karbord-vijhegihaye-mohem-parche-berezenti-3 پارچه برزنتی
پارچه برزنتی یا برزنت ورق بزرگی از پارچه مقاوم در برابر آب و ضد آتش یا مواد پلاستیکی ساخته شده از بوم، پلی استر یا پلی اتیلن است. چه به برزنت کمپینگ داخل سالن و چه به برزنت فضای بیرونی و یا هر سبکی از برزنت نیاز داشته باشید، شرکت دنیای چادر آن را برای شما در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. این شرکت دارای طیف کاملی از مواد برزنت است که متناسب با نیاز مشتریان می باشد.

شرکت دنیای چادر یکی از تولیدکنندگان برجسته پارچه برزنتی سنگینی و یا سبک است و دهه ها تجربه در زمینه مهندسی پوشش محافظ پایدار در برابر همه عناصر دارد. برزنت های تولیدی ما به دلیل داشتن مواد مقاوم در برابر آب و هوا که در برابر استفاده خشن مقاومت می کنند و در همه شرایط سخت آب و هوایی بسیار عالی نگه داشته می شوند، در بین مردم بیشتر ترجیح داده می شوند. 

نحوه انتخاب پارچه برزنتی سنگین؟ 

پارچه برزنتی سنگین دارای شافت نخ سنگین و تعداد مش بالا هستند که به دوام بیشتر آنها کمک می کند. اصطلاح وظیفه سنگین نه تنها به حمل و نقل بلکه به پوشش موارد مختلفی که باید به خوبی محافظت شوند و با دقت بیشتری رسیدگی می شود، اعمال می شود. این نوع برزنت ها برای ماندگاری بیشتر طراحی شده اند و برای استفاده گسترده از مقاومت کافی برخوردار هستند. اگر به محافظت اضافی نیاز دارید، اطمینان حاصل کنید که نوع برزنت خود را با عنوان "برزنت های فوق العاده سنگین" یا انتخاب کرده باشید.

هنگامی که اندازه مورد نیاز پارچه برزنتی را انتخاب و مشخص کردید، مهم است که از نظر دوام، مقاومت در برابر آب/ مواد ضد آتش، رنگ، وزن، جزئیات طراحی، موقعیت دهی و انتخاب پارچه ای که به خوبی بازی می کند، بررسی شود. 

انواع مختلف پارچه برزنتی سنگین موجود در بازار اکنون کدامند؟ 

انواع مختلفی از پارچه برزنتی سنگین وجود دارد که برای محافظت از تجهیزات در حمل و نقل کامیون، صنایع هوافضا و هواپیما، سایت های ساختمانی و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه برزنتی مشبک سنگین دارای تکه های براق و دوخت سنگین هستند. آنها برای مقاومت در برابر بازارن و سایش بسیار بادوام و متنوع هستند. این امر هنگام انتخاب پوشش تجهیزات سنگین، آنها را به گزینه ای برجسته تبدیل می کند.

چرا پارچه برزنتی سنگین وینیل 

 پارچه برزنتی وینیل ما ۱۰۰٪ ضد آب هستند و در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها ارائه می شوند. آنها برای استفاده های کشاورزی، صنعتی، تجاری و نظامی ایده آل هستند. علاوه بر این چنین پارچه هایی از قیمت ارزانی نیز برخوردار هستند و شما به خوبی می توانید در هر جایی از آنها استفاده کنید.

 چرا پارچه برزنتی بوم سنگین

 پارچه برزنتی بوم سنگین دو برابر قوی تر از برزنت بوم معمولی هستند. آنها در برابر بیشتر مواد شیمیایی مایع مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. آنچه این برزنت های بوم را خاص می کند این است که ضد شعله هستند بنابراین در هنگام کار با مواد قابل احتراق بسیار عالی هستند. شرکت دنیای چادر دارای مجموعه ای گسترده از برزنت های بوم سنگین است که در رنگ ها و اندازه های مختلف متناسب با نیاز شماست.

معمولا برزنت سنگین با پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شوند. آنها معمولاً برای مقاصد طولانی مدت برای مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش و باد شدید در اثر تماس طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند. برزنت های پلی اتیلن سنگین نقره ای معروف ما با درزهای مقاوم در برابر حرارت ساخته شده اند که به ویژه برای اهداف تجاری و صنعتی بسیار مناسب هستند.

مرکز تولید انواع پارچه برزنتی در کشور 

شرکت دنیای چادر برزنت های مقاوم با درجه عالی صنعتی را تولید می کند که کیفیت برتر را ارائه می دهند. آنها برای استفاده در صنایع مختلف تولید می شوند و شما به خوبی از آنها می توانید در صنعت حمل و نقل، کشاورزی، دامداری، شیلات، ساخت و ساز و ... استفاده کنید. آنها کاملا ضد آب، مقاوم در برابر آتش، قابل تنفس و مقاوم در برابر مواد شیمیایی هستند.
برزنت های بوم ضد آب با نام تجاری مختلفی شناخته می شوند، معمولا چنین برزنت هایی با ۱۰۰ درصد پلی استر روکش شده با سیلیکون ساخته شده اند و ۲-۳ برابر برزنت های بوم پنبه ای سنتی قوی ترند. اینها برای استفاده در طیف وسیعی از تجهیزات و ماشین آلات ایده آل هستند زیرا با سجاف های دو تا شده و درزهای دوخت قفل ساخته شده اند که با دوام برای گره زدن طناب ها هستند.

برزنت های بوم بازدارنده شعله استاندارد ما برای ایمن سازی اقلام در سکوهای نفتی دریایی، تجهیزات میدان نفتی و سایر تجهیزات کارخانه کشتی سازی بسیار عالی هستند. متناوباً، شما همچنین می توانید از میان طیف وسیعی از برزنت های بوم طبیعی (ساخته شده با بوم طبیعی تصفیه نشده) با سوراخ های برنجی در اطراف پارچه ما بهترین نوع برزنت را انتخاب کنید. 

انواع مختلف پارچه برزنتی موجود اکنون کدامند؟ 

پارچه برزنتی بوم ضد آب قابل تنفس:

ما پارچه برزنتی ۱۰۰٪ ضدآب و قابل تنفس تولید می کنیم. آنها از پلی استر سیلیکون، همراه با سوراخ هایی برنجی در گوشه ها ساخته شده اند و در برابر آسیب هایی مانند پارگی، سایش و اشعه UV کاملاً مقاوم هستند. 

 پارچه برزنتی بازدارنده آتش:

پارچه برزنتی بوم ضد حریق ما برای عملکرد سنگین دوخت شده و از بوم پنبه ای تک پر زیتون ساخته شده اند که در یک پوشش مقاوم در برابر شعله به نام پیروسناف پوشانده شده است. آنها بر اساس اندازه ها، درجه ها، رنگ ها و اشکال مختلف در دسترس هستند و برای استفاده در فضای باز مناسب ترین هستند.
پارچه برزنتی سایبان:
پارچه برزنتی سایبان در انواع مختلف رنگ وجود دارد، بیشتر در مناطقی که برای محافظت در برابر عناصر طبیعی با شدت زیاد به مواد تزئینی نیاز دارند، ترجیح داده می شوند. پارچه سایبان از بوم اکریلیک رنگ شده در محلول ساخته شده است که تضمین می کند رنگ از بین نمی رود. آنها برای ماندگاری طولانی مدت عالی هستند.
برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید و یا از فروشگاه ما در کرج و یا تهران دیدن کنید.