mazayaye-kharid-online-berezsent.jpg سایت فروش پارچه برزنتی

سایت فروش پارچه برزنتی، به شما عزیزان کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بهترین پارچه برزنت را به صورت عمده و مستقیم با قیمت درب کارخانه بخرید. جهت بهره مندی از مزایای خرید آنلاین همین حالا با ما ارتباط بگیرید. 

پارچه برزنتی چیست؟ 

پارچه برزنت عضوی، از خانواده پر جمعیت پارچه ها محسوب می گردد، که بسیار