ashnae-anvae-chador-berezent-varzeshi-2 چادر برزنت

اگر به دنبال چادر برزنت بی نظیر در فضای داخلی و خارج از منزل برای اهداف ورزشی هستید، می توانید به فروشگاه معتبر دنیای چادر مراجعه کنید. این فروشگاه یک سری جدید از برزنت های ورزشی مانند پوشش های سفارشی را برای مصارف مختلف تولید و با قیمت ارزان برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. 

معرفی انواع چادرهای برزنتی ورزشی 

 از مهمترین چادرهای برزنتی ورزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 چادر برزنت مخصوص بیس بال
 چادر برزنت مخصوص زمین های سافت بال
 چادر برزنت مخصوص پوشش زمین فوتبال
 چادر برزنت مخصوص ذخیره سازی توپ
 چادر برزنت مخصوص پوشش های فوتبال
 چادر برزنت مخصوص حاشیه زمین فوتبال
 چادر برزنت مخصوص پیست و میدانی
 چادر برزنت مخصوص گودال پرش
 چادر برزنت مخصوص سطح زمین تنیس
 چادر برزنت مخصوص روکش صندلی های استادیوم
 چادر برزنت مخصوص بالشتک استادیوم
 کاورهای حلقه بوکس
 روکش کف سالن ورزشی
 و ...
بیشتر چادر برزنت و روکش های تولید شده از برزنت می توانند متناسب با مشخصات فردی ساخته شوند که ممکن است مقاوم در برابر آب و محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش نیز باشند. شرکت دنیای چادر برزنت مش با کیفیت بالا را ارائه می دهد که برای استفاده در ورزش ایده آل است.
از محبوب ترین چادر برزنت ورزشی می توان به برزنت مش اشاره کرد که به دلیل دید زیاد و پوشش بهینه آفتاب شناخته می شوند. از پارچه برزنتی در سالن های بدنسازی برای محافظت از کف چوب سخت استفاده می شود.
برزنت های روکش دار وینیل و برزنت های ورقه ای وینیل به دلیل کیفیت برتر، بازدارنده شعله و عملکرد شناخته شده اند به همین دلیل عمدتاً برای کاورهای زمین بیس بال، روکش های حاشیه فوتبال و روکش کف زمین استفاده می شوند.

 چادر برزنت بازدارنده شعله آتش

چادر برزنت ساخته شده از پلی اتیلن یا وینیل در مقایسه با سایر مواد مقاومت شعله ای بهتری دارند. شرکت دنیای چادر برزنت های مقاوم در برابر آتش را با برتری تولید می کند و یک فرآیند آزمایش طولانی را طی می کند. برزنت های ما از استانداردهای سختگیرانه بازدارنده ضد آتش جهانی برخوردار هستند، بنابراین کیفیت آنها تضمین شده ایت و شما می توانید متناسب با اهداف خود و با قیمت ارزان آنها را خریداری کنید.
برای صنایعی که به دنبال برزنت های دارای درجه حرارت مناسب هستند می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند و یا به فروشگاه ما در کرج و تهران مراجعه کنند. این نوع چادر برزنت در برابر چربی، روغن، کپک و اسید مقاومت می کنند و ضد آب، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش، بسیار مقاوم در برابر پارگی و در برابر سایش هستند.
چادر برزنت وینیل فوق سنگین یکی از محبوب ترین برزنت های مقاوم در برابر شعله است. آنها فوق العاده با دوام هستند و در برابر سایش بسیار مقاوم هستند.

پلی تارپ های بازدارنده شعله همه در هر دو طرف با پلی اتیلن جامد پوشانده شده اند که برای مصارف ساختمانی و تجاری استفاده می شود. شما می توانید چادر برزنت بازدارنده شعله را با حداقل قیمت و با ضمانت معتبر از ما خریداری کنید. 

چادر برزنت مقاوم در برابر طوفان 

 چادر برزنت برای مقاومت در برابر بادهای شدید و آوار به مواد مخصوصی نیاز دارد. شرکت دنیای چادر از پارچه مشبک محکمی برای جلوگیری از آسیب به سقف، آواربرداری محوطه سازی و محافظت از سازه های اطراف تشکیل استفاده می کند. این شرکت بهترین و مقاوم ترین برزنت را برای مقابله با طوفان ارائه می دهد و شما می توانید برای خرید ارزان قیمت به این مرکز مراجعه کنید.

چادر برزنت مقاوم در برابر طوفان های آبی محبوب ترین پوشش های برزنتی موجود در بازار هستند که به راحتی قابل کنترل هستند و به جلوگیری یا به حداقل رساندن آسیب طوفان کمک می کنند. اینها ۱۰۰٪ ضد آب، ضد پوسیدگی، مقاوم در برابر پارگی با انعطاف پذیری قطب شمال هستند.

چادر برزنت مهار و با دوام 

پروژه های مهارسازی به برزنت هایی نیاز دارند که از مقاومت کافی برای محافظت از ساختمان ها و منظره در برابر ماسه بلاست، خاک یا سایر فعالیت ها برخوردار باشند. آنها همچنین باید به مقررات زیست محیطی که به ۱۰۰٪ مهار انتشارهای خطرناک نیاز دارد، پایبند باشند. 

 برای این منظور، شرکت دنیای چادر طیف گسترده ای از برزنت ها، روکش ها و پرده های حاوی مواد مقاوم را ارائه می دهد. آنها کاملاً در برنامه هایی مانند

 پروژه های تخریب
 پروژه های مرمت
 نقاشی صنعتی
 کارخانه های کشتی سازی و ...
 سایر پروژه های بزرگ سندبلاست از جمله کاهش سرب
چادر برزنت حاوی پارچه های مختلفی از جمله نایلون، بوم و وینیل وجود دارد که شما متناسب با نیاز های خود می توانید این محصول را خریداری و استفاده کنید.
محتویات چادر برزنت مهار به این شکل است؛ آها دارای روکش سیلیکونی هستند و بسیار نفوذ ناپذیر می باشند. اگر به دنبال وزن بسیار سبک و آسان برای مانور هستید، بهترین گزینه انتخاب برزنت های پلی استر و یا پلی اتیلن است. از آنجا که این برزنت ها برای بازتاب اشعه ماورا بنفش تحت پوشش قرار می گیرند، برای محافظت از محل کار در برابر آسیب های خورشید مناسب هستند.
برای خرید انواع چادر برزنت با کیفیت و ارزان قیمت پیشنهاد می کنم حتما از فروشگاه ما در کرج و تهران دیدن کنید، تنوع برزنت های ما بسیار گسترده بوده و شما متناسب با نیاز های روزمره خود می توانید این محصولات را به صورت عمده و یا خرد تهیه کنید.

تمامی محصولات ارائه شده در دنیای چادر از نظر قیمت و کیفیت فوق العاده مناسب بوده و از استانداردهای روز دنیا برخوردار هستند. شما می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی خرید خود را از این مجموعه انجام دهید و از خرید خود لذت ببرید ما همواره سعی می کنیم که محصولات خود را متناسب با نیاز کاربران تولید کنیم تا ویژگی هایی را که مشتریان ما به آن نیاز دارند را پوشش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما دریافت کنید.