چادر دوزی دنیای چادر به دوخت پارچه ای اطلاق می شود که برای پوشاندن اشیا و نیز محافظت از انسان ها در شرایط و موقعیت های مختلف آب و هوایی استفاده می شود. این محصول تنوع زیادی در سراسر دنیا دارد به همین دلیل شما در بازار های فروش انواع مختلفی از آنها را مشاهده می کنید. در حال حاضر کارخانه دنیای چادر مجهزترین کارخانه چادر دوزی در کشور است که با تکنولوژی پیشرفته ای انواع مختلفی از این محصولات را تولید و برای تامین نیاز مصرف کنندگان به بازار داخلی و بازار خارجی ارسال می کند. 

راهنمای استفاده از چادرهای برزنتی با کیفیت 

 چادرهای برزنتی کاربرد فراوانی در زندگی روزمره ما انسان ها دارند آنها مقاومت بالایی در برابر عناصر محیطی دارند و شما می توانید با استفاده از این نوع پارچه از خود و اشیاء با ارزش خود محافظت کنید به عنوان مثال.

سعی می کنید در اواخر تابستان گرما با به وسیله این محصول از خود دور کنیم ؟ در صورت نصب سایبان می توانید حیاط خانه خود را حتی در گرمترین ماه های سال بسیار قابل تحمل و قابل استفاده کنید. مشکل این است که اگر از طریق شرکتی متخصص در آن ها هزینه کنید بسیار گران هستند.
خوشبختانه، با کمی دانش و یک پارچه برزنت جامد و با کیفیت، می توانید سایبان خود را بسازید. این ماده باعث جلوگیری از اشعه ماورا بنفش مضر می شود، فضای شما را تا پانزده درجه خنک تر نگه می دارد و در کل روز به حیاط خانه شما کاربرد بیشتری می دهد.
برزنت در طول تاریخ از انبوهی از مواد ساخته شده است، اما اکنون، ما به مواد محکم و ارزان قیمت در چادر دوزی دنیای چادر دسترسی پیدا کرده ایم که برزنت را با دوام تر، ماندگاری بیشتر و محافظت از ما در برابر اشعه ماورا بنفش، کمک می کند.

ویژگی های مهم پارچه برزنت پلی اتیلن 

 ۱. پلی اتیلن

به طور معمول در بسیاری از ساختارهای پلاستیکی به عنوان PE دیده می شود، پلی اتیلن یک درجه پلاستیک رایج است که در ساخت برزنت استفاده می شود. به خودی خود بازدارنده شعله نیست مگر اینکه با مواد شیمیایی درمان شود.
با این وجود، برزنت های PE به طور طبیعی ضد آب هستند، بنابراین با مهر و موم محکم می توان از آنها برای جلوگیری از آسیب رسیدن سقف به باران استفاده کرد.
چنین برزنتی در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم بوده و در برابر سایش مقاومت خوبی دارد، پلی اتیلن نیز کاملاً در برابر کپک آسیب پذیر نیست.

نمی تواند میزبان باکتری ها باشد به گونه ای که اجازه تکثیر آن را بدهد. آب ایستاده در یکپارچه پلی اتیلن هنوز هم می تواند باکتری های منتقله از آب تولید کند، اما خود برزنت هیچ یک از آنها را در خود نگه نمی دارد.
برزنت های بوم از پنبه، پلی استر یا هر دو ساخته می شوند. به صورت ترکیبی، اینها قادر به ایجاد برخی از برزنت های فوق العاده بادوام هستند.
بوم پلی استر از این نظر بسیار شبیه پلی اتیلن است که در واقع بو ایجاد نمی کند. بوم پنبه ای با گذشت زمان مستعد آسیب UV است، در حالی که بوم پلی استر با سرعت بسیار کمتری این آسیب را تحمل می کند.