شرکت دنیای چادر مفتخر است که تأمین کننده و تولید کننده انواع چادر برزنت در سراسر کشور است. ما طیف وسیعی از منسوجات بازدارنده آتش، ضد آب را به فروش می رسانیم که با رعایت دستورالعمل های ایمنی استاندارد صنعت ضمن ارائه ارزش و عملکرد طولانی مدت در هر کاربردی قابلیت استفاده دارند.
پارچه وینیل تمایل دارد که ماده انتخابی برای کامیون دارانی باشد که به برزنت جدید نیاز دارند. این ماده ایده آل برای روکش کامیون تخت است زیرا سبک، ناهموار و بسیار انعطاف پذیر است. با این حال، مواردی وجود دارد که ممکن است وینیل را انتخاب نکنید. این مواقعی است که کامیون داران به برزنت بوم نیاز دارند. خبر خوب این است که مجموعه دنیای چادر محصولات عرضه شده بوم را متناسب با نیازهای هر راننده تولید می کند.

چادر برزنت بوم برای انواع خاصی از بارها ایده آل هستند زیرا قابل تنفس هستند و ساینده کمتری دارند. کامیون داران با تجربه حداقل در هر زمان تعداد کمی از بار خود را در زیر این نوع روکش برزنت نگه می دارند. هدف از این پست آشنایی شما با برخی از جنبه های اصلی چادرهای برزنتی است تا در هنگام زمان خرید اطلاعات بهتری داشته باشید. 

۵ نکته اساسی که باید قبل از خرید چادر برزنت بدانید 

۱. درجه های مختلفی وجود دارد:
چادر برزنت بوم مانند برزنت های کامیون وینیل در انواع مختلف از سبک تا سنگین ارائه می شوند. برزنت های بوم سنگین برای محیط های صنعتی که بارها می توانند در معرض شرایط سخت قرار بگیرند، از جمله انواع خاصی از مواد شیمیایی و شدید یا گرم یا سرد، ایده آل هستند. برزنت سنگین معمولاً چیزی نیست که یک کامیون به طور متوسط به آن احتیاج داشته باشد، اما برای کسانی که آن را می خواهند وجود دارد.
۲. ضد آب یا مقاوم در برابر آب: تفاوتی وجود دارد:

وقتی به چادر برزنت بوم موجودی ما نگاه می کنید، متوجه می شوید که در برابر آب مقاوم هستند. پس از ساخت، مواد با موم پوشانده می شود تا به دفع رطوبت کمک کند. با این حال، ماده 100۱۰۰ ضد آب نیست. این موضوع مربوط به طراحی است. هدف کلی استفاده از بوم این است که یک ماده قابل تنفس است. اگر ضد آب باشد، مقدار زیادی از قابلیت تنفس را از دست می دهد. اگر کاملاً به برزنت بوم ضد آب نیاز دارید، می توان آنها را به صورت ویژه سفارش داد. 

 ۳. بوم مکمل وینیل است:

این نکته سوم ممکن است مهمترین این پنج مورد باشد: بوم برای تکمیل وینیل طراحی شده است نه جایگزینی آن. به زبان ساده، یک کامیون مسطح متوسط نیاز به انتخاب کاملی از برزنت یا همان روکش کامیون تخت وینیل دارد تا بتواند تقریباً هر نوع باری را پوشش دهد. چادر برزنت بوم ماده ای است که در همه شرایط مناسب نیست. بنابراین بهتر است چند برزنت بوم مخصوص زمان نیاز به آن داشته باشید اما برای بیشتر کارها انتخاب بیشتری از برزنت وینیل داشته باشید.
۴. چادر برزنت بوم کمی بیشتر به مراقبت نیاز دارد:
بوم انتخاب اصلی مواد اولیه برای تولید روکش های کامیون نیست زیرا کمی بیشتر از وینیل نیاز به مراقبت دارد. بیا با آن روبرو شویم؛ هر راننده کامیون می داند که برای حفظ وضعیت خوب آنها نیازی نیست که برزنت وینیل خود را نادیده بگیرد. وینیل می تواند مجازات زیادی را تحمل کند. گرچه بوم، موضوع دیگری است. چادر برزنت بوم راحت تر پاره می شوند و مستعد رشد کپک هستند. بنابراین گرچه مجبور نیستید آنها را با دستکش سفید اداره کنید، اما باید در مورد استفاده از برزنت بوم اراده بیشتری داشته باشید و بسیار مراقب باشید تا قبل از تا شدن کاملا خشک شود.
۵. چادر برزنت بوم برای بارهای تجهیزات بسیار عالی است:
متداول ترین باری که با روکش های بوم کشیده می شود، بار تجهیزات است. بوم یک ماده ایده آل برای حمل وسایل ساختمانی و مزرعه ای، تجهیزات صنعتی و مواردی از این دست است. چادر برزنت بوم همچنین ضد شعله است. این امر در برخی از محیط هایی که مواد قابل احتراق در مجاورت آنها قرار دارد مناسب است، و این محصول را به گزینه ای مطمئن تبدیل می کند.

هر راننده کامیون مستقل باید حداقل چند پارچه باری تخت بوم در جعبه ابزار داشته باشد. شما هرگز نمی دانید که چه زمانی باری برای بوم فرا می آید. داشتن چند فروند چادر برزنت بوم به این معنی است که کامیون همیشه در صورت وجود چنین بارهایی آماده خواهد بود. 

راهنمای انتخاب و خرید چادر برزنت با کیفیت 

مشتریان اغلب در انتخاب چادر برزنت مناسب گیج می شوند. قبل از خرید یک برزنت، درک هدف آن مهم است. آیا قصد دارید از آن به عنوان محافظ در برابر آفتاب یا باران استفاده کنید یا به دنبال پوشش کمپینگ یا کامیون هستید؟

درک ویژگی های مختلف چادر برزنت مانند جنس پارچه، طول عمر، مقاومت در برابر پوسیدگی، ضخامت / چگالی یا حتی رنگ آن می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری در انتخاب برزنت مناسب بگیرید. 

هدف شما چیست؟

 تعیین چادر برزنت مناسب پس از تعیین هدف آسان است. چادرهای برزنتی کاربردهای بی حد و حصر برای انواع اهداف تجاری و مسکونی دارند. شما می توانید این نوع چادر را در دو مدل زیر تهیه کنید؟

 برزنت سنگین
 برزنت های صنعتی
صنایع به طیف وسیعی از چادر برزنت نیاز دارند که مواد افزودنی ضد حریق، ضد استاتیک، ضد خوردگی و حرارت جمع شوند. نیازهای صنعتی می تواند شامل پوشش تجهیزات برای داخل یا خارج از منزل یا کارگاه باشد. از مهمترین استفاده چادرهای برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 روکش کامیون ها و سایر وسایل نقلیه
 دیوارهای پرده صنعتی عایق بندی شده
 پرده های رول آپ صنعتی و
 ایجاد روکش های صنعتی
 ساخت چادر های کمپینگ
 و ...
برزنت های فوق سنگین که برای ساخت و ساز، حمل و نقل، هوا فضا، نظامی، کشاورزی، تجار ، تولیدی و انبارداری مناسب هستند.
برزنت های وینیل و نئوپرن از پارچه هایی ساخته شده اند که مقاومت خوبی در برابر سایش دارند. این امر آنها را برای حمل بار، ساخت و ساز، کشاورزی و سایر کاربردهای صنعتی ایده آل می کند.