Distribution-of-waterproof-tarpaulin-fabric توزیع پارچه برزنت ضد آب

توزیع پارچه برزنت ضد آب با کیفیت، توسط بزرگترین ارائه دهنده آن صورت می گیرد. برای تهیه برزنت کیفیت خوب از طریق این مرکز فروش می توانید به بهترین قیمت این محصول دست پیدا کنید. 

پارچه برزنت ضد آب و کاربردهای آن 

در حال حاضر به دلیل گسترش کارخانجات نساجی انواع مختلفی از پارچه‌ های برزنت تولید شده‌ اند که هر کدام با توجه به مشخصات، ویژگی ها و کیفیت های مختلفی که دارند در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.
خوب است بدانید که پارچه‌ های برزنتی ضد آب جزء اولین تولیدات صنعت نساجی در زمینه پارچه های برزنتی می باشد که در حال حاضر انواع مختلفی از برزنت های ضد آفتاب و ضد حرارت نیز تولید شده ‌اند.
پارچه های برزنتی ضد آب از الیاف پلی استر که در واقع به آنها کرباس نیز گفته می‌ شود و الیاف پنبه تولید می گردند.
معمولاً با تغییر ترکیبات الیاف به کار برده شده در پارچه های برزنتی ویژگی ‌های این پارچه ها نیز تغییر پیدا می‌ کند و هر چه از الیاف پلی استر بیشتری استفاده شود خاصیت ضد آب بودن این پارچه ها در برابر نفوذ و فشار آب استحکام بیشتری از خود نشان می دهد.
معمولاً با به کار بردن نام پارچه های برزنت ضد آب مهمترین مشخصه که به ذهن هر فرد می رسد مقاومت این پارچه ها در برابر رطوبت می باشد.
که در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی در صنعت نساجی راه های زیادی وجود دارد که پارچه ها به صورت ۱۰۰ درصد در برابر رطوبت مقاوم شوند.
در اینجا به چند مورد از مشخصات و ویژگی‌ های پارچه‌ های برزنت ضد آب اشاره می‌ کنیم از جمله:
  • مقاومت در برابر فشار آب ۱۰۰۰ میلی لیتر که هیچ گونه رطوبت را از خود عبور نمی دهد.
  • داشتن انعطاف پذیری بسیار بالا برای دوخت در اشکال مختلف و همچنین امکان تحمل وزن های سنگین در این پارچه وجود دارد.
  • از مهمترین ویژگی های پارچه های برزنت ضد آب امکان چاپ و انجام تبلیغات مختلف بر روی آنها است.
  • در برابر اجسام تیز و برنده استحکام زیادی دارند در برابر نور خورشید مقاومت خوبی دارد که دچار پوسیدگی نمی‌ شود.
  • به عنوان یک محافظ مقاوم در برابر خاک و گرد و غبار آلودگی عمل می کند.

توجه دقیق به پارچه‌ های برزنت ضد آب و مشخصات و ویژگی های آنها موجب می ‌شود تا به کاربردهای گسترده این پارچه نیز پی ببریم.
در حال حاضر می دانیم که وجود پارچه های برزنت ضد آب بسیاری از کارها را آسان تر کرده و تقریباً حذف این پارچه ها امکان پذیر نیست.
در اینجا برخی از موارد کاربرد پارچه های برزنتی ضد آب را مورد بررسی قرار می ‌دهیم تا به خوبی با این پارچه ها آشنا شوید از جمله:
  1. پارچه های برزنت ضد آب به عنوان پوشش مناسب برای وسایل حمل بار: در انواع مختلف وسایل حمل بار مانند: کامیون، تریلی، کانتینر، قطار و حتی کشکی وجود دارد،که وظیفه حمل و نقل و جابجایی بار بین شهرهای مختلف و حتی بین کشورهای مختلف را به عهده دارد و باید از این بارها در برابر عوامل جوی و گرد و غبار و رطوبت به خوبی محافظت کرد. که این پارچه ها می توانند به خوبی این مسئله را هدایت کنند.
  2. پارچه های برزنتی مناسب آلاچیق و سایبان: معمولا از این پارچه ها برای درست کردن انواع آلاچیق و سقف های کاذب و متحرک استفاده می شود که به خوبی می‌ تواند وظیفه محافظت از افراد در برابر عوامل جوی را به عهده بگیرد.
  3. پارچه برزنت محافظ برای کولر ها: معمولاً کولرهای آبی و گازی که در فضای بیرون قرار می گیرند را باید از بسیاری عوامل مختلف محافظت کرد تا کارکرد بهتری داشته باشند. که این پارچه ها به بهترین وجه ممکن این وظیفه را به عهده می‌ گیرند.
  4. پارچه برزنت مخصوص دوخت چادر مسافرتی: استفاده از این پارچه ها برای تولید چادر های مسافرتی خیال مصرف کننده را در هر فضا و محیطی راحت کرده و به راحتی می‌ توان از این چادرها در کمپ ها و اردوهای مختلف نیز استفاده کرد.
  5. پارچه برزنت ضد آب مناسب بالکن و ترانس: این پارچه ها جز بهترین های صنعت نساجی هستند که وظیفه محافظت از بالکن و تراس را در برابر تمام عوامل مختلف به عهده دارند و حتی به خوبی جلوی دید همسایگان اطراف را به داخل فضای بالکن می گیرد‌. 

