 لا، صنایع غذایی، صنایع لجستیکی است. برزنت ها از انواع مختلفی از مواد مانند بوم پنبه، نایلون و پلی اتیلن با چگالی بالا تشکیل شده اند.

با این حال، دنیای چادر انواع مختلفی از برزنت ها مانند برزنت پلی اتیلن 3 لا 6 لا تولید می کند که به آن تیرپال نیز گفته می شود. ورق های برزنتی برای محافظت از مواد در برابر باد، هوا و نور خورشید طراحی شده اند. آنها در هنگام بلایای طبیعی به عنوان پناهگاه استفاده می شوند تا از سازه های نیمه آسیب دیده و سایر خصوصیات آسیب دیده محافظت کنند. دو کاربرد اصلی پارچه برزنت 3 لا 6 لا را در اینجا توضیح خواهیم داد. 

استفاده از پارچه برزنت 3 لا 6 لا در نیروگاه های حرارتی 

 بسیاری از صنایع به طور برجسته نیاز به نگهداری مواد استنشاق و مه آلوده مضر دارند. برای حاوی چنین گازهای سمی، استفاده از پارچه برزنت 3 لا 6 لا به دلیل خواص متنوع آن، در تصویر به کار می رود. در برابر اسیدها، گرما و سایر سموم مقاومت می کند تا با هوا و سایر حوزه های محیط تزریق شود. استفاده از برزنت ها به عنوان یک لایه محافظ از آزاد شدن عناصر بسیار گرمایشی نیروگاه حرارتی جلوگیری می کند. این کمک می کند تا موجودات زنده تحت تأثیر تأثیرات آن قرار نگیرند.

این نوع پارچه برزنت 3 لا 6 لا ها به طور گسترده ای در بخش حرارتی برای پوشاندن ماشین آلات بزرگ و به عنوان کفپوش ضد حریق استفاده می شود. ورق های برزنتی برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی، روغن، سوخت و بسیاری دیگر از عوامل مضر صنعتی تولید می شوند که این امر گزینه ای ایده آل برای بسیاری از صنایع است.
پارچه برزنت یک ورق اقتصادی به صرف و با کیفیت بالا و کم است که از پاره شدن تحت فشارهای شدید جلوگیری می کند. این موادبرای مدت طولانی با دوام است، به این معنی که به نظر می رسد سرمایه گذاری سودآوری برای صنایع کوچک و بزرگ است.

بعلاوه ، این ورقها برای پوشاندن بسیاری از مواد اولیه مانند زغال سنگ ، هیزم و غیره استفاده می شوند. این باعث می شود که عناصر قابل احتراق خشک شوند و در نتیجه مقدار گرما (BTU) تولید شده در نیروگاه افزایش می یابد.

یکی دیگر از کاربردهای قدرتمند پارچه برزنت 3 لا 6 لا، محافظت از آلاینده های خطرناکی است که در تماس با آب واکنش نشان می دهند. ورق های برزنت برای پوشش چنین موادی به دلیل کیفیت مقاومت در برابر آب و هوا بسیار مورد توجه قرار می گیرند. این یک ورق غیر قابل نفوذ است که اجازه نمی دهد رطوبت به سطح چند لایه خود نفوذ کند و محیط را گرم و خشک نگه دارد تا در هنگام انتقال هیچ آلودگی نریزد. بسیاری از ارگان های فوق حاکم نیز از این ورق ها به عنوان پرده های پایدار صنعتی استفاده می کنند. 

استفاده از پارچه برزنت 3 لا 6 لا برای پوشش های بخور مواد غذایی FCI 

در صنایع غذایی، استفاده از پارچه برزنت 3 لا 6 لا به عنوان یک لایه محافظ برای ذخیره غلات غذایی استفاده می شود. از طرف FCI و سایر سازمان های وابسته بسیار ترجیح داده می شود که شبکه ای از دانه های غذای رسوب داده شده در واحدهای کوچک و ذخیره سازی مواد غذایی کوچک را ذخیره کنند. برزنت به دلیل خاصیت مقاومت در برابر آب و همچنین رادیاتورهای مخصوص گرما، در بخش های مختلف سیستم های مدیریت مواد غذایی پذیرفته می شود.
این روش به عنوان یک روش ایده آل اما موقتی برای محافظت از غذا و سایر مواد کشاورزی که برای مدت زمان خاصی در خارج نگهداری می شوند پدید آمده است. این پوشش ها از دانه های مواد غذایی در برابر مواد زائد مانند گرد و غبار، خاک و حشرات محافظت می کند. این موارد می توانند بر کیفیت دانه های تولید شده تأثیر بگذارند. پارچه برزنت 3 لا 6 لا ها برای رشد اقتصادی مشاغل کوچک و سایر سازمان ها مفید است زیرا در قیمت های مناسب جیبی موجود در چند لایه و با دوام بالا ارائه می شود.

در حین حمل و نقل غلات خام، محافظت از مواد غذایی در برابر رطوبت، شرایط سخت آب و هوایی، حشرات و سایر آفات ضروری است. پارچه برزنت 3 لا 6 لا به ایمن سازی دانه های غذایی از چنین تلفاتی کمک می کنند. در کشورهای کشاورزی مانند هند، استفاده از برزنت به سود کشاورزان کوچک و بزرگ برای تهیه سرپناه فوری برای محصولات است. از این رو، این بخش مهمی از صنایع غذایی شده است زیرا انجمن های مانند FCI به طور گسترده ای از پوشش های بخور استفاده می کنند و توصیه می شوند.