arze-anvae-berezent-cantineri-khob.jpg بهترین برزنت

بهترین برزنت موجود در بازار با نازل ترین قیمت در این نمایندگی عرضه می شود. خریداران عزیز می توانند انواع مختلف برزنت را با کیفیت خوب، به صورت بی واسطه و مستقیم از تولید کننده در این مرکز خریداری کنند.

انواع برزنت در بازار

 همانطور که می دانید پارچه های برزنت به پارچه هایی با بافت ضخیم، مقاوم و مستحکم در بازار معروفند و همه ما در زندگی روزمره به وفور کاربردهای وسیع این پارچه را به چشم دیده ایم.

ما در این مقاله سعی داریم ابتدا انواع مختلف برزنت و ویژگی های آن ها را شرح دهیم، سپس در ادامه مطلب شما را با شیوه های خرید بهترین برزنت موجود در بازار آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.
برزنت از ترکیب الیاف طبیعی پنبه با الیاف مصنوعی پلیمری تولید می گردد و یک طرف آن با روکش هایی از جنس پلاستیک پوشیده می شود.
پارچه های برزنتی در کارخانه به صورت های برزنت چاپی، موادی، آهاری، خطی و برزنت خام تولید می شوند.
برزنت چاپی نوعی از برزنت می باشد که همانطور که از نامش پیداست در طرح های مختلف تولید می گردد و عمدتاً برای سایبان، پرده، کاور اشیا و چتر مورد استفاده قرار می گیرد.
برزنت موادی نوع مواد خورده برزنت است که رنگبندی مختلفی دارد و برای ساخت سایبان، سقف های موقت و انواع چادر مانند چادر نظامی، چادر اسکلتی، چادر ماشین سنگین، چادر عشایری و ... به کار می رود.
برزنت آهاری جزو مستحکم ترین و زخیم ترین نوع برزنت به شمار می رود که از ایستایی خوبی برخوردار است.
برزنت خطی ضخامت کمی دارد و برای دوخت ساک های تبلیغاتی، کیف و کوله پشتی استفاده می شود.
برزنت خام با اضافه کردن روکش یا رنگ آمیزی قابل استفاده می شود و ضد آب است. این برزنت در عرض های 100، 150 و 200 سانتی متر تولید می شود.
به طور کلی انواع مختلف برزنت در کارخانه از یک لایه تا شش لایه تولید می شود که تار و پود همه آن ها 80 در صد از پنبه و 20 درصد از الیاف پلی استر تشکیل شده است:
برزنت یک لا پنج لا: وزن آن 300 تقریباً گرم در هر متر مربع است و از جمله مصارف آن می توان تولید برزنت دهنه کولر و دستکش های جوشکاری است.
برزنت دو لا سه لا: وزنی حدود 450 گرم بر متر مربع دارد و برای تولید چتر، سایبان، پرده و ... استفاده می شود.
برزنت سه لا سه لا: وزن تقریبی آن چیزی معادل 550 گرم در هر متر مکعب می باشد. این نوع برزنت تا حداکثر 80 درصد ضد آب است و برای دوخت چادرهای صحرایی و نظامی، آلاچیق، پرده و چتر به کار می رود.
برزنت سه لا شش لا: جزو بهترین نوع برزنت محسوب شده که تا 100 درصد ضد آب و رطوبت است و طول عمر بالایی دارد. وزن آن 730 گرم بر متر مربع می باشد. این برزنت مستحکم برای دوخت هر گونه پوشش محافظ و کاور ضد آب مورد استفاده قرار می گیرد.
شایان ذکر است که درصد تار و پود این پارچه های برزنت در کارخانه تولیدی طبق سفارش مشتری بوده و می توان برای ارزان تر شدن قیمت پارچه، درصد پنبه را به 60 و الیاف پلی استر را به 40 درصد تغییر داد.

بهترین برزنت چه خصوصیاتی دارد؟

 همانطور که گفته شد که پارچه های برزنتی از ترکیب الیاف طبیعی با الیاف مصنوعی و پلیمری تولید می شوند و به خاطر همین ترکیبات جزو پارچه های بادوام، مقاوم و مستحکم به شمار می آیند.

پارچه های برزنتی بر اساس ویژگی هایی که دارند در حوزه خاصی به کار برده می شوند برای مثال برزنت هایی که نسوز هستند و قابلیت تحمل دماهای بالا را دارند، عمدتاً مصارف صنعتی دارند.
ولی خاصیت ضد آب بودن در تمامی نوع های برزنت مشترک بوده، به همین دلیل این پارچه طرفداران زیادی در صنایع مختلف پیدا کرده است.
خصوصیات و ویژگی های کلی بهترین برزنت در ذیل آورده شده است:

  • ضد آب و عدم بروز نشتی در آن
  • مقاوم و دارای استحکام بالا
  • آنتی باکتریال
  • مقاوم در برابر طوفان، باد، نور آفتاب و اشعه UV
  • مقاوم در برابر هرگونه ضربه و فشار
  • نسوز بودن و قابلیت تحمل درجه حرارت زیاد
  • تنوع رنگی بالا و ثبات رنگ
  • دارای قیمت مقرون به صرفه در بازار

استفاده از برزنت در تولید چادر کانتینری

یکی از مهم ترین کاربردهای برزنت، تولید چادرهای کانتینری یا ترانزیتی می باشد.

این روزها صنعت حمل و نقل درون شهری و بین شهری بسیار توسعه یافته است و وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین به حمل بار می پردازند.
یکی از مواردی که در حمل و نقل بار حائز اهمیت است، سالم رساندن بار به دست تحویل گیرنده است، بدین معنی که بار موقع تحویل هیچ گونه آسیب یا تغییر شکل نداشته باشد.
بهترین گزینه برای این امر استفاده از پارچه های برزنتی مقاوم است. پارچه ای که به عنوان پوشش محافظ ماشین های باربری مورد استفاده قرار می گیرد، از بهترین برزنت بوده و در برابر همه نوع شرایط جوی مقاوم است.
چادر کانتینری از مرغوب ترین کیفیت برزنت تولید می گردد و دارای رنگبندی متنوع می باشد.
همچنین قیمت این محصول در بازار به نسبت کارایی و مرغوبیت آن، بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید پارچه برزنتی درجه یک مناسب برای دوخت چادر کانتینری با ما همراه باشید.

مرکز فروش عمده پارچه برزنتی ارزان

 پارچه های برزنتی کاربردهای متعددی در زمینه های مختلف دارند که به همین خاطر بازار فروش آن ها همیشه پررونق و داغ است.

اما این سوال پیش می آید که چگونه پارچه برزنتی باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنیم؟
بهترین برزنت تولید داخل از طریق نمایندگی های حضوری در سراسر کشور و همچنین فروشگاه های آنلاین به مشتریان عرضه می شود.
خرید از فروشگاه های آنلاین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود، فقط باید از معتبر بودن فروشگاه مطمئن باشید.
باید گفت که این نمایندگی معتبرترین فروشگاه آنلاین در زمینه عرضه پارچه های برزنتی به شمار می رود که با بهترین کارخانجات تولیدی در ارتباط است.
پس اگر قصد خرید بهترین برزنت موجود در بازار را دارید، بی شک این مجموعه بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.
همین حالا سفارش عمده برزنت را با قیمت منصفانه در سایت ثبت کنید و یک خرید هوشمندانه و اقتصادی را تجربه نمایید.