forosh-berezent-besorat-koli.jpg قیمت خرید برزنت ضخیم

قیمت خرید برزنت ضخیم با توجه به نوع کیفیت و ویژگی این پارچه ها مشخص می شود. این مرکز با فروش برزنت به صورت کلی امکان دسترسی به این محصولات را با قیمت های مناسب به وجود آورده است. 

پارچه برزنت ضخیم چه خصوصیاتی دارد؟ 

پارچه های برزنتی جزء پارچه هایی که از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار بوده و در ضمن استحکام بالایی دارند.
معمولاً این پارچه ها از الیاف پنبه و پلی استر تولید می‌ شود که امکان تولید آن ها با عرض های ۱۰۰ سانتی متر و ۱۵۰ سانتی متر تا ۲۰۰ سانتی متر وجود دارد.
در بعضی موارد خاص برخی از کارخانجات تولید کننده امکان تولید پارچه های برزنت را در عرض های سفارشی تا ۴ متر نیز به وجود آورده اند.
زیرا برخی از مصارف خاص وجود دارد که باید از پارچه‌ های برزنت به صورت یکپارچه و بدون هیچ‌ گونه درزی استفاده شود.
معمولاً پارچه های برزنتی را از نخ های چند لا تولید می‌ کند، که هرچه تعداد لایه های مورد استفاده در تولید پارچه های برزنتی بیشتر باشد در نتیجه پارچه هایی با ضخامت بالا تر تولید می گردد.
معمولاً پارچه های برزنتی را با گرماژ های ۱۴۰ گرم تا ۷۵۰ گرم می توانید در بازار پیدا کنید، که که هر گرماژ مناسب برای کارکرد خاصی است.
موارد استفاده و کاربردهای پارچه های برزنتی بسیار گسترده می باشد که با مرور و بررسی برخی از این کارکردها پی به ویژگی ‌های خاص این پارچه ها می بریم.
برای تولید انواع چادرهای مسافرتی، دوخت پرده های ضخیم، به عنوان عایق حرارتی، روکش اتومبیل ها، دوخت کیف و ساک های مختلف و بسیاری از موارد دیگر به راحتی از این پارچه ها می توان استفاده کرد. که برای هر کار کرد از ضخامت و ظرافت خاصی استفاده می کنند.
معمولاً پارچه های برزنتی ضخیم بیشتر در طرح های ساده و نهایت به شکل راه راه و برزنت های خطی وجود دارد، برخی از تولیدی های خاص در چند تنوع، رنگ این پارچه ها را تولید می کنند.
بدانید که برخی از انواع پارچه های برزنتی با کمک گرفتن از مواد مخصوص مانند یک لایه چرم مصنوعی یا پلی اورتان و همچنین pvc پوشش داده می ‌شوند تا کاملا ضد آب نیز گردد. ضد آب شدن این پارچه ها سبب می شود تا در شرایط جوی بسیار سخت نیز به راحتی بتوان از این پارچه استفاده کرد.
در اینجا به چند مورد از خصوصیات و ویژگی های پارچه های برزنتی ضخیم اشاره می کنیم تا در حین تهیه این پارچه ها به راحتی بتوانید آن ها را تشخیص دهید از جمله:
  1. این پارچه ها در برابر کشش و فشار و ضربه مقاومت های خوبی دارد و به راحتی الیاف آن از یک دیگر گسسته نمی‌ شود‌.
  2. در برابر فشار آب ۱۰۰۰ میلی لیتر مقاومت دارد و هیچ گونه رطوبتی از خود عبور نمی دهد.
  3. در صورتی که در برابر رطوبت قرار بگیرد دچار کپک زدگی و بوی بد نمی شود.
  4. در برابر عوامل فیزیکی، شیمیایی و اسید و باز مقاومت خوبی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند.
  5. در برابر اشعه یو وی خورشید نیز کاملاً مقاوم می باشد و از عبور این اشعه جلوگیری کرده و دچار پوسیدگی نمی گردد.
  6. در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی دارد و دچار آتش سوزی نمی شود.
  7. این پارچه ها کاملاً خاصیت آنتی باکتریال دارند و مناسب برای استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی نیز هستند. 

بهترین راهکار خرید برزنت مقاوم 

پارچه برزنت مقاوم تاثیر زیادی در صنایع مختلف دارد و در بخش های خاصی باید از این پارچه ها برای بهتر انجام شدن روند کار ها استفاده کرد.
اما معمولا اکثر صاحبان صنایع و افرادی که به حجم های عمده از برزنت نیاز دارند به دنبال بهترین راهکار خرید برزنت مقاوم هستند.
در اینجا ما به چند راهکار مناسب و خوب برای خرید پارچه برزنت و اطمینان از کیفیت آنها اشاره می کنیم از جمله:
انتخاب کارخانجات تولید کننده به شکل مستقیم و بدون واسطه دسترسی به این پارچه‌ ها را در تنوع بالا به وجود می‌ آورد.
انتخاب نمایندگی های معتبر عرضه پارچه های برزنتی که به شکل مستقیم با کارخانجات تولید کننده ارتباط دارند.
در صورتی که به نمایندگی ها و کارخانجات دسترسی مستقیم ندارید با انتخاب نمایندگی‌ های آنلاین عرضه این محصولات می توانید بدون حضور واسطه‌ ها بهترین خرید را انجام دهید.

برخی از مراکز عمده فروشی در شهرها و بازارهای مختلف فعالیت می‌ کنند که به دلیل داشتن اعتبار بالا در بازار ها اقدام به عرضه پارچه های با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه می کنند. 

لیست قیمت خرید برزنت ضخیم 

قیمت فروش برزنت برای همه افرادی که قصد تهیه این پارچه به شکل عمده را دارند مورد اهمیت می باشد.
زیرا در خریدهای عمده تغییرات قیمتی بسیار کم نیز مورد توجه است و در هزینه های نهایی تاثیر می گذارد.
برای دریافت قیمت برزنت ضخیم باید به طور دقیق برخی از موارد مهم مورد بررسی قرار بگیرد.
برخی از مواردی که در تهیه لیست قیمت خرید برزنت ضخیم می‌ تواند تاثیر گذار باشد عبارتند از:
  1. نوع مواد اولیه به کار برده شده در روند تولید این پارچه ها
  2. ضخامت و گرماژ و عرض پارچه های برزنتی
  3. تنوع بالا در رنگ بندی و چاپ پذیری این پارچه ها
  4. نوع برند و کارخانجات تولید کننده
  5. انتخاب نوع مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه
  6. حجم سفارش برای خرید این پارچه ها
  7. میزان عرضه و تقاضا با توجه به شرایط جامعه 

 مرکز فروش ویژه انواع برزنت خوب

برای بهتر انجام شدن برخی از کارها در صنایع مختلف نیاز به پارچه های مستحکم و قوی که با الیاف طبیعی تولید شده باشند تا در برابر آفتاب و آب و بسیاری از عوامل جوی مقاومت کنند احساس می‌ شود.
وجود پارچه های برزنتی با استفاده از الیاف طبیعی و همچنین ترکیب این الیاف طبیعی با پلی استر سبب شده تا دسترسی به پارچه های متفاوت و مقاوم به راحتی امکان پذیر شود.
قیمت خرید برزنت ضخیم نقش تاثیر گذاری در حجم خرید و فروش و نوع مصارف آن ایفا می کند.
انتخاب این مرکز فروش به دلیل عرضه انواع برزنت خوب با کیفیت بالا در فروش های ویژه سبب می‌ شود تا خریداران به راحتی بتوانند حجم های بیشتری از پارچه های برزنت را تهیه کنند.
این مرکز فروش با حذف واسطه ها و انجام خریدهای خود به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده این امکان را به وجود آورده تا در برخی از مواقع با ایجاد فروش های ویژه، پارچه های برزنتی را به قیمت ارزان ‌تر ارائه دهد.
با ارتباط مستقیمی که با این مرکز فروش برقرار می کنید می توانید از فروش‌ های ویژه آن مطلع شده و خریدهای خود را کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

در صورتی که به دنبال تهیه قیمت خرید برزنت ضخیم به صورت کاملاً اقتصادی و ارزان هستید همین حالا با بخش فروش این مرکز ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت مشاوره های کاملا رایگان خرید خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.