marjae-forosh-onlin-berezent-ran.jpg پارچه برزنتی

پارچه برزنتی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین پارچه های بازار ایران است. برای سفارش آسان انواع مختلف برزنت با قیمت کارخانه، هم اکنون از طریق مرجع فروش و عرضه برزنت اقدام نمایید.

درباره پارچه های برزنتی چه می دانید؟

برزنت نوعی پارچه صنعتی است که به خاطر داشتن ویژگی هایی مانند استحکام، مقاومت بالا و ضد آب بودن طرفداران بسیاری دارد.

جنس پارچه های برزنتی با توجه به کاربردشان، متفاوت است ولی عمدتاً از ترکیب کرباس یا پلی استر با الیاف پنبه تولید می شوند.
در واقع موادی که در بافت پارچه به کار می روند، موجب می شوند که پارچه ضد آب، ضد آفتاب و حتی ضد حریق باشد.
در تولید این پارچه ها از یک لایه پی وی سی استفاده می شود که باعث ضد آب بودن و عدم بروز نشتی در آن می گردد.
البته ناگفته نماند که در قدیم برای تولید پارچه برزنتی اولیه با محدودیت ها و مشکلاتی رو به رو بودند که امروزه خوشبختانه این مشکلات برطرف گردیده است.
با پیشرفت و توسعه صنعت نساجی و آشنایی با الیاف پلیمری جدید، تنوع پارچه های برزنتی با ویژگی های منحصر به فرد به طرز چشمگیری گسترش یافت که در ادامه مقاله به آن ها خواهیم پرداخت.

انواع پارچه برزنتی و کاربرد آن ها

امروزه همه ما کم و بیش با پارچه های برزنتی سر و کار داریم و به وفور مصارف آن ها را در اطراف خود مشاهده می کنیم.

انواع مختلف برزنت در حوزه های گوناگون نظیر شهر سازی، ساختمان سازی، کارخانجات صنعتی، مصارف خانگی، اماکن تفریحی، حمل و نقل، تولید کیف و ... مورد استفاده قرار می گیرند.
برزنت شمعی ظریف ترین نوع برزنت است که انعطاف پذیری بالایی دارد. این پارچه در طرح ها و رنگبندی متنوع تولید و عرضه می گردد.
برای دوخت چادر مسافرتی، کیسه خواب، سایبان، روکش ماشین، لباس های زمستانی و پوشاک ورزشی از برزنت شمعی استفاده می شود. برزنت شمعی در عرض های 2 الی 3 متر در بازار موجود است.
پارچه برزنت کانتینری که با نام چادر ترانزیتی در بازار معروف است، دارای یک روکش پلاستیکی می باشد به همین دلیل مقاومت بالای این پارچه در برابر باران، آفتاب، باد و دیگر عوامل فیزیکی و شیمیایی زبان زد است.
چادر کانتینری برای ماشین های باربری سنگین و نیمه سنگین مانند وانت، تریلی، کامیون و غیره به کار می رود.
مراکز فروش برزنت کانتینری این پارچه را با عرض 150 سانت و ضخامت 0.7 میلی متر به فروش می رسانند.
نوع دیگری از پارچه برزنتی وجود دارد که با نام برزنت کیفی شناخته می شود که دارای عرض 160 سانتی متر است. بافت این پارچه از ترکیب پلی استر با پنبه تشکیل شده و با مواد مقاوم در برابر آب، رطوبت و آفتاب آغشته می گردد.
برزنت کیفی ظاهر زیباتری نسبت به سایر انواع برزنت دارد و برای دوخت انواع کیف، کوله پشتی، ساک مسافرتی، ساک تبلیغاتی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
حال وقت آن رسیده که مقاوم ترین نوع برزنت را که در مصارف صنعتی کاربرد وسیعی دارد، معرفی نماییم.
برزنت نسوز که با الیاف سرامیکی تولید می شود، قابلیت تحمل درجه حرارت های بسیار بالا را داشته و به نام برزنت ضد حریق از آن یاد می کنند.
این نوع برزنت برای عایق بندی و درزگیری کوره ها در صنعت ریخته گری، لباس های جوشکاری، پرده های عایق حرارت و مصارف این چنینی کاربرد دارد.
انواع مختلف برزنت نسوز در بازار عبارتند از:

  1. برزنت نسوز سیلیکونی
  2. برزنت نسوز سرامیکی
  3. برزنت نسوز فویل دار
  4. برزنت نسوز تفلون
  5. برزنت نسوز فایبرگلاس
پارچه برزنت نسوز در عرض های 150 تا 200 سانتی متر و با وزن های مختلف تولید می شود.

راهنمای خرید اینترنتی برزنت

همانطور که متوجه شدید معروف ترین و پرکاربردترین پارچه های برزنتی شامل برزنت نسوز، کانتینری، کیفی و شمعی می شوند که بازار فروش آن ها در تمامی وقت های سال داغ است.

علاوه بر این ها برزنت نظامی، برزنت کولر، برزنت سقفی، برزنت استخری و از انواع دیگر برزنت هستند که مصارف آن ها با توجه به اسمشان مشخص است.
خرید پارچه برزنتی عمده به دو صورت امکان پذیر است:
خرید حضوری از طریق فروشگاه ها و بازرگانی های عمده فروشی برزنت در ایران
خرید آنلاین از وب سایت ها و یا شبکه های مجازی
ما به شما روش دوم را پیشنهاد می کنیم چرا که وقت کمتری نیاز دارد و در هر کجا که هستید می توانید پارچه برزنتی را در تناژ دلخواه خریداری نمایید.
لازم به ذکر است که قبل از خرید اینترنتی برزنت باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا یک خرید هوشمندانه و اقتصادی را تجربه کنید، پس با ما همراه باشید.
مهم ترین نکته توجه به مرکزی است که می خواهید از طریق آن اقدام به خرید کنید. پس بدون تحقیق به هر فروشگاه آنلاینی اعتماد نکنید، زیرا ممکن است ضرر زیادی متحمل شوید.
نکته بعدی اطمینان یافتن از بابت کیفیت برزنت و کارخانه سازنده آن است که باز هم به معتبر بودن مرکز فروش آنلاین بستگی دارد.
و در آخر هم می بایست طبق نیاز خود و انتظاراتی که از پارچه دارید، بهترین نوع آن را با وزن، ضخامت و عرض مناسب خریداری نمایید.

مرجع پخش و فروش آنلاین برزنت در ایران

همه ما می دانیم که خرید اینترنتی، بدون دغدغه و دردسر است و مزایای زیادی به همراه دارد.

اکنون می خواهیم معتبرترین مرجع فروش آنلاین برزنت در ایران را به شما معرفی کنیم.
این مجموعه با چندین سال سابقه درخشان در زمینه عرضه و فروش پارچه برزنتی، با کارخانجات تولیدی مطرح و به نام کشور در ارتباط است.
مرغوب ترین برزنت ها را با کیفیت درجه یک، از این مجموعه خریداری نمایید و یک خرید بی واسطه و تضمینی را تجربه کنید.
ما مناسب ترین قیمت برزنت را برای شما در نظر گرفته ایم پس همین حالا برای سفارش عمده اقدام کنید و از مزایای ویژه بهره مند شوید.