forosh-berezent-salon-chador-saze-kesheshi-moghavem-barabar-afta_20210409-185410_1 فروش برزنت

 فروش برزنت و تولید منسوجات برزنتی جهت فضای باز و بسته بیش از یک دهه در گروه صنعتی دنیای چادر در حال انجام می باشد که از انسان و کالاها در برابر هوا محافظت می کنند. چادرها و سازه های کششی سازه های سبک و متنوعی هستند که شامل هر دو کاربرد موقتی و جمع شونده هستند، برای محافظت و برای اهداف صنعتی یا تجاری استفاده می شوند.

 موارد استفاده از چادر و پارچه های برزنتی

 زمینه های استفاده از چادرها و پارچه های برزنت از چادرهای کلاسیک، تا سالن های ورزشی و انبارهای صنعتی و موارد دیگر برای محافظت در برابر آفتاب و چادرهای سیرک متغیر است. با استفاده از این خط تولید، ما طیف گسترده ای از پارچه های با روکش PVC با کیفیت بالا، انعطاف پذیر و نوآورانه را ارائه می دهیم که برای پاسخگویی به نیازهای فنی مجموعه گسترده ای از برنامه های کاربردی تولید شده اند.

فقط به ذکر چند مثال:
برزنت های سنگین و ضخیم ما در مقایسه با برزنت های معمولی تا چهار برابر عایق حرارتی بهتر ارائه می دهند. علاوه بر این، برزنت های جذب صوتی ما نه تنها عایق صدا را فراهم می کند، بلکه تشکیل میعانات و انتقال حرارت را به طور یکسان کاهش می دهد.

ما همچنین به پارچه های بسیار شفاف خود بسیار افتخار می کنیم. برای توسعه آنها، ما بر استفاده از نور طبیعی در محیط داخلی تمرکز کردیم. شفافیت پارچه باعث می شود مقدار زیادی از نور خورشید به داخل وارد شود، بنابراین نیاز به صاعقه مصنوعی در ساعات روشنایی روز کاهش می یابد و فضای مطبوعی در ساختمان ایجاد می شود. از غشاهای شفاف می توان برای کاربردهای معماری به عنوان یک ویژگی خاص طراحی استفاده کرد: محیط داخلی با نور طبیعی در طول روز روشن می شود، در حالی که نور مصنوعی در شب جلوه های خاصی از نور ساختمان را ایجاد می کند. ما در زمینه فروش برزنت سابقه طولانی داریم و شما می توانید با قیمت ارزان این محصول را خریداری کنید.

انواع کاربرد برزنت و ویژگی های هر کدام 

برزنت با توجه به استحکام بالایی که دارد بسیار مناسب جهت مصارف صنعتی و هوایی می باشد. همچنین قیمت برزنت بسیار مقرون به صرفه می باشد و با توجه به ساختار پارچه برزنت در اینگونه صنایع جهت آشیانه های هواپیما، ایجاد انبارهای صنعتی بزرگ، سالن های پشتیبانی هوا، سالن های ذخیره سازی، چادرهای مهمانی، ایجاد آشیانه های هواپیما بسیار کاربرد دارد که در ذیل به تفکیک کاربرد هر یک را توضیح می دهیم. 

 ایجاد آشیانه های هواپیما با پارچه های برزنتی

آشیانه های هواپیما به سازه های بزرگ و خود پشتیبانی نیاز دارند که پناهگاه ضد آب را برای بزرگترین هواپیما فراهم می کند. در مقایسه با مصالح ساختمانی سنتی، سازه های متشکل از مجموعه های کشش فولادی و غشای پوشش داده شده با پارچه های برزنتی، حداکثر دهانه ها و بالاترین بازده را دارند. فروش برزنت و سازه های برزنتی در دنیای چادر با قیمت ارزان و باور نکردنی.

