behtarin-monasebtarin-rokesh-berezenti-estakhr-kodamast خرید اینترنتی برزنت

 روکش برزنتی استخر تنوع زیادی در بازار دارد و شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید.

روکش برزنتی استخر یک ضرورت جهت حفظ ایمنی 

 عبارت "دور از چشم ، دور از ذهن" معمولاً شرایطی را توصیف می کند که چیزی که به ندرت دیده می شود یا اصلاً دیده نمی شود، فراموش می شود. گرچه این یک عبارت اساساً خوب است، که اغلب برای منطقی ساختن دلیل فراموش شدن چیزی به کار می رود، اما همچنین می تواند حاوی عواقب جدی باشد که ممکن است اتفاق بیفتد، به ویژه در مورد ایمنی استخر شنا در ماه های زمستان.

وقتی صاحبان خانه های برای زمستان استخرهای خود را می بندند و سرانجام پوشش های خاصی روی آن قرار می گیرد، ممکن است این تمایل وجود داشته باشد که این استخرها هنوز در حیاط خانه هایشان هستند. روند فکر آنها ممکن است این باشد که استخر بسته اس ، روکش آن روشن است و بنابراین همه باید تا بهار سال آینده خوب باشد - دور از چشم، دور از ذهن.

اما در مورد جنبه ایمنی در زمستان، به خصوص برای کودکان، حیوانات خانگی یا کسانی که به دلایل مختلف ممکن است وارد ملک شوند و ممکن است از خطر هنگام پوشیدن برف یا پوشانیدن بخشی از استخر شنا در زمین آگاه نباشند، چه می کنید؟ برای چنین عواملی، دارندگان استخر ممکن است بخواهند از روکش های خاصی برای پوشش استخر خود استفاده کنند تا خطرات ممکن را به حداقل برساند.
روکش برزنتی استخر در قالب های جامد وینیل و مش موجود است و چندین مزیت بارز را در برابر نوع استاندارد، معمولاً پوشش استخر ارائه می دهند. بسته به نوع ماده، این مزایا شامل موارد زیر خواهد بود:
 ایمنی اضافه شده - قابل پیاده روی است (در صورت نصب صحیح)
 ثبات بیشتر - در جای خود قرار گرفته تا در کنار استخر قرار بگیرید
 ماندگاری - طول عمر بیشتر از پوشش های سنتی
 وزن سبک تر - نصب و حذف آسان
 بدون جمع شدن سطح (مش) - آب از آن عبور می کند. بدون پمپ مورد نیاز است
 بلوک نور خورشید (جامد) - از رشد جلبک ها در بهار جلوگیری می کند
 بیشتر / همه آوارها را مسدود می کند - هنگام بازگشایی استخر کمتر به تمیز کردن نیاز دارید

انتخاب بهترین و مناسب ترین روکش برزنتی استخر آب 

انتخاب روکش برزنتی استخر بین مش و انواع وینیل جامد در درجه اول مورد اولویت دارندگان استخر خواهد بود. اگرچه هر دو بسیار موثرتر از پوشش سنتی برزنت هستند، اما هر سبک پوشش استخر دارای ویژگی های متفاوت است که ممکن است در تصمیم گیری در یک جهت یا جهت دیگر تأثیر بگذارد:
مزایای روکش برزنتی استخر مش عبارت است از:
 نصب راحتی دارند و به راحتی باز و بسته می شوند
 ارزان و مقرون به صرفه هستند
 پمپ مورد نیاز نیست - صرفه جویی در هزینه اضافی

 نسبت به ونیل که طول عمر حدود ۷ الی۱۰ سال عمر دارند، برزنت های مش حدود ۱۰ الی ۱۵ سال عمر می کنند 

مزایای روکش برزنتی استخر وینیل جامد عبارت است از:
 انسداد کامل نور خورشید - از رشد جلبک ها جلوگیری می کند
 انسداد بهتر / کامل آوار - باعث تمیزتر شدن آب استخر می شود
دارندگان استخر که به مزایای اضافی پوشش ایمنی زمستانی استخر علاقه مند هستند اما در انتخاب بین قالب و قالبهای وینیل جامد اطمینان ندارند، ممکن است بخواهند با متخصصان دنیای چادر مشورت کنند تا مشخص شود کدام ماده برای محیط حیاط خلوت خاص آنها مناسب است.
ما طیف گسترده ای از محصولات از جمله روکش برزنتی استخر ایمنی را تولید و برای مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهیم.
روکش های ایمنی استخر می تواند زمستان بدون نگرانی را برای دارندگان استخر ایجاد کند، به خصوص اگر حیاط خانه آنها در ماه های زمستان دور از ذهن باشد. تیم نصب ما می توانند از طریق تخصص در نصب روکش استخرهای مشبک و وینیل جامد در هر شکل و اندازه به ایجاد این سطح از امنیت و آرامش کمک کنند.

روکش استخرهای ایمنی زمستانی تنها یکی از خدمات شرکت دنیای چادر است. دارندگان استخر همچنین ممکن است از مزایای محصولات و تجهیزات دیگر ما استفاده کنند، برای آشنایی با دیگر خدمات ما می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید. 

نحوه استفاده از روکش برزنتی استخر 

 برداشتن برگ، چوب، اشکال و سایر آوارها از استخر روباز زمینی می تواند کاری بی پایان باشد. یک راه حل واضح این است که استخر برای جلوگیری از مواد خارجی مورد استفاده قرار نگیرد، اما پوشش های استخر شنا به صورت سفارشی می تواند بسیار گران باشد. یک گزینه جایگزین، بسیار ارزان تر، استفاده از روکش برزنتی استخر وینیل بزرگ است که در گوشه ها با چادرهای چوبی و سیم های بانجی محکم بسته شده است.

برای سفارش تولید و نحوه استفاده از از روکش برزنتی استخر بهتر موارد زیر را دنبال کنید:
مرحله ۱: اندازه روکش برزنتی استخر را تعیین کنید:
قطر استخر شنا روی زمین را اندازه گیری کنید تا محاسبه کنید که برای پوشاندن استخر به اندازه یک برزنت احتیاج دارید. از هر طرف ۲ الی ۵ سانتی متر اضافی بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که پوشش به اندازه کافی بزرگ است و می تواند روی دو طرف استخر قرار گیرد.

 مرحله ۲: مواد را بخرید:

برزنت، سیم بانجی و دیگر مواد مورد نیاز را بصورت آنلاین یا از فروشگاه های سخت افزار یا کمپینگ خریداری کنید. یک پارچه برزنت سنگین پلی اتیلن یا پلی وینیل بافته شده سنگین انتخاب کنید، زیرا این امر باعث ایجاد وزن اضافی به پوشش استخر می شود و آن را در جای خود نگه می دارد. از برزنت های بوم به سبک قدیمی استفاده نکنید، زیرا با گذشت زمان خوب نگه نمی دارند.
مرحله ۳: استخر را بپوشانید:
روکش برزنتی استخر را از روی استخر بکشید، آن را به اندازه کافی کشش دهید تا از افتادگی در وسط جلوگیری کند. اگر یک یا چند یاور برای کمک به شما در کار داشته باشید، این کار بسیار راحت تر خواهد بود.
چادر را در زمین قرار دهید، نزدیک جایی که چهار گوشه برزنت از استخر بیرون می آید. تا کردن زاویه ها به داخل زمین باعث می شود که آنها بیرون نیایند.
طنب و یا کابل را به گوشه های برزنت وصل کنید. اکثر برزنت ها دارای سوراخ های فلزی (چشمی) هستند که برای این کار طراحی شده اند.
سیم های بانجی را به چوب های چادر قلاب کنید تا درپوش روکش برزنتی استخر در جای خود نگه دارد.