چهار نکته مهم قبل از خرید پارچه های برزنتی خوب 

پارچه های برزنتی با توجه به تعدد کارخانجات تولیدی در کیفیت های مختلفی در حال حاضر قابل دسترسی می باشد.
همچنین با توجه به تنوع دستگاه ها انواع مختلفی از این پارچه ها با ویژگی های خاص تولید می‌ شود که هر کدام برای کاربردهای ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به تعدد موارد استفاده از پارچه های برزنت خوب است تا قبل از خرید این پارچه ها به نکات مهمی دقت کنید تا مناسب ترین نمونه ها با توجه به نوع استفاده خریداری شود.
در اینجا ما به چهار نکته مهم قبل از خرید پارچه های برزنتی خوب اشاره می کنیم تا با توجه به این نکات بهترین خرید را انجام دهید از جمله:
  1. میزان درصد الیاف مورد استفاده در تولید این پارچه ها
  2. ضخامت پارچه های برزنتی
  3. چاپ پذیری و تنوع رنگی بالای پارچه های برزنتی
  4. توجه به قیمت و نوع مراکز عرضه این محصول 

فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه برزنت کدام اند؟ 

معمولا برای همه خریداران عمده پارچه های برزنتی قیمت این محصولات اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.
مهم‌ ترین نکته ‌ای که در هنگام تهیه پارچه برزنت باید به آن توجه کرد کیفیت این پارچه ها و سپس قیمت عرضه آنها می باشد.
خوب است بدانید که برای قیمت‌ گذاری پارچه‌ های برزنت عوامل مختلفی می‌ تواند تاثیر گذار باشد که با بررسی دقیق این عوامل به قیمت های مناسبی برای این پارچه دست پیدا خواهید کرد.
در اینجا به چند مورد از فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه برزنت را اشاره می ‌کنیم از جمله:
  1. کیفیت و ضخامت پارچه های برزنتی
  2. نوع برند و کارخانجات تولید کننده
  3. تنوع در رنگ بندی این پارچه ها
  4. عرض پارچه های برزنتی
  5. نوع مراکز عرضه
  6. حجم سفارش برای تهیه
  7. موارد استفاده و کاربرد این پارچه
  8. نوسانات موجود در بازار 

توزیع پارچه برزنت ضد آب بدون واسطه 

خرید پارچه برزنت ضد آب بدون واسطه موجب می‌ شود تا این پارچه ‌ها به قیمت‌ های درب کارخانه تهیه شوند.
توزیع پارچه برزنت ضد آب توسط این مرکز خرید به شکل مستقیم و بدون واسطه انجام می پذیرد.
زیرا این مرکز با داشتن ارتباطات گسترده با کارخانجات مختلف محصولات مورد نظر خود را در حجم های عمده تهیه می کند و با عرضه این پارچه ها بدون واسطه قیمت های مناسب تری را ارائه می دهد.
در صورتی که به دنبال مراکز توزیع پارچه برزنت ضد آب با قیمت های ویژه و مناسب هستید همین حالا با بخش فروش این مرکز تماس بگیرید.

قیمت های مناسب و منصفانه که در این مرکز عرضه می‌ گردد موجب می‌ شود تا خریداران ترغیب شده که خرید های خود را در حجم های عمده انجام بدهند.