فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج و تهران مناسب ترین مرکز بورس چادر دوزی است که خریداران می توانند با مراجعه به این مرکز بهترین و مناسب ترین چادر برزنتی مورد نظر را با تخفیفات ویژه خریداری کنند. کارشناسان ما کمک می کنند تا بتوانید متناسب با فعالیت خود بهترین و ارزان ترین چادر را از این مرکز سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما آماده گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را دنبال کنید.

بورس چادر دوزی در مدل های نسوز و ضد آب 

 دنیای چادر را می توان ارزان ترین بورس چادر دوزی در کشور دانست که تنوع بیشماری از محصولات برزنتی را در اختیار دارد و شما با مراجعه به این مرکز خواهید توانست با قیمت ارزان این محصولات را خریداری نمایید. در ادامه با مهمترین ویژگی محصولات تولیدی دنیای چادر آشنا خواهید شد.

۱. پوشش شیمیایی:
مواد شیمیایی بازدارنده شعله برای هر برزنت مقاوم در برابر آتش یک ضرورت است، حتی اگر کاملاً از پلی اتیلن (یکی از بهترین مواد مقاوم در برابر آتش) ساخته شده باشد.
این پوشش ها باید سالانه دوباره اعمال شوند، اما اگر استفاده زیادی از این نوع برزنت می کنید، باید برنامه ای را برای دوبار در سال انتخاب کنید.
۲. تمیز کردن و ذخیره سازی:
اگر برزنت خود را تمیز کنید و به خوبی ذخیره کنید، عملکرد خوبی دارند. یکی از خطرناک ترین موارد برای برزنت آب است. نه به این دلیل که می تواند برزنت پلی اتیلن را خیس کند، بلکه به این دلیل که وقتی شما یک برزنت مرطوب یا خیس را هفته ها در یک مکان تاریک نگهداری می کنید تا زمانی که آماده استفاده مجدد شوید، کپک مواد را می خورد.

 حتی اگر چیزی قوی باشد، کپک قوی تر خواهد بود. در مورد نحوه تمیز کردن و نگهداری برزنت ها هوشمند باشید تا بیشترین بهره را ببرید.

۳. استفاده از برزنت نسوز و ضد آب:
برای استفاده از برزنت نسوز و ضد آب باید برنامه مناسبی از سوی تولید کنده دریافت کنید، اما استفاده بیش از حد از هر چیزی می تواند زیان بار باشد به دلیل این که برزنت دچار اثرات تخریب، سایش، ساییدگی مواد و آسیب UV خورشید می شود.
برای یک برزنت مقاوم در برابر شعله، با دفاع بالاتر در برابر اشعه ماورا بنفش، این چندان مشکل ساز نیست. فقط کافی است در تعیین مدت زمان دوام خود نسبت به میزان استفاده از برزنت ضد حریق خود و نحوه استفاده از آن دقت کنید. اگر از آنها مراقبت کنید، تا زمانی که نیاز داشته باشید دوام خواهند داشت. ضخامت برزنت شما نیز متناسب با میزان استفاده از آن قابل تامل است.
گرچه این تارپ ها از ماندگارترین هایی هستند که می توانید تهیه کنید، چه پلی باشد و چه پی وی سی، اما همیشه قدرتمند نیستند.

 راهنمای خرید برزنت نسوز و ضد آب

برای خرید برزنت نسوز و ضد آب بهتر است به بورس چادر دوزی دنیای چادر مراجعه کنید تا با قیمت ارزان و با تخفیفات ویژه این محصولات را تهیه کنید. از نظر کیفیت محصولات دنیای چادر در بازار داخلی بهرتین هستند و با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارند.