sfs سایت فروش برزنت

سایت فروش برزنت با عرضه این محصولات در تنوع بالا، امکان خرید آسان را برای همه مصرف‌ کنندگان فراهم آورده است. این مرجع رسمی عرضه انواع برزنت برای چادر ترانزیت این محصول را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

همه چیز درباره انواع برزنت و کاربردهای آن

 پارچه های برزنتی معمولاً در دست پارچه های ساده قرار می گیرد که از ترکیب الیاف پنبه و پلی استر و همچنین نخ کتان تولید می‌ شود.
این پارچه به دلیل دوام بالا و استحکام خوبی که دارند در دسته پارچه های سنگین قرار می گیرد.
خوب است بدانید پارچه های برزنتی در عین حال که استحکام و مقاومت بالایی دارند از انعطاف‌پذیری و نرمش پذیری زیادی نیز برخوردار می باشند.
پارچه های برزنتی بر اساس نوع جنس و متریال به کار برده شده در آنها به چندین دسته و گروه تقسیم بندی می شوند که هر کدام مناسب برای کارکردی خاص هستند.
در اینجا به چند نوع از این دسته بندی ها بر اساس نوع الیاف به کار برده شده و شیوه تولید آن ها اشاره می‌ کنیم از جمله:
پارچه های برزنتی کانتینری: این پارچه ها جزء پرکاربردترین ها در حوزه باربری می باشد و از آن برای پوشش قسمت حمل بار لوازم مختلف در ماشین های سنگین مانند کانتینر و تریلی استفاده می شود. این پارچه ها معمولاً با استفاده از مواد پلی وینیل، پلی اتیلن و یا چرم مصنوعی روکش می‌ گردند، که در برابر آب به صورت صد در صد مقاوم شوند.
  1. پارچه های برزنتی نسوز: این پارچه ها با کمک گرفتن از الیاف فایبر گلاس، الیاف آزبست، الیاف سرامیکی و بسیاری از الیاف دیگر که در برابر حرارت مقاوم هستند تولید شده و از آنها در کوره های آجرپزی، در کوره های تراشکاری و ریخته گری و بسیاری از موارد دیگر که با حرارت سروکار دارند استفاده می شود.
  2. پارچه های برزنتی نانو: در روند تولید این پارچه ها به همراه الیاف پنبه و پلی استر از الیاف نانو نیز استفاده می شود تا منجر به تولید پارچه های کاملاً آنتی باکتریال گردد. از این نوع پارچه ها بیشتر در موارد بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها استفاده می کنند.
  3. پارچه های برزنتی نظامی: درگروه مستحکم ترین پارچه های برزنتی قرار می گیرند زیرا تراکم بافت در این نوع ‌پارچه بسیار بالا است و از این پارچه در بخش‌ های مختلف نظامی مانند روکش دستگاه ها و ادوات نظامی و همچنین برپایی چادرهای اردوی استفاده می‌ شود.
  4. پارچه های برزنتی کیفی: از این نوع پارچه ها برای تولید انواع چمدان، ساک های مسافرتی، کوله های مدارس و دانشجویی، کیف های اداری و بسیاری از موارد دیگر به کار می برند.
معمولاً پارچه های برزنتی با ضخامت و گرماژهای متنوع در بازار وجود دارند که هر کس می تواند مطابق نیاز خود از ضخامت های مختلف این پارچه تهیه کند. که بیشترین وزن های پرکاربرد این پارچه ۲۲۰ گرم تا ۷۵۰ گرم در مترمربع است.
معمولاً پارچه های برزنتی در برابر آب مقاومت بسیار خوبی دارند و در برابر ۱۰۰۰ میلی متر فشار آب هیچ گونه واکنشی از خود نشان نداده و آب از آن عبور نمی کند، به همین سبب استفاده از این پارچه در صنعت پوشاک نیز رواج پیدا کرده است.
خوب است بدانید که پارچه های برزنتی به دلیل مقاومت بالا در برابر صوت و حرارت به عنوان یک عایق مناسب در بخش ‌های مختلف ساختمانی به کار می رود.

