pakhsh-parche-berezent-besorat-omde مرکز پارچه برزنت

پارچه برزنت جزء پارچه هایی است که به صورت عمده از آن استفاده می شود. پخش پارچه برزنت به صورت عمده توسط این مرکز در بالاترین سطح کیفیت و با قیمت مناسب صورت می پذیرد. 

انواع پارچه برزنت سه لا شش لا 

پارچه‌ های برزنت در کارخانجات تولیدی از نخ های چند لایه در تار و پود تشکیل می ‌شوند که هرچه تعداد لایه های نخ بیشتر باشد، پارچه از مقاومت بالاتری برخوردار می‌ گردد.
معمولاً چند اصول استاندارد برای انتخاب تعداد لایه های نخ در الیاف تار و پود پارچه های برزنتی وجود دارد که منجر به کار تولید پارچه‌ های مشخص با وزن ها و گرماژهای از قبل تعیین شده می‌ شود.
خوب است که چند نوع از پارچه های برزنتی از لحاظ تار و پود را بشناسید از جمله:
پارچه های برزنتی ۱ لا ۵ لا
پارچه های برزنتی ۲ لا و ۳ لا
پارچه های برزنتی ۳ لا ۳ لا
پارچه های برزنتی ۳ لا ۶ لا
در اینجا قصد داریم تا به بررسی پارچه های برزنتی ۳ لا ۶ لا بپردازیم.
ابتدا باید بگوییم که منظور از تعداد لایه های نخ در روند تولید پارچه های برزنتی این است که تعداد لایه های نخ در تار و پود در مرحله ریسندگی مدنظر می باشد.
خوب است بدانید که این نوع پارچه دارای وزن و گرماژ بالاتری است و حدوداً در متر مربع ۷۳۰ گرم هست که جزء پارچه هایی که طول عمر بسیار بالایی دارد و به دلیل ضخامت بالا کاملاً ضد آب در نظر گرفته می شود.
معمولا این نوع پارچه ها را در کارخانجات تولیدی به صورت رول های ۱۰۰ متری آماده و به بازار عرضه می کنند. همچنین امکان تولید این پارچه در عرض ۱۰۰ سانتی متر،۱۵۰ سانتی متر و ۲۰۰ سانتی متر وجود دارد.
مهمترین نکته که در مورد این پارچه ها وجود دارد این است که جنس تار این پارچه به صورت ۱۰۰% پنبه است.
انواع مختلف پارچه های برزنتی با استفاده از این تکنیک تعداد لایه ها قابل تولید می باشند که برخی از موارد این پارچه ها که در بازار به راحتی قابل دسترس هستند عبارتند از:
• پارچه های برزنت خام
• پارچه های برزنتی چاپی
• پارچه های برزنتی خطی
• پارچه های برزنتی شمعی

• پارچه های برزنت نسوز 

تولید چادر برزنتی از برزنت درجه یک 

می‌ دانیم که متفاوت بودن شیوه های تولید در کارخانجات نساجی و همچنین تنوع استفاده از الیاف در خط تولید این پارچه ها سبب شده تا پارچه های برزنتی نیز در چندین مدل مختلف در بازار وجود داشته باشد.
اما به دلیل وجود کیفیت بسیار بالای پارچه های برزنتی، موارد استفاده و کاربرد آنها بسیار گسترده هست. یکی از موارد استفاده متعدد که از این پارچه ها می ‌شود تولید چادر برزنتی از پارچه برزنت درجه یک است.
خوب است بدانید که بهترین برزنت درجه یک و مناسب برای دوخت انواع چادرهای برزنتی پارچه ۳ لا ۶ لا می باشد.
چند نوع چادر مختلف وجود دارد که با استفاده از این پارچه ها در بالاترین سطح کیفیت تولید می گردد و می توان در حین استفاده و کارکرد به مقاومت و استحکام آن اطمینان کافی داشت از جمله:
• چادرهای نظامی
• چادرهای اردویی
• چادرهای خیمه ای و اسکلتی مسافرتی
• چادر های هیئتی در ابعاد مختلف
• چادر های مناسب روکش خودرو
• چادر های مناسب برای روکش قسمت حمل بار وسایل باربری

بهتر است برای تولید چادر برزنتی از برزنت های درجه با کیفیت بالا استفاده کرد تا طول عمر این محصولات نسبت به موارد استفاده متعدد آنها بیشتر شود. 

کاربرد برزنت در تهیه انواع سایبان 

یکی از موارد استفاده پارچه های برزنت، تولید انواع سایبان های مختلف است که در برخی از مراکز و مشاغل استفاده از سایبان ها امری لازم و ضروری می باشد.
به عنوان مثال استفاده از سایبان در مغازه ها و فروشگاه ها از نفوذ آفتاب به داخل مغازه جلوگیری کرده و در حفظ سلامت مواد موجود در آنها کمک می کند.
تولید سایبان های تفریحی و گردشگری سبب ایجاد یک روز دل انگیز برای افرادی که در ساحل ها و یا باغ‌ ها و ویلاها قصد استراحت دارند می شود.

یکی دیگر از موارد کاربرد برزنت برای ایجاد سایبان در بالکن ها و تراس های ساختمان‌ های مسکونی می باشد، که سبب محافظت فضای داخلی ساختمان در برابر نفوذ هوای سرد، باد و باران، گرد و غبار می ‌شود.
همچنین استفاده از سایبان در بالکن ها سبب می شود تا دید فضای اطراف به داخل ساختمان گرفته شده و لوازم مورد استفاده در بالکن ها نیز از نفوذ نور خورشید و رطوبت محافظت گردد.
استفاده از پارچه های برزنتی برای تولید انواع سایبان ها مناسب است، زیرا در شرایط جوی مختلف و همچنین قرار گرفتن در زیر نور خورشید به شکل مستقیم دچار پوسیدگی و خرابی نمی شود.

بهترین راه خرید عمده برزنت چیست؟ 

با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد خاصی که پارچه های برزنتی دارند استفاده از این پارچه ها بسیار زیاد است.

با توجه به موارد استفاده گسترده که این پارچه‌ ها دارند خوب است آنها را به شکل عمده تهیه کرد تا از لحاظ پرداخت هزینه کاملا مقرون به صرفه باشد.
بهترین راه خرید عمده برزنت چیست؟
چندین راه برای دسترسی به پارچه های برزنتی به صورت عمده وجود دارد که انتخاب برخی از آنها از لحاظ اقتصادی می‌ تواند به صرفه تر باشد.
اما بهترین راه برای خرید عمده برزنت انتخاب مرکز پارچه برزنت به شکل مستقیم و بدون واسطه می باشد.
زیرا وجود واسطه ها نقش بسیار زیادی در افزایش قیمت های بی دلیل دارد.
خوب است بدانید که کارخانجات تولید کننده پارچه های برزنتی و همچنین نمایندگی‌ های عرضه آنها جزء بهترین راه برای خرید عمده این محصول به شمار می آیند.

به این مراکز به شکل حضوری و همچنین آنلاین انواع محصولات خود را عرضه می‌ کنند. 

سفارش آسان برزنت از فروشگاه دنیای چادر 

اکثر افرادی که به پارچه های برزنتی در حجم های عمده نیاز دارند ترجیح می دهند تا از روش های آسان سفارشات خود را ثبت کنند.
فروشگاه دنیای چادر یکی از مراکزی است که انواع مختلف پارچه برزنت را در بالاترین سطح کیفیت عرضه می کند.
این مرکز فروش برای آسان تر کردن ثبت سفارشات خریداران اقدام به راه اندازی سایت آنلاین کرده است تا خریداران در هر ساعت از شبانه روز بتوانند سفارشات خود را ثبت کنند.
انتخاب این مرکز پارچه برزنت به عنوان یکی از بزرگترین مراکز عرضه این محصول در تنوع بالا می تواند تجربه یک خرید فوق العاده را برای شما ایجاد کند.
زیرا در این فروشگاه مشاوران آگاه حضور دارند که با کمک گرفتن از آنها می توانید مناسب ترین نمونه ها و همچنین حجم های لازم را به دست آورید.

با خرید از این فروشگاه سفارش آسان برزنت را تجربه کرده و برای همیشه به مشتری دائم آن تبدیل شوید.