container-tarpaulin خرید فروش برزنت کانتینری

خرید فروش برزنت کانتینری توسط این مجموعه در حجم های عمده صورت می ‌پذیرد. برای دریافت راهنمای سفارش بهترین برزنت در تهران با بخش فروش این مجموعه تماس بگیرید.

موارد مصرفی انواع برزنت

برزنت یکی از پارچه های پرمصرف صنعت نساجی است که موارد استفاده و کاربرد آن بسیار گسترده می باشد.

در روند تولید پارچه های برزنتی از الیاف پنبه و پلی استر استفاده می کنند، به همین جهت این پارچه ها از استحکام بالا و مقاومت کششی خوبی برخوردار هستند.
انواع مختلفی از پارچه های برزنت با توجه به نوع ترکیب و میزان استفاده از الیاف مختلف در روند تولید آن به وجود می آیند، که مطابق با کارکرد پارچه ها و نحوه ساخت می توان آن ها را طبقه بندی نمود.
ممکن است که در روند تولید این پارچه ها از الیاف نسوز، فایبرگلاس و یا سرامیک و همچنین الیاف نانو و الیاف نایلون استفاده شود،که وجود هر کدام از این الیاف موجب پدید آمدن پارچه‌ ای با ویژگی‌ های خاص می ‌شود.
اما پارچه های برزنتی در گرماژ های ۲۲۰ تا ۷۵۰ گرم تولید می‌ شود و همچنین این پارچه در عرض های متنوع از ۱۰۰ سانتی متر تا ۴۰۰ سانتی متر قابل دسترس هستند.
بطور کلی برخی از موارد مصرفی انواع پارچه های برزنتی را مورد بررسی قرار می ‌دهیم، بدین صورت که:
به عنوان روکش مناسب خودروهای مختلف باری
مورد استفاده در سازه های موقت و به عنوان سقف های کشسان
برای پوشش سقف استخر های روباز، سوله ها انبارها و بسیاری از این موارد
در برپایی نمایشگاه های مختلف و همچنین چادر های اردویی و عشایری
برای دوخت چادر های مسافرتی در سایز ها و شکل های گوناگون
در صنعت دامداری، کشاورزی و بسیاری از صنایع دیگر جزء پرکاربردترین ها برای روکش و کاور لوازم مختلف

برزنت برای چادر کانتینری

کانتینر چیست؟

کانتینر به جعبه های فلزی بزرگ گفته می ‌شود که بر روی ماشین های باری ترانزیتی قرار می دهند و در حمل بار بین کشورهای مختلف و شهرهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
در طی مسیر معمولا به دلیل شرایط جوی، گرد و غبار و طوفان ممکن است که محصولات حمل شده دچار آلودگی و فساد شود. برای ممانعت از به وجود آمدن این شرایط از چادرهای کانتینری مخصوص استفاده کرده و این جعبه های کانتینر را پوشش می‌ دهند.
چادرهای کانتینری از پارچه های برزنتی به دست می آیند که مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد این پارچه ها سبب می شود تا با خیال راحت بتوان از آنها استفاده کرد.
به طور کلی مشخصات برزنت مناسب برای چادر کانتینری و فواید استفاده از آن عبارتند از:
این پارچه ها در برابر اشعه خورشید مقاوم است و از عبور هرگونه اشعه نور خورشید به داخل کانتینر جلوگیری می کند.
به صورت کاملا ضد آب تولید می‌ شوند و از بارهای حمل شده در برابر هوای بارانی محافظت می نماید.
به دلیل مقاومت و استحکام بالا از عبور هرگونه گرد و غبار به داخل کانتینر جلوگیری می کند.
کاملا آنتی باکتریال تولید می شود و مانع ورود هر گونه باکتری و آلودگی محیطی می شود.
مقاومت بالای این پارچه در برابر حرارت نیز سبب می شود تا گرمای خورشید مواد قابل حمل را فاسد نکند.

بازار خرید فروش برزنت کانتینری

در حال حاضر بازار خرید فروش برزنت کانتینری به دلیل موارد مصرف متعددی که دارد بسیار پر رونق می باشد.

معمولاً از پارچه برزنت کانتینری برای روکش کانتینر، کامیون، تریلی، ماشین های باری کوچک استفاده می شود، که مهمترین خریداران صاحبان این وسایل حمل و نقل و همچنین مراکز عرضه خدمات به این افراد هستند.
همه خریداران ترجیح می دهند تا قبل از خرید پارچه برزنت کانتینری با بازارهای عرضه آن به شکل مستقیم و بدون واسطه آشنا شوند.
همان طور که می دانید اصلی‌ ترین فاکتور در حمل و نقل بار ها در بین شهرها و کشورها سالم رساندن بار به دست مشتری می باشد به همین جهت لازم است تا از پوشش های مناسبی برای محافظت از این محصولات استفاده کرد.
انتخاب مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه منجر به تهیه پارچه های برزنتی کانتینری با بالاترین سطح کیفیتی و قیمت مناسب تر می‌ گردد.
در حال حاضر با توجه به پیشرفت فضای مجازی و افزایش چشمگیر کاربران شبکه های مجازی و آنلاین روش های دسترسی به بازارهای خرید فروش برزنت کانتینری افزایش پیدا کرده است.
ما در این مطلب قصد داریم که شما را با بهترین روش های خرید و بازارهای عرضه این محصول آشنا کنیم که با انتخاب آن می توانید از مشاوره های آنلاین و کاملاً رایگان آن بهره مند گردید.

مشاوره و خرید آسان بهترین برزنت

با توجه به تنوع بالای پارچه های برزنتی خوب است که قبل از اقدام به خرید با مشخصات و ویژگی های این پارچه ها به خوبی آشنا شوید.

انتخاب مرکز فروشی که از کیفیت محصولات عرضه شده اطمینان داشته باشید و همچنین افراد کارشناس و آگاه در آن حضور داشته باشند می تواند در خرید مناسب تر به شما کمک شایانی کند.
شاید این مجموعه فروش جزء بهترین های حال حاضر بازار است که حوزه عرضه انواع مختلف پارچه های برزنتی فعالیت می کند.
در این مجموعه مشاورین ما در بخش فروش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به خریداران محترم در جهت توضیح ویژگی ها و مشخصات محصولات برزنتی و همچنین راهنمایی برای انتخاب مناسب ترین نوع پارچه مطابق با کارکرد شما هستند.
خرید و فروش برزنت کانتینری در این مجموعه فروش به دلیل داشتن ارتباطات گسترده با کارخانجات تولیدی به شکل کاملاً اقتصادی صورت می پذیرد و با ایجاد ارتباط موثر با خریداران تلاش می کند تا مطابق نیاز هر خریدار محصول مناسب را عرضه کند.
برای دریافت مشاوره و خرید آسان بهترین نوع برزنت، همین حالا با بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید و پس از کسب اطلاعات لازم سفارشات خود را ثبت کنید.