مشخصات برزنت مناسب چادر ترانزیتی

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز برای تولید انواع پارچه های برزنت و همچنین به کارگیری نوع فرمول خاص برای تولید الیاف به کار برده شده در این پارچه ها سبب شده که پارچه هایی تولید شوند با ظاهری زیبا و قابلیت شستشو که دارای طول عمر بسیار بالایی هستند.
معمولاً برای تهیه چادر ترانزیتی از پارچه‌ های برزنت ترانزیتی و یا کانتینری استفاده می کنند.
به دلیل امنیت بالایی که چادر های ترانزیتی دارند در تهیه پارچه های برزنتی برای تولید این چادر ها باید به مشخصات ویژه این پارچه ها نیز به دقت کرد.
در اینجا به چند تا مشخصه و ویژگی های خاص پارچه های برزنتی مناسب چادر ترانزیتی اشاره می کنیم از جمله:
پارچه های برزنت باید در برابر اشعه نور خورشید مقاومت بالایی از خود نشان داده و به راحتی دچار پوسیدگی نگردد.
ضخامت خوب و استحکام بالای این پارچه ها باید کاملاً در برابر نفوذ هر گونه گرد و غبار مقاومت کند.
در برابر آب و رطوبت و همچنین نفوذ مایعات دیگر نیز کاملاً مقاوم باشد.
تنفس پذیری این پارچه ها اهمیت زیادی پیدا می‌ کند زیرا اجازه خروج بخار آب را از فضای داخل کانتینر حمل بار می دهد.
مقاومت بالای پارچه در برابر حرارت و آتش نیز مورد توجه است.
آنتی باکتریال بودن پارچه های برزنتی اهمیت پیدا می کند زیرا ممکن است که پارچه چند روز در معرض آب و رطوبت قرار بگیرد، در این صورت باید از رشد و پرورش هر گونه قارچ و تکثیر باکتری ها جلوگیری شود. 

لیست قیمت برزنت چادری ضخیم

​تهیه پارچه برزنت چادری ضخیم برای بسیاری از صنایع اهمیت زیادی دارد و ترجیح می دهند تا این محصول را به صورت عمده خریداری کنند.
نکته مهم در خرید های عمده بررسی لیست قیمت این محصولات می باشد که می توانید با بررسی دقیق بهترین انتخاب را برای خرید چادر برزنت داشته باشند.
راه های زیادی برای دسترسی به این لیست قیمت وجود دارد که سایت فروش برزنت یکی از راه ‌های آسان برای دسترسی و تهیه این لیست قیمت است.
همچنین استفاده از نمایندگی های معتبر نیز برای دسترسی به لیست قیمت و بررسی این محصولات جزء بهترین راه ها محسوب می گردد.
خوب است بدانید که فاکتورهای زیادی برای تعیین قیمت برزنت تاثیرگذار هستند، که برخی از این عوامل مانند: ضخامت و گرماژ و عرض پارچه،کیفیت و نوع برند تولید کننده می باشد.

بهترین سایت فروش برزنت در ایران

انتخاب مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه معتبر می‌ تواند منجر به خرید اقتصادی و مقرون به صرفه گردد.

سایت فروش برزنت در ایران یکی از بهترین راه ها برای حذف واسطه ها و دلالان است که با انتخاب این روش می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت بهتر تهیه کنید.
این مرکز خرید آنلاین یکی از بهترین سایت های فروش برزنت در ایران است که با داشتن ارتباطات گسترده و مستقیم با کارخانجات تولید کننده، این محصولات را بدون واسطه ارائه می ‌دهد.
خرید از این سایت فروش مزایای زیادی برای خریداران برزنت در پی دارد که در اینجا به چند مورد آن به اختصار اشاره می‌ کنیم از جمله:
دسترسی به تنوع بالای پارچه ‌های برزنتی
امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز
ارسال محصولات خریداری شده در کمترین روز کاری
امکان ثبت سفارش با قیمت های مناسب تر نسبت به سایر بازارها در ایران
استفاده از راهنمایی های مشاوران حاضر در سایت به صورت کاملا رایگان
شما می توانید جزء اولین افرادی باشید که از سایت فروش برزنت محصولات خود را با قیمت های مناسب سفارش داده و از فروش‌ های ویژه، تخفیفات شگفت انگیز و مواردی از این دست آگاه شوید.