چادر برزنتی سفید یک پوشش جهانی است که تقریباً در همه موارد قابل استفاده است و برای محافظت از طوفان در کمپینگ، پناهگاه های اضطراری و موارد دیگر مفید است. این راهنما هر جزئیاتی را که می خواستید در مورد چادر برزنتی سفید بدانید را به شما نشان می دهد.

ما فقط در اینجا چادر برزنتی سفید تولید نمی کنیم. ما به مردم می آموزیم که برای چه چیزی از کدام نوع برزنت استفاده کنند، یا این که آنها از چه موادی ساخته شده اند و اندکی با تاریخچه محصول نیز آشنا می شویم. از سیستم کد رنگی گرفته تا بیش از ده روش برای استفاده از آنها، این همان چیزی است که شما باید در مورد برزنت های سفید بدانید.

 چادر برزنتی سفید دقیقا چیست؟

 بر اساس تعریف، چادر برزنتی سفید پارچه ای است که برای ناحیه ای، اشخاص یا لوازم پوششی ایجاد می کند. این اساسی ترین روش برای کلمه بندی آن است، اما برزنت ها چیزی بیش از معنای کتاب درسی آنها را ارائه می دهند.

برزنت های سفید را می توان از انبوهی از مواد، از بوم پنبه ای گرفته تا وینیل و موارد دیگر تهیه کرد و در جامعه امروزی برای ایجاد سایه استفاده می شود.
همچنین می توانید از چادر برزنتی سفید برای پوشاندن مواد در محل کار یا هنگام انتقال خاک / سنگ و سایر مواد اولیه در کامیون های کمپرسی در بزرگراه استفاده کنید. آن تکه تکه ماده ای که در بالا می بینید در واقع یک پارچه است (معمولاً از مش ساخته می شود).
اما مسئله این است که استفاده از چادر برزنتی بسیار مفیدتر از کاربردهای تجاری است. برای ایجاد پناهگاه های اضطراری می توانید از برزنت استفاده کنید، ده ها کاربرد در کمپینگ دارد و اغلب هنگامی که برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید استفاده می شود، حداکثر تا پانزده درجه اختلاف گرما ایجاد می کند.
از آنها برای سایبان های فروشگاه، چادرهای مخصوص پیاده رو و موارد دیگر نیز استفاده می شود.بنابراین خرید آن می تواند برای شما مفید باشد.

تاریخچه چادر برزنتی سفید 

در حالی که امروزه از مواد جدید برای ساخت چادر برزنتی سفید استفاده می شود، اما تصورات جدید مفهوم جدیدی نیست. برزنت در اصل برای تأمین پوشش دریانوردان در دهه ۱۴۰۰ مورد استفاده قرار گرفت، جایی که نام برزنتی را دریافت کرد، که ما از آن زمان به بعد با برزنت آشنا شده ایم.
در روزهای آغازین، ما از برزنت های بوم پنبه ای برای جلوگیری از بار در اسکله ها و پوشاندن واگن ها هنگام مسافرت در سراسر دنیا استفاده می کردیم.
برزنت ها معمولاً برای گرم و پوشیده نگه داشتن سربازان در طول جنگ ها در اواسط زمستان استفاده می شدند. از آنجا که آنها توانستند محافظ خوبی در برابر باد و سرما ایجاد کنند، برای چادرهای پزشکی نیز مورد استفاده قرار گرفتند.
در طول قرن ها، چادر برزنتی سفید (برزنت)در کشورهای خاورمیانه که درجه حرارت می تواند بیش از ۱۱۵ درجه فارنهایت و بالاتر باشد، مفید واقع شد، که زندگی در چنین مکان هایی برای انسان بسیار خطرناک است.
از آنجا که برزنت ها از غرق شدن گرما در زمین جلوگیری می کنند، می توان از آنها برای خوب و خنک نگه داشتن مناطق در روز های افتابی استفاده کرد.
در حدود ۱۲۰ سال گذشته، ما شاهد پیشرفت در ساخت چادرهای برزنتی از مواد جدید مانند PVC، وینیل، پلی اتیلن، بوم پلی استر و غیره بوده ایم.

دنیای برزنت زنده و سالم است: برزنت ها را می توان در محیط های صنعتی و همچنین استفاده های متنوع متعدد در فعالیت های کوچکتر در سراسر جهان مشاهده کرد. 

مهمترین کاربرد چادر برزنتی سفید 

از چادر برزنتی سفید به روش های مختلفی می توان استفاده کرد و در بسیاری از مواقع می توانید به آنها تکیه کنید. بیایید نگاهی به برخی از روش های استفاده از برزنت بسته به علایق و شرایط ضروری که باید آنها را بیرون بیاورید، بررسی کنیم.
۱. پوشش زمینی
این یک کاربرد اساسی است، اما اگر شما می خواهید میزبانی چیزی را در فضای باز انجام دهید، چه یک رویداد باشد یا یک فروش حیاط، مهم است که یک لایه بین خود و خاک زیر قرار داشته باشید.
با استفاده از چادر برزنتی مناسب، هنوز می توانید یک سطح لمسی داشته باشید که لغزنده نباشد، در عین حال فضای امن و تمیزی را برای قرار دادن وسایل یا اجازه راه رفتن به افراد می دهد.
۲. نقاشی
نقاشی بسیار دشوارتر از آن است که مردم تصور می کنند وقتی دیوارهای اتاق خود را دوباره نقاشی می کنند. آسان است که فکر کنید بدون ریختن یک قطره رنگ روی زمین این کار را انجام دهید، اما حتی نقاشان حرفه ای که ده سال یا بیشتر این کار را انجام داده اند، رنگ را روی زمین می ریزند.

اگر غالباً نقاشی می کنید یا اتاق به اتاق می روید تا کل خانه خود را رنگ آمیزی کنید، انداختن یک چادر برزنتی روی کف ساختمان گزینه بسیار مناسبی است. آنها می توانند بعدا جمع شوند، بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند و در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کنند. 

 ۳. پناهگاه اضطراری

چادر برزنتی ضد آب همان چیزی است که شما برای این کار نیاز دارید. به طور کلی، آنها پنج امتیاز یا بیشتر دارند که می توانید آنها را ببندید. در طی سه دقیقه می توانید بدون نیاز به درختان برای آویزان کردن آن، روی زمین پناهگاهی ایجاد کنید.
راحت ترین نیست، اما اگر در یک سفر کوهنوردی که به جنوب می رود گیر کنید، بهترین گزینه برای جلوگیری از خیس شدن و بیمار شدن است.
۴. حفاظت از یک سقف آسیب دیده
طوفانی از قبل سرازیر شده و اکنون سقف شما سوراخ شده است. برزنت های سفید می تواند یک مهر و موم محکم بر روی سقف شما ایجاد کند و از ورود آب جلوگیری کند و باعث خسارت های بسیار گران قیمت شود.
۵- از پنجره ها در حین طوفان محافظت کنید
در حالی که برخی پیشنهاد می کنند که تخته سه لا بهترین برای جلوگیری از آسیب طوفان است، چادر برزنتی سفید برای قاب پنجره شما تهاجمی نیست.
یک برزنت را خوب و محکم ایمن کنید، و این نه تنها به نیروی باد کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند تا آوارها را از بین ببرد. برزنت ها را خیلی راحت می توان پایین آورد و به راحتی و بهتر از تخته سه لا ذخیره کرد.