meyarhaye-entekhab-parche-berezent برزنت

 برزنت یک قطعه بزرگ از مواد ضد آب (وینیل کولار بوم و ...) است که برای پوشاندن یا محافظت از هر شی استفاده می شود، بهترین و مهمترین کاربرد پارچه های برزنتی استفاده در صنعت حمل و نقل است. پارچه های برزنتی نیمه کامیون اغلب دارای نوارهایی از بند نایلونی است که روی لبه های آن دوخته شده و در فواصل زمانی به سمت مرکز برزنت می رود. حلقه های D شکل در فواصل زمانی که در امتداد این بند نایلونی قرار دارند دوخته می شوند و به راننده کامیون اجازه می دهند تا آن را با طناب های باندجی یا طناب ببندد.

مشخصات برزنت خوب 

همانطور که قبلاً ذکر شد، شما باید بدانید که به چه منظور برزنت مورد نیاز است. هنگامی که هدف را بدانید، قادر خواهید بود مشخصات مهم برای آن برنامه خاص را تجزیه و تحلیل کنید. مشخصات برزنت در زیر ذکر شده است، که ممکن است به شما در انتخاب برزنت مناسب بیشتر کمک کند.

مقاومت آب:
اگر می خواهید از چیزی در برابر رطوبت و باران محافظت کنید، یک پارچه برزنت ضد آب برای شما مناسب است. انواع مختلف برزنت های مقاوم در برابر آب، سطح حفاظتی متفاوتی را ایجاد می کنند، برخی کاملا ضد آب و برخی دیگر مقاوم در برابر آب.
استحکام – قدرت:
استحکام برزنت توانایی محکم نگه داشتن آن را تحت فشار تعیین می کند. مقاومت به مواد استفاده شده در ساخت و نوع روش بافت بستگی دارد. پارچه های برزنتی با مقاومت بالا در برابر شکستگی یا پارگی بادهای شدید مقاومت می کند.
مقاومت در برابر خوردگی:

با در نظر گرفتن مقاومت یک پارچه در برابر خوردگی در برابر نور خورشید و سایر مواد خارجی مانند اسیدها، روغن ها، کپک و گریس ها. برای ایجاد مقاومت در برابر انواع مختلف تخریب می توان از پوشش های ویژه ای استفاده کرد. 

مقاومت در برابر سایش:
این توانایی یک برزنت است که در برابر شکاف و پاره شدن در اثر لبه های تیز مقاومت کند. پارچه های برزنتی وینیل و پارچه های بوم در مقایسه با تارپ پلی اتیلن در برابر سایش بسیار مقاوم هستند.

البته بهتر است قبل از خرید، برزنت مشاوره رایگان از ما دریافت کنید. ما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین و مقاوم ترین محصولات برزنتی را از ما دریافت کنید. 

مهمترین کاربرد برزنت چیست؟ 

 معمولا بیشترین کاربرد برزنت استفاده به عنوان روکش کامیون، خودرو، و روکش محصولات صنعتی است. همه ما کامیون های حمل بار را در جاده های ترانزیتی دیده اید. اکثر روکش ها از برزنت های مقاوم و ضد آب طراحی و ساخته می شوند.

کامیونداران مسطح معمولاً برای محافظت از بار خود در برابر صدمات آب و هوایی و ساییدگی عمومی که ممکن است در امتداد بزرگراه ایجاد کنند، بارهای خود را با استفاده از برزنت می پوشانند.
برزنت های کامیون ما را برای تارپ های حمل و نقل حین حرکت با قیمت های مناسب خریداری کنید. مهارت دقیق، تضمین می کند که این نوع پارچه ها مقاوم در برابر عناصر محیطی، سوراخ شدن، ساییدگی و مقاوم در محیط های سخت هستند. اعم از چوب، پناهگاه، فولاد، تجهیزات سنگین یا آسفالت.

 برزنت های ما از مواد همه کاره، محکم و قابل کنترل از جمله پارچه روکش شده ۱۸ اونسی با وینیل ساخته شده اند. آنها در اندازه استاندارد و سفارشی برای هر نوع نیاز کامیون از جمله تختخواب، تریلر کویل، تریلر انتقال، کامیون کمپرسی و رول آف در دسترس هستند.

ما برزنت های کامیون را با انواع وزن، درجه، رنگ و مواد وینیل ایجاد می کنیم. درزهای وینیل مهر و موم شده و لبه های دوخته شده، مقاومت، انعطاف پذیری را ارائه می دهند. پوشش های انتخاب شده شامل حلقه های D شکل هستند تا به راحتی طناب را به آن اتصال داد.

ویژگی ها و کاربرد برزنت مخصوص داربست 

برزنت داربست در تمام فصول و هوای شدید از کارگران و نیروهای موجود در آن محافظت می کند. این محفظه های آب و هوایی همه منظوره از مواد ضخیم و محکم برای دوام و حفاظت برتر ساخته شده اند. ضدآب هستند، قابل استفاده مجدد و برای مقاومت در برابر هوای سرد و بادهای شدید طراحی شده اند.
برزنت داربست مقاوم در برابر آتش (FR) می باشد و به راحتی در ساختمان ها، سازه های موقت و پل ها اعمال شود. می تواند برای حفاظت از هوا، کنترل کاهش و محافظت از آوار استفاده شود. بعلاوه، این ورق یک رنگ سفید شفاف است که امکان انتقال نور زیادی را فراهم می کند، بنابراین فضای کار شما پنهان است، اما با نور طبیعی روز روشن می شود.
تارپس اکنون شبکه آوار داربست سبز و آبی نیز گزینه بسیار خوبی برای ایمنی داربست است. این شبکه ها از پلی اتیلن بافتنی مقاوم در برابر پارگی با حاشیه لبه تقویت شده با سوراخ های دکمه برای اتصال سریع و آسان ساخته شده اند. ما همچنین دارای ورق های پلی اتیلن تقویت شده ضد حریق ساخته شده با رشته پلی برای تقویت اضافی هستیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع و ویژگی های برزنت داربست ، لطفا با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

راهنمای خرید برزنت مقاوم و با کیفیت 

پلی اتیلن بهترین نوع برزنت برای استفاده های همه منظوره و روزمره است. خواه قصد کمپ زدن داشته باشید، یا به دنبال پوشش مناسب برای استخر یا سقف خود باشید و یا برای خدمات تجاری به یک برزنت بادوام نیاز داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. ما انتخاب کاملی از برزنت های پلی ممتاز درجه یک را ارائه می دهیم که محافظت مهم در برابر عناصر را ایجاد می کنند. مجموعه ما دارای برزنت های ضد آب، ضد پارگی، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر شعله و ضد کپک است.
از بین محصولات از جمله پلی تارپ های ضد حریق، ورق های پلی اتیلن گلخانه ای، برزنت های پلی استیشن استتار سبز و غیره انتخاب کنید. ما همچنین دارای برزنت های سنگین با درجه حرارت آزبست و پلی تارپ های سنگین هوای سرد جذب کننده گرما برای سایت های ساختمانی و پوشش تجهیزات صنعتی هستیم.

هر پلی برزنت دارای سجافهایی است که با درزهای جوش داده شده با حرارت از پلی اتیلن تقویت شده اند و آنها را کاملاً ضد آب می کند. برزنت های ما همچنین می توانند در برابر شرایط باد و گرما مقاومت کنند، ایده آل برای بیشتر موارد استفاده در فضای باز. آنها همچنین در درجه بندی ها و ضخامت های مختلف از وزن سبک تا فوق سنگین در دسترس هستند. بعلاوه، شما انتخاب رنگ های خود را با استتار، زرد، نقره ای و غیره دوست خواهید داشت. برای برزنت های حمل بار و سقف، برزنت های سفید پلی و تارپ های نقره ای اغلب به دلیل خاصیت بازتابش گرما در برابر اشعه ماورا بنفش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.