erez فروش عمده برزنت

فروش برزنت به صورت عمده و در تناژ بالا از طریق این مجموعه آنلاین که فروشنده انواع پارچه های برزنتی است، انجام می شود. برای خرید برزنت با نازل ترین قیمت بازار، هم اکنون از طریق وب سایت اقدام کنید. 

تاریخچه تولید پارچه های برزنتی

پارچه بافی از قدیمی ترین صنایع دستی بشر به شمار می رود و دستگاه های اولیه بافندگی کمک شایانی به صنعت ریسندگی و بافندگی امروزی کرده اند.

در ایران پیشینه صنعت نساجی به هزاران سال قبل از میلاد باز می گردد. ابتدایی ترین ماشین پارچه بافی که الیاف پنبه و پشم را به نخ تبدیل می کرد، دوک نخ ریسی نام داشت.
در قدیم برای بافت پارچه از الیاف طبیعی مانند پنبه، ابریشم، کتان و کنف استفاده می شد. امروزه علاوه بر الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی هم در تولید پارچه به کار می روند.
از دیرباز تاکنون تقاضا برای به پارچه هایی که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم باشند و بافتی ضخیم داشته باشند، روز به روز افزایش یافت.
تا این که در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و توسعه نساجی و پتروشیمی، پارچه هایی با ترکیب الیاف مصنوعی یا پلیمری تولید شدند که آن ها را برزنت نام گذاری کردند.
پارچه برزنت دارای روکش یورتان یا پلاستیکی است و خود پارچه از الیاف مستحکم و ضخیم تشکیل شده است.
در ادامه مقاله سعی داریم ویژگی ها و کاربردهای پارچه های برزنتی را شرح دهیم و در انتها بهترین مرکز فروش برزنت را به شما معرفی نماییم.

مشخصات پارچه های برزنتی و مصارف آن ها

به جرئت می توان گفت که ایران در زمینه تولید پارچه های برزنتی یکی از مهم ترین تولید کنندگان در خاورمیانه محسوب می گردد.

شهرهای تهران، تبریز، یزد و اصفهان قطب های نساجی هستند و سالانه حجم زیادی از انواع مختلف پارچه برزنتی را تولید و روانه بازار می کنند.
پارچه های برزنتی ویژگی های منحصر به فردی دارند که خاصیت ضد آب بودن در تمام انواع برزنت وجود دارد و این ویژگی سبب تمایز آن با سایر پارچه ها شده است.
علاوه بر خاصیت ضد آب و رطوبت، برزنت دارای خصوصیات زیر می باشد:
بافت محکم و ضخیم
بادوام و عمر طولانی
وزن سبک و انعطاف پذیری بالا
مقاوم در برابر ضربه، فشار و اشیای تیز
مقاوم در برابر شرایط جوی
ضد حریق (نسوز)
ثبات رنگ چاپ
قابلیت پرس، دوخت و شست و شو
در رنگبندی متنوع
پارچه های برزنتی بر اساس مواد اولیه به کار رفته در آن ها، دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:
پارچه برزنت شمعی: ضخامت کم و وزن سبکی دارد و می توان گفت که جزو مرغوب ترین نوع برزنت برای دوخت البسه زمستانی، پوشاک و ساک ورزشی، چادر مسافرتی، روکش اتومبیل و غیره به حساب می آید.
پارچه برزنت نسوز: قابلیت تحمل درجه حرارت تا دماهای بالا را دارد و عمدتاً در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه برزنت کانتینری: از پرکاربردترین و پرفروش ترین نوع برزنت در بازار محسوب می شود و به عنوان روکش محافظ وسایل نقلیه سنگین باربردی کاربرد دارد.
برزنت نظامی: این پارچه سبک و انعطاف پذیر، در طرح ها و مدل های چریکی، شطرنجی و کامپیوتری تولید شده و در صنایع نظامی برای دوخت لباس، چادر، کاور اشیا و ... استفاده می شود.

نکات مهم هنگام خرید برزنت

از آنجایی که کاربرد پارچه های برزنتی در بسیاری از موارد حساس و حیاتی بوده، در صورت نامرغوب بودن جنس پارچه ممکن است خسارات کوچک و بزرگی به بار آید.
پس اولین و مهم ترین نکته هنگام خرید پارچه های برزنتی، اطمینان از بابت کیفیت و جنس پارچه است.
همچنین انتخاب بهترین نوع برزنت بر اساس نیاز و بودجه نیز حائز اهمیت می باشد.
با آگاهی داشتن از ویژگی ها و مصارف انواع مختلف پارچه های برزنتی می توانید یک خرید هوشمندانه و عالی داشته باشید.
اکنون این سوال پیش می آید که از کجا می توان با اطمینان کافی پارچه برزنت را خریداری کرد؟

بدون شک این مرکز عرضه و فروش برزنت بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. 

نمایندگی مستقیم فروش برزنت در ایران

شایان ذکر است که قیمت پارچه های برزنتی در بازار با توجه به کیفیت، ضخامت و شرکت تولیدی آن متفاوت می باشد.

علاوه بر این فاکتورها، نحوه فروش برزنت هم در قیمت آن دخیل است. فروش بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه تولیدی در کاهش قیمت تمام شده پارچه های برزنتی بسیار مؤثر است.
می دانیم که خرید و فروش اینترنتی پارچه که امروزه بسیار مرسوم شده، مزایای زیادی دارد و در مقایسه با روش های سنتی هم آسان تر هم به صرفه تر است.
البته هنوز هم مراکزی هستند که به صورت حضوری انواع و اقسام پارچه های برزنتی را عرضه می کنند، اما تمامی این مراکز با واسطه ها و دلالان بازار در ارتباطند.
خوشبختانه خرید عمده پارچه برزنتی به صورت اینترنتی سبب شده تا این واسطه ها از میان حذف شوند و قیمت تمام شده پارچه به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.
پس با خرید اینترنتی برزنت به صورت عمده می توانید علاوه بر صرفه جویی در زمان، در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و یک خرید بی دردسر و پرسود را تجربه کنید.
نمایندگی پخش و فروش برزنت، تولیدات کارخانجات معتبر را به صورت اینترنتی به فروش می رساند، پس خیالتان از بابت کیفیت پارچه برزنتی راحت باشد.
این شرکت از بزرگترین و معتبرترین فروشنده های آنلاین پارچه در کشور می باشد که با چندین سال سابقه درخشان در این زمینه، پارچه برزنتی پرطرفدار را با قیمتی به صرفه تر از سایر فروشگاه های بازار عرضه می کند.
پس اگر قصد خرید بهترین کیفیت پارچه برزنت را زیر قیمت بازار دارید، همین حالا از طریق وب سایت سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
جهت استعلام قیمت فروش برزنت در این مرکز با مشاورین ما در ارتباط باشید.