ایجاد انبارهای صنعتی بزرگ 

 انبارهای صنعتی فضای ذخیره سازی بسیار کارآمد و ضد آب و هوا را ارائه می دهند. سازه های خود نگهدارنده ساخته شده از فلز و غشا برزنتی در مناطق بزرگ و بدون نیاز به ستون های آزار دهنده، برای استفاده حداکثر از فضا، پوشانده می شوند. در مقایسه با ساختمانهای معمولی، سالن های برزنتی فقط به حداقل پایه نیاز دارند و در صورت لزوم می توان آنها را از بین برد و دوباره ساخت. برای طراحی و ساخت انبارهای صنعتی بزرگ می توانید به مرکز فروش دنیای چادر مراجعه کنید. دنیای چادر در زمینه فروش برزنت و سازه های برنتی فعالیت چشمیگیری دارد.

 ایجاد سالن های پشتیبانی هوا با برزنت مقاوم

 ایجاد غشای بزرگ با پشتیبانی هوا- در واقع برای محافظت از مناطق عظیم در برابر باد و هوا هیچ چیز دیگری لازم نیست. زمین های فوتبال و تنیس به لطف سالن های بادی هوا در زمستان نیز قابل استفاده است. در تابستان می توان سالن ها را برچید و ورزش در فضای باز را دوباره پیگیری کرد. گنبدهای هوایی مدرن از دو یا چند لایه پارچه های کششی تشکیل شده اند. ما غشای داخلی و خارجی خاص را ارائه می دهیم.

غشاهای بیرونی محکم به عنوان محافظ آب و هوا عمل می کنند و عملکردهای ساکن را به عهده می گیرند. از غشاهای داخلی برای عایق بندی حرارتی و تخلیه آب میعان استفاده می شود. پارچه سبک و انتقال نور بهینه از نیازهای اصلی غشاهای روکش دار مورد استفاده در این بخش است.

ایجاد خیمه شب بازی ها و چادرهای مهمانی برای جشن ها 

همیشه یک دلیل برای جشن گرفتن وجود دارد. اما اگر مکان رویداد به اندازه کافی بزرگ نباشد یا هوا مطابقت نداشته باشد، چه می کنید؟ خیمه های بزرگ یا چادرهای برزنتی کوچکتر برای رویدادها، چون ساختارهای سبک وزن، متحرک و با کیفیت هستند، راه حل مناسبی را ارائه می دهند. غشاهای برزنتی محافظت عالی از هرگونه شرایط آب و هوایی و جو شاد را ایجاد می کنند. شما می توانید با استفاده از برزنت های مقاوم چادرهای بسیار بزرگ برای جشن ها و مهمانی های خود ایجاد کنید. 

 ایجاد سالن های ذخیره سازی با چادرهای برزنتی

به سادگی با استفاده از چادرهای برزنتی می توان اتاق ها؛ سالن های قوسی و ساختمان های مقرون به صرفه و محبوب ایجاد کرد. دهانه ها می توانند چشمگیر باشند. هندسه سقف های قوسی خود نگهدارنده سقف های بلندی را برای حداکثر استفاده از فضا ایجاد می کند. سقف های غشایی شفاف سبک و در عین حال مقاوم توسط برزنت با افزایش میزان تابش نور خورشید در ساختمان، فضای داخلی روشن ایجاد می کند و نیاز به تامین نور مصنوعی در ساعات روشنایی روز کاهش می یابد، در نتیجه هزینه های عملیاتی کاهش می یابد. 

ایجاد سایبان، آلاچیق ها با برزنت 

ایجاد سایبان های بزرگ برای حیاط، ویلا و دیگر فضاها، همچنین ایجاد غرفه ها یا پناهگاه موقت با برزنت ضد آب و مقاوم. سایبان ها به عنوان محافظ آب و هوا، فضای تبلیغاتی و چشم نواز عمل می کنند. غشای پوشش داده شده با کیفیت بالا توسط پارچه برزنتی اطمینان از دستیابی به نتایج مطلوب را دارد. 

ایجاد چادرهای سیرک با پارچه برزنت مقاوم 

سیرک ها مخاطبان خود را در یک کلمه خارق العاده غوطه ور می کنند و چادرهای سیرک نیز از ویژگی های مهم ایجاد جو خاص هستند. در قسمت داخلی، آنها فضای تاریکی ایجاد می کنند که امکان کار با جلوه های نور را فراهم می کند. در خارج، رنگ های روشن آنها توجه مخاطب را به خود جلب می کند، در حالی که سهولت در برچیدن، نیازهای سیرک را برآورده می کند.