pooshesh-mohafezat-estakh-ab-estefade-berezent-2 خرید اینترنتی برزنت

برزنت یک پوشش بسیار مناسب جهت روکش استخر جهت محافظت از نور خورشید و همچنین جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و ریختن برگ های پاییزی و همچنین ورود حشرات و جانوران به آب استخر خواهد شد. 

استفاده برزنت برای روکش برزنتی استخر 

اگرچه استخر خود را تمیز نگهداری می کنید و از تجهیزات آن مراقبت می کنید، اما با تهیه روکش برزنتی استخر باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه ها، تبخیر و صرفه جویی در وقت می شود. این فقط یکی از مواردی است که دیر یا زود مجبور به خرید آن خواهید شد.
بله، ممکن است استخر شما در حال حاضر آبی باشد، آب آرام و ساکت و جو کاملاً مناسب و به همان اندازه ای که می خواهید در حیاط خانه خود به بهشت نزدیک شوید. شما برای نگهداری از استخر و تمیز نگه داشتن آن سخت کار می کنید و این نشان دهنده تلاش شما است. اما بعد از آن یک شب، باد ها بلند می شود. صبح روز بعد، استخر شما یک حوضچه غیر قابل شناسایی است، پر از برگ، شاخه و بقایای بادهای شب گذشته می شود.
به خاطر دارید در کلاس علوم دبستان درباره تبخیر چیزهایی یاد گرفتید؟ این فرایندی است که در آن مایعی به بخار تبدیل می شود و این همان چیزی است که هر روز آب استخر شما با آن روبرو می شود. اما با خرید برزنت استخر مناسب می توانید از این کار جلوگیری کنید.

پوشاندن استخر گرم در شب باعث کاهش اتلاف حرارت می شود. این بدان معنی است که آب گرمتر خواهد بود و بعد از استفاده گرمای خود را از دست نخواهد داد. برای یک استخر شنا که برای تأمین گرما به خورشید متکی است، پوشاندن آن در شب هنوز می تواند آن را به اندازه ای گرم کند که بتواند در روز بعد شنا کند، به جای اینکه یک شب هنگام کاهش دما، تمام گرما را از دست بدهد. 

چند ویژگی مهم استفاده از روکش های برزنتی استخر آب 

از برگ، شاخه و بقایای حیاط جلوگیری می کند:
استخر بدون پوشش را تجسم کنید. چیزهایی که از کنترل خارج می شوند، در استخر شما ضربه می خورند یا می افتند: اسباب بازی های کودکان شما ،حیوانات خانگی شما، حشرات مرده، ریختن بوته ها و درختان و غیره. در مرحله بعدی، شما در آنجا با یک تور متصل به یک تیر تلسکوپی خواهید بود، و بعد از ظهر خود را صرف ماهیگیری برای بیرون کشیدن اشیا افتاده درون استخرتان می کنید. یا می توانید از روکش استخر استفاده کنید و هر برگی که در استخر شما قرار دارد را تعقیب نکنید. شاید وقت بیشتری برای انجام کاری مانند شنا داشته باشید؟
کاهش هزینه های انرژی:
علاوه بر صرفه جویی در هزینه، پوشش استخر می تواند به صرفه جویی در انرژی کمک کند چه استخر شما با گاز، برق یا خورشید گرم شود. صرفه جویی در مصرف انرژی = صرفه جویی در هزینه. نوعی موقعیت برد-برد برای شما خواهد بود.

می تواند به ایمنی استخر شما کمک کند:

روکش برزنتی استخرهای شنا ساخته شده از مش فایبرگلاس محکم است، که از سقوط کسی در آب جلوگیری می کند، به شرطی که به درستی چسبانده و نصب شده باشد. برخی از روکش های مش فایبرگلاس می توانند تا ۴۰۰ پوند در فوت فوت مربع را تحمل کنند. جای تعجب نیست که این کاورها سنگین هستند و باید با سیستم رهگیری دستی یا اتوماتیک استفاده شوند. 

باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود:
استخر سرپوشیده با از دست دادن کمتر در اثر تبخیر، باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. این بدان معناست که شما به دفعاتی که بدون کمبود پوشش بودید، استخر خود را پر نمی کنید. اگر در منطقه خشکسالی زندگی می کنید، استفاده کمتر از آب راهی هوشمندانه است.
استفاده از آن آسان است:

اگر توانایی تهیه یک پوشش اتوماتیک از گران قیمت را دارید که می توانید با فشار دادن یک دکمه یا کنترل از راه دور کار کنید، این نوع پوشش بهترین گزینه است، به هر حال باید قدم بردارید و با برداشتن پوشش، دردسر های خود را کاهش دهید. 

نقش نور در معماری پارچه کششی(برزنت) 

 با توجه به وزن نسبتاً سبک برزنت ، سازه های غشایی غالباً به عنوان پوششی برای مناطق وسیع عمل می کنند و بنابراین فضاهای داخلی بزرگی ایجاد می کنند. این فضاها برای اینکه تاریک به نظر نرسند، به یک تلاش روشنایی قابل توجه نیاز دارند.

سازه های غشایی که با نور غرق می شوند، نور و ورودی انرژی را کاهش می دهند. فضاهای داخلی با نور طبیعی در طول روز روشن می شوند، در حالی که سطح غشای روشن، نور داخلی مصنوعی را در شب منعکس می کند.
سازه های برزنتی همچنین به عنوان پوشش آفتاب و نور زیاد استفاده می شود. تفاوت در رنگدانه سازی یا افزودن یک لایه مسدود کننده نور به پوشش غشا، درجه بندی شفافیت نور را از شفافیت مطلوب تا تاریک شدن کامل امکان پذیر می کند.
برای ساخت سازه های کششی مناسب شما می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید و راهنمایی لازم را از کارشناسان این شرکت دریافت کنید. ما از بزرگترین تولید کنندگان سازه های غشایی در کشور هستیم و انواع مختلفی از این نوع سازه ها را ت کنون طراحی و تولید کرده ایم.
سازه های برزنتی مسدود شده را می توان در هر دو طرف چاپ کرد و با توجه به نیاز پروژه مونتاژ می شود. این پارچه ها کاملاً مات هستند و به عنوان پوشش دیوار، برای استفاده در زمینه نمایشگاه ها، رویدادها و معماری کششی ایده آل هستند.
سازه های ساخته شده از برزنت، مدل های مختلفی دارند، برخی از آنها شفاف، و برخی دیگر مات هستند.سازه های برزنتی بسیار شفاف از اهمیت و کاربرد زیادی.

پارچه های بسیار شفاف ما استفاده از نور و رنگ را به طرق مختلف امکان پذیر می کنند. این غشاها از نظر بصری پارچه های جذابی هستند، ایده آل برای ساخت چادر یا عناصر نمای دارای نور پس زمینه، که برای ایجاد جلوه های روشنایی قابل رویت از بیرون و داخل چادر استفاده می شوند. ویژگی های عالی محصول بر اساس تجربه ما در زمینه معماری کششی دریچه ای را برای امکانات جدید طراحی باز می کند.

بهترین و مناسب ترین روش خرید انواع برزنت، استفاده از فروشگاه های اینترنتی است. برای خرید اینترنتی برزنت می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کرده و این محصول را با قیمت ارزان خریداری کنید.