markaz-forosh-berezent-bakeyfiyat-ali قیمت پارچه برزنت

 قیمت پارچه برزنت در مرکز پخش و فروش آنلاین بسیار به صرفه تر از سایر فروشگاه ها می باشد. شما خریداران می توانید پارچه برزنت را با کیفیت عالی و قیمت باورنکردنی همین حالا در وب سایت سفارش دهید.

چقدر پارچه های برزنتی را می شناسید؟ 

همانطور که می دانید پارچه های برزنتی به پارچه های ضخیم، مقاوم و مستحکم معروفند و همه افراد در زندگی روزمره به وفور کاربردهای وسیع برزنت را مشاهده کرده اند.
ما در این مقاله قصد داریم ابتدا به طور کامل ویژگی ها و کاربردهای پارچه های برزنتی را شرح دهیم سپس در ادامه مطلب شما را با بهترین شیوه های خرید پارچه برزنت آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
شایان ذکر است که پارچه های برزنتی از ترکیب الیاف طبیعی با الیاف مصنوعی تولید می شوند و در زمره پارچه های بادوام و مقاوم قرار می گیرند.
ویژگی های منحصر به فرد پارچه برزنت عبارتند از:
• ضد آب بودن
• آنتی باکتریال
• مقاومت و استحکام بالا
• نسوز بودن
• مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه UV
• تنوع رنگی بالا و ثبات رنگ

• مقرون به صرفه بودن قیمت پارچه برزنت در بازار 

تولید کنندگان پارچه برزنت در ایران 

همانطور که متوجه شدید پارچه برزنتی از ترکیب الیاف پنبه و پلی استر (با درصدهای مختلف) تولید می شود و انواع مختلفی دارد از برزنت شمعی گرفته تا برزنت نظامی، نسوز، کانتینری و ... که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردارند.
لازم به ذکر است که کاربردهای متعدد این پارچه سبب شده تا بازار فروش آن بسیار پررونق باشد و طرفداران آن روز به روز افزایش یابند.
روز به روز با افزایش فروش پارچه برزنتی در بازار، تعداد شرکت های تولیدی این پارچه در کشور افزوده شدند، تا جایی که امروزه در بسیاری از کلان شهرها کارخانجات تولیدی پارچه برزنت مشغول به کارند و انواع مختلف پارچه برزنت را تولید و روانه بازار می کنند.
البته ناگفته نماند که در زمینه تولید و عرضه پارچه های برزنتی در کشور با هیچ کمبودی مواجه نیستیم و با این حجم از تولید برزنت، نیاز مصرف کنندگان را به طور کامل برطرف خواهیم کرد.

همچنین قیمت پارچه برزنت تولید شرکت های داخلی بسیار مقرون به صرفه می باشد. 

چگونه پارچه برزنت با کیفیت عالی بخرم؟ 

پارچه برزنت به واسطه داشتن خصوصیاتی که ذکر شد که از همه مهم تر، خاصیت ضد آب بودن است کاربردهای فراوانی در مشاغل و صنایع مختلف دارد از جمله چادرهای مسافرتی، پرده های عایق، لباس های ایمنی و ضد حریق، چادر ماشین های سنگین، کاور اشیا، سایبان، آلاچیق و غیره.
بسیاری از این کاربردها حساس هستند و حتی در مصارف صنعتی بسیار حیاتی به شمار می روند، از این رو توجه به کیفیت برزنت در درجه اول قرار دارد و باید به آن اهمیت دو چندان داد.
خوشبختانه شرکت های تولید داخلی توانسته اند مرغوب ترین کیفیت پارچه برزنت را عرضه کنند.

برای خرید پارچه برزنت با کیفیت عالی همین حالا از نمایندگی دنیای چادر اقدام کنید. 

فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه برزنت 

باید گفت که برزنت دارای ضخامت های گوناگونی می باشد که از روی تعداد لایه های آن مشخص می گردد. هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشد برزنت ضخیم تر است و روی استحکام و مقاومت پارچه نیز تأثیر مستقیم می گذارد.
به طور کلی پارچه برزنتی از 1 لایه تا 6 لایه تولید می شود که در ادامه به انواع مختلف آن می پردازیم:
1. برزنت 1 لا 5 لا: 80 درصد تار و پود آن از پنبه و 20 درصد مابقی از پلی استر تشکیل شده است و وزن آن 300 گرم در هر متر مربع می باشد. از جمله مصارف این برزنت می توان به تولید برزنت دهنه کولر و دستکش های جوشکاری اشاره کرد.
2. برزنت 2 لا 3 لا: وزنی معادل 450 گرم بر متر مربع دارد و 80 درصد آن نخ پنبه و 20 درصد پلی استر می باشد. برای تولید چتر، سایبان، پرده و ... از این نوع برزنت استفاده می شود.
3. برزنت 3 لا 3 لا: وزن تقریبی آن چیزی حدود 550 گرم در هر متر مکعب است و 80 درصد آن از پنبه و 20 درصد آن از پلی استر تشکیل شده است. این برزنت تا 80 درصد ضد آب است و برای تولید چادرهای صحرایی و نظامی، آلاچیق، پرده و چتر کاربرد دارد.
4. برزنت 3 لا 6 لا: بهترین نوع برزنت محسوب می شود که تا 100 درصد ضد آب است و دوام بالایی دارد. وزن آن 730 گرم بر متر مربع می باشد و درصد تار و پود آن مانند بقیه 80 به 20 است. این برزنت برای دوخت هر گونه کاور ضد آب و مستحکم مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت پارچه برزنت در بازار تحت تأثیر عوامل مختلفی است از جمله:
1. کیفیت الیاف به کار رفته در برزنت
2. تار و پود برزنت (درصد پنبه و پلی استر)
3. دارا بودن ویژگی های مخصوص مانند نسوز بودن
4. تعداد لایه ها یا ضخامت پارچه
5. عرض پارچه برزنت

6. شرکت تولید کننده برزنت 

مزایای خرید برزنت خوب از دنیای چادر 

نمایندگی دنیای چادر بزرگ ترین و معتبرترین مرکز فروش و عرضه پارچه های برزنتی خوب و باکیفیت می باشد که با بهترین شرکت های تولیدی در ارتباط است.
اگر می خواهید یک خرید بی واسطه را تجربه کنید، حتما از طریق این مرکز اقدام به خرید پارچه برزنت نمایید و از مزایای ویژه ای بهره مند شوید.
به جرئت می توان گفت که با خرید از دنیای چادر می توانید به ارزان ترین قیمت پارچه برزنت در بازار ایران دست پیدا کنید که این امر نتیجه حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده می باشد.

پس همین حالا در کم ترین زمان ممکن در وب سایت ما، سفارش عمده پارچه برزنت را ثبت نمایید و یک خرید اقتصادی را تجربه کنید.