ejraye-sazehaye-chadori.jpg سازه چادری

با توجه به تعریف سازه های چادری ( سازه های چادری اغلب به سایبان هایی گفته می شود که در اندازهای مختلف و با متریالهای گوناگون برای رفاه حال افراد تهیه و تولید می شوند) اجرای آنها به طرق مختلفی امکان پذیر خواهد بود. سازه چادری با توجه به نوع سفارش ساخت ، تهیه و تولید خواهند شد. استفاده از این سازه ها اغلب در برخی از پارکها ، اماکن تفریحی ، برخی از فروشگاه ها ، نمایشگاه ها و .. امکان پذیر خواهد بود. با توجه به میزان استفاده ی بسیار بالا از سازه چادری به برخی از انواع آنها و مزایای استفاده از آنها اشاره خواهیم نمود. 



انواع سازه چادری :
• سایبان پارچه ای :
استفاده از این سایبان پارچه ای اغلب به عنوان سقف خواهد بود. این نوع از سازه چادری می تواند متراژهای وسیعی از مساحتهای بزرگی را مورد پوشش قرار دهد. استفاده از سایبان پارچه ای اغلب در برخی از اماکن مانند برخی از سالن ها، انبارها و همچنین برخی از مکانهای ورزشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با استفاده از فرمولهای بسیار دقیق می توان از این سازه ها برای مناطق بسیار مهم ، استفاده نمود. طرح های خارق العاده در این نوع از سازه ها توجه بسیاری از افراد را به سمت خود معطوف خواهد نمود.


• آلاچیق پارچه ای :
نوع دیگر سازه چادری ، آلاچیق پارچه ای می باشد. استفاده از این آلاچیق ها اغلب در فضاهای باز ایده آل و مناسب خواهد بود. در بسیاری از تالار باغ های منحصر به فرد شاهد این نوع از آلاچیق ها به عنوان اتاق عقد خواهیم بود. طرح های بسیار جذاب در این نوع از سازه چادری ،استفاده از این اکسسوری را برای افراد بسیار ایده آل رقم زده است. این نوع از آلاچیق ها دارای انواع گوناگونی می باشند که طراحان با توجه به فضای مورد نظر اقدام به استفاده از آنها خواهند نمود. برخی از این آلاچیق ها به آلاچیق های چادری چهار ضلعی معروف هستند .برخی دیگر اما با نام آلاچیق چادری دایره ای ، یا آلاچیق چادری چند ضلعی شناخته شده اند . آلاچیق خیمه ای و بسیاری دیگر از این نوع آلاچیق ها سبب شده است که افراد برای انتخاب هوشمندانه ی خود از گزینه های بسیار زیادی برخوردار باشند.


• سقف متحرک پارچه ای :
یکی دیگر از انواع سازه چادری ، سقف متحرک پارچه ای می باشد. این نوع از سقف ها در برخی از مناطق مانند شمال کشور ، یکی از نیازهای اساسی به شمار خواهد رفت. اغلب تغییرات آب و هوایی می تواند تا میزان چشمگیری در پیشرفت تکنولوژی موثر و کارآمد باشد. اغلب افراد برای جلوگیری از برخی خسارات از تغییرات ناگهانی آب و هوا، اقدام به استفاده از سقف متحرک پارچه ای خواهند نمود. خاصیت بسیار مهم در این نوع از پوششها ، انعطاف پذیری و سهولت در باز و بسته کردن آنها خواهد بود. اغلب موارد استفاده از سقف پارچه ای متحرک بر روی بالکن ها ،پنجره ها ، مغازه ها و مواردی از این قبیل خواهد بود.


• پارکینگ پارچه ای :
پارکینگ پارچه ای نیز از جمله سازه چادری می باشد که بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با توجه به هدف از ساخت سازه چادری ، می توان گفت یکی از پرکاربردترین سازه های چادری خواهد بود. اغلب نگهداری از ماشین در برابر نوسانات آب و هوایی از عوامل بسیار مهمی خواهد بود. پارکینگ پارچه ای با طراحی خارق العاده در نحوه ی نگهداری از ماشین ، تاثیرات چشمگیری خواهد داشت. کیفیت این نوع از سازه ها بسیار مرغوب می باشد. استفاده از این پارکینگ پارچه ای در بسیاری از هتل ها ، برخی ادارات و شرکتها ، و همچنین به صورت فردی ، امکان پذیر خواهد بود.


قیمت سازه چادری :
از جمله فاکتورهای بسیار مهم در خرید سازه چادری ، هزینه سازه چادری خواهد بود. اغلب افراد به دنبال سازه چادری ارزان قیمت با کیفیت بسیار مرغوب خواهند بود. شما می توانید با مراجعه به سایت ما از خدمات بی نظیر ما بهره مند گردید. ارائه ی محصولات با کیفیت و مرغوب ، با بهترین قیمت در بازار رقابتی ، از جمله مزیت های خرید شما از واحد تولیدی ما خواهد بود. اجرای سازه های چادری منحصر به فرد و ایده آل در تخصص افراد باتجربه و متخصص در واحد تولیدی و خدماتی ما می باشد.