darbare-parche-berezent-bishtar-biyamozim-2 پارچه برزنت

در اینجا اطلاعاتی در مورد پارچه برزنت، نوع پوشش برزنت و موارد استفاده پیدا خواهید کرد. از برزنت که به تارپ نیز معروف است برای بسیاری از کاربردها استفاده می شود.برزنت ها می توانند از مواد مختلفی مانند پلی اتیلن، بوم، پلی استر، مش و بسیاری از مواد دیگر تولید شوند. 

 مشخصات پارچه برزنت

 رنگ برزنت پلی و برزنت بوم می تواند طیف گسترده ای داشته باشد. پارچه های برزنت می توانند در رنگ های آبی، سفید، نقره ای، سبز، قرمز، نارنجی، قهوه ای، استتار و بسیاری از رنگ های دیگر باشند. برزنت های بوم معمولی از بوم سفید، بوم قهوه ای و بوم سبز تولید می شوند. موارد استفاده برای برزنت و انواع مختلف برزنت در زیر ذکر شده است.


پارچه برزنت پلی یک ماده پلاستیکی است. پلی مخفف پلی اتیلن است (pòllee éth؟ leen). پلی اتیلن یک پلیمر مصنوعی است: یک پلیمر پلاستیکی اتیلن. بیشتر مواد پلی برای ساخت ظروف، بسته بندی و عایق الکتریکی یا در این مورد پلی تارپ استفاده می شود. برزنت های پلی اتیلن با نخ پلی اتیلن، و الیاف نایلون و همراه با سوراخ هایی در اطراف پارچه ساخته می شوند.
رزین های پلی اتیلن (PE) سفید شیری و مواد شفاف مشتق شده از اتیلن (CH29CH2) هستند. پلی اتیلن با فرمول شیمیایی [8CH28CH28] n (جایی که n بیانگر این است که فرمول شیمیایی داخل براکت ها برای تشکیل مولکول پلاستیک تکرار می شود) به فرم های کم و زیاد ساخته می شود. پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) دارای چگالی از 0.91 تا 0.93 g / cm3 (0.60 تا 0.61 oz / cu in) است. مولکول های LDPE دارای یک ستون فقرات کربنی با گروه های جانبی چهار تا شش اتم کربن هستند که به طور تصادفی در امتداد ستون فقرات اصلی متصل شده اند.
پارچه برزنت LDPE بیشترین کاربرد را در بین پلاستیک ها دارد، زیرا ارزان، انعطاف پذیر، بسیار سخت و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است. LDPE در بطری ها، کیسه های لباس، بسته های مواد غذایی منجمد و اسباب بازی های پلاستیکی یا در این مورد پارچه های پلی اتیلن یا الیاف پلی ساخته می شود.

 آنچه باید درباره پارچه برزنت بوم بدانید

 پارچه برزنت بوم برای سال های زیادی مورد استفاده گسترده ای بوده است. بوم، پارچه بافته شده ساده و بافته شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی است. از این نوع پارچه های سفت در ساخت سایبان، چمدان نرم و برزنت استفاده می شود. اگرچه بوم به عنوان پارچه بادبان نیز شناخته می شود، بادبان های مدرن از پارچه های بوم معمولا ساخته می شوند.

از نظر فنی، ر برای صدها سال مورد استفاده قرار گرفته است. برزنت های بوم به دلیل مقاومت در برابر باد، توسط نقاشان و صنعت حمل و نقل استفاده می شود. تعیین اینکه آیا از برزنت بوم استفاده کنید یا دیگر برزنت ها همه به کاربرد آنها بستگی دارد. معمولا پارچه های برزنت ۱۰۰٪ ضد آب هستند و می تواند هزینه کمتری داشته باشد.
پارچه برزنت بوم می توانند از سطح ظریف مانند کف چوب سخت در حالی که مردم روی آن قدم می گذارند محافظت کنند. نقاشان این را دوست دارند زیرا گرچه الیاف بوم ممکن است ۱۰۰٪ ضد آب نباشند اما رنگ را جذب می کنند اما اجازه نفوذ نمی دهند و سطح نرم و خشک آن را در انتهای پایین بوم نگه می دارند. همیشه خوب است که هنگام تصمیم به خرید برزنت پلی اتیلن یا برزنت بوم این موارد را بخاطر داشته باشید.

 پارچه برزنت مخصوص کامیون کدامند؟

 پارچه برزنت کامیون – برزنت های کامیونی با روکش پلی اتیلن سنگین فوق العاده قوی ساخته می شوند. روکش های کامیون، کاورهای سنگینی هستند که برای پوشش دهی ایمن بر روی کامیون هایی که باید مسافت های طولانی را طی کنند، کشیده می شوند. روکش کامیون می تواند شامل برزنت لاستیک شده و مواد پلی اتیلن سنگین باشد.

پارچه برزنت کامیون دارای لبه های تقویت شده هستند تا در برابر کشش و نیز در برابر بادهای تند مقاومت کنند. معمولا اطراف این نوع پارچه ها سوراخ هایی را در نظر می گیریند تا با استفاده از عبور طناب چادر به کامیون متصل گردد. تمام برزنت های کامیون دارای درزهای داخلی مهر و موم شده هستند. برزنت های کامیون به حلقه های D مجهز شده اند. این نوع از روکش ها به خوبی در برابر عناصر محیطی مقاوم هستند و اجازه عبور باد، باران، برف، نور آفتاب و ... را به درون محفظه بار کامیون نمی دهند و از بار کامیون به خوبی در طول سفر محافظت می کنند.

 کمی درباره پارچه برزنت مش

 پارچه برزنت مش- برزنت مش با یک نخ تار نایلونی ساخته می شود که ماده ای مقاوم و مستحکم است. برزنت های مش نایلون برای اهداف آب یا باد مورد استفاده قرار می گیرند. برزنت مشبک راهی عالی برای جلوگیری از وزش باد شدید در ناحیه اعمال شده است. هنگام ساخت چادر سایبان، روکش های مش باعث ضعیف شدن بادی می شوند که به چادر سایبان برخورد می کنند. بادهای سخت به یک طرف برزنت مش وارد می شوند و از طرف دیگر به آرامی عبور می کنند.

 برای خرید پارچه برزنت مش و دیگر پارچه های برزنت می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا این محصولات را با قیمت باورنکردنی و با بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنید. ما در مجموعه دنیای چادر بهترین و با کیفیت ترین برزنت ها را با مواد درجه یک تولید و برای مصرف کنندگان در سراسر کشور ارسال می کنیم. از نظر کیفیت برزنت های تولیدی ما در بازار داخلی مانند ندارد.

موارد مورد استفاده برای تولید برنت در دنیای چادر متفاوت است و برای مقاوم بودن محصولات معمولا از مواد درجه یک و کاملا ضد آب استفاده می شود. شما با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر می توانید به قیمت تولیدی این محصولات را از ما خریداری کنید. از برزنت های ارائه شده در این مجموعه می توانید به عنوان، روکش کامیون، چادرهای مسافرتی، روکش محصولات صنعتی، سایبان، پرده و ... استفاده کنید.
اگر در زمینه خرید پارچه برزنت نیاز به مشاوره دارید، بهتر است امروز با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.