sakht-saze-kesheshi-ba-aestefade-parche-berezent-1 فروش پارچه برزنت

سادگی بصری، جلوه های مکانی و نوری جذاب، اشکال غیرمعمول، منحنی و رسا بودن - همه این ویژگی ها مشخصه ساختمان هایی است که با منسوجات فنی مانند پارچه برزنت پوشانده شده اند. 

سازه کششی یک طراحی معماری ایده آل 

 در واقع هیچ شکل دیگری از ساخت و ساز چنین ویژگی های فردی و طراحی را ارائه نمی دهد. هیچ راه حل معماری دیگری چنین دهانه های بزرگی را با حداقل استفاده از مواد و انرژی به عنوان سازه های پارچه ای کششی پوشش نمی دهد.

منسوجات فنی با شفافیت و انعطاف پذیری بالا و همچنین وزن سطح کم با مقاومت کششی عالی مطابقت دارند. غشاهای کششی هم یک عنصر مهم در طراحی هستند و هم یک بخش ضروری از ساختمان هستند، زیرا پیش تنش مصنوعی پارچه برزنت به مقاومت در برابر بارهای سنگین و حمایت از کل ساختار کمک می کند.

در ترکیب با ویژگی های پشتیبانی کننده مانند کابل های کششی و سازه های فولادی، می توان از غشاهای پوشش داده شده PVC برای ایجاد تعداد تقریباً نامحدودی از شکل منحنی منحصر به فرد استفاده کرد.
دنیای چادر با خط تولید انواع مختلف سازه های کشش طیف گسترده ای از غشاهای چند منظوره با کیفیت بالا و تولید شده برای زمینه چالش برانگیز معماری کششی را ارائه می دهد. علاوه بر پارچه های استاندارد، ما همچنین غشای روکش دار را ارائه می دهیم که مطابق با نیازهای خاص پروژه است.

 معماری سازه های کشش زیبا با استفاده از پارچه برزنت

با الهام گرفتن از اساطیر یونان و تأثیر آن بر معماری در تمام اشکال منظم و زیبا، غشاهای پارچه ای از لحاظ زیبایی شناسی در دنیا ممتاز هستند و زیبایی فوق العاده دارند.
روشن تر: غشاهای معماری به لطف پارچه های برزنتی پایه بی نظیر، غشاهای سفیدتر با سطح یکدست و ظاهری زیبا هستند.

قوی تر: به لطف قدرت باورنکردنی پارچه برزنت، شما می توانید با استفاده از این مصالح سازه های بسیار بزرگتر و جذاب تر تولید بسازید. این مقاومت از ویژگیهای غشاهای پارچه ای است. مقاومت کششی بالاتر و عملکردهای الاستیک بهتر از تراکم نخ پارچه پایه بیشتر است. 

شما با استفاده از پارچه برزنت می توانید انواع مختلفی از کاربری ها را با یک هزینه بسیار ارزان طراحی و تولید کنید. از آشیانه هواپیما گرفته تا چادرهای مسافرتی کوچک، چادرهای مهمانی بزرگ، انبار های موقت ،سیرک و انواع دیگر نمایشگاه ها.

 برنامه های کاربردی در زمینه سازه ها

 ایجاد سازه های سقف پارچه ای کششی:

اعم از سقف استادیوم، بازار یا پوشش ایستگاه اتوبوس، یا پوشش سقف یک مکان باستانی، پارچه های کششی برای پناه دادن به سازه های بزرگ بدون استفاده از عناصر ساختمانی مزاحم مانند ستون ها استفاده می شود. مقاومت عالی غشای معماری متناسب با سبک بودن و انعطاف پذیری آن باعث می شود سازه های چادر با حداقل استفاده از مصالح ساختمانی در برابر بارهای سنگین مقاومت کنند.
ایجاد نمای نساجی:
نمای نساجی به لطف تطبیق پذیری در رنگ و شکل، هم عناصر طراحی و هم از ویژگی های برجسته یک ساختمان هستند. علاوه بر این، غشاهای روکش شده با پی وی سی با قابلیت شفافیت و بازتابش متفاوت، فضاهای روشن را ایجاد می کنند در حالی که بهره حرارتی تابشی را کاهش می دهند، بنابراین امکان رفاه بهتر و هزینه های عملیاتی پایین تر کل ساخت را فراهم می کنند.
زیبایی، استحکام و دوام - غشایی ترکیبی از ویژگی های مثبت یک پارچه برزنت است. غشاهای های برزنتی با خواص منحصر به فرد خود تحت تأثیر قرار می گیرند. علامت مشخص غشاهای برزنتی سطح صاف و اضافی پارچه است. ساختار صاف و یکنواخت پارچه پایه منجر به ایجاد غشای روکش دار با درخشش خارق العاده و سطح بسیار صاف می شود.

بارزترین و مهمترین علامت سازه های برزنتی چیست؟ 

 دوام و براقیت بیشتر مهمترین علامت مشخصه پارچه برزنت است علاوه بر این سطح صاف و اضافی پارچه نیز یکی دیگر از ویژگی های این محصولات است. ساختار صاف و یکنواخت پارچه پایه منجر به ایجاد غشای روکش دار با درخشش خارق العاده و سطح بسیار صاف می شود.

پارچه برزنت مخصوص سازه های کششی سفیدتر از پارچه های معمولی هستند و دارای سطح براق زیبایی هستند. سطح یکنواخت این پارچه های با کیفیت، ظاهر زیبا و انتقال نور همگن آنها را تضمین می کند. سطح صاف مانع از آلودگی می شود، بنابراین این پارچه ها تمیزتر از غشاهای معمولی هستند.
ویژگی های مهم سازه های کششی:
ویژگی غشاها برای معماری کششی، انعطاف پذیری آنهاست که محدوده منحصر به فردی از ساختمان های سه بعدی را امکان پذیر می کند. برای محاسبه پیش تنش، از پارامترهای اساسی مانند رفتار کششی قابل تعریف تحت بار و بازیابی پس از آرامش استفاده می شود.
از بین تنوع گسترده پارچه های برزنتی مانند پارچه های غیربافته یا پارچه های بافتنی، منسوجات روکش دار مناسب ترین پیش نیاز اساسی را دارند. یک پارچه نساجی با عبور از حداقل دو نخ در یک زاویه راست تولید می شود. به نخ های در راستای طولی، نخ های الیاف و آنهایی که دارای نخ های توپی جهت دار هستند، می گویند. این امر منجر به ایجاد دو محور می شود که باید در هنگام ارزیابی رفتار کششی غشا مورد توجه قرار گیرند.
به منظور تأمین انعطاف پذیری لازم، نخ های غشا کاملاً کشیده نیستند و می توانند بیشتر کشیده شوند. رفتار کششی و آرامش باید قابل تعریف و محاسبه باشد. این امر با آزمایش های به اصطلاح دو محوره بدست می آید: با استفاده از آزمایش های جبران، می توان بار (ناشی از برف یا باد) را در طول عمر غشا شبیه سازی کرد.
با توجه به هسته نساجی، غشا برزنتی پس از تجربه بار سنگین نمی تواند به اندازه اصلی خود بازگردد، اما در عوض امتداد می یابد. به همین دلیل، سازه های کششی با اندازه کم تولید می شوند تا وقتی به ابعاد نهایی خود نصب می شوند، به درستی کشش پیدا کنند.
رفتار کششی تا حدی برگشت پذیر نیست. آزمایش های دو محوره احترام به پیش تنش مورد نیاز را فراهم می کند تا در پایان عمر خود غشا و فرآیند کافی برای بارگذاری ایمن باقی مانده باشد.
این داده ها به عنوان پایه ای برای ارزیابی شکل ساختمان و انجام محاسبه ایستا با نرم افزار رایانه ای مربوطه عمل می کنند. غشاهای کششی با انعطاف پذیری بالاتر در مقایسه با پارچه های پیش تنیده به کشش کمتری احتیاج دارند، امکان توزیع بار یکنواخت را در داخل سازه فراهم می کنند و ساخت را ساده می کنند.

ما خوشحالیم که این پارامترها را با شما به اشتراک می گذاریم. برای برنامه ریزی پروژه خود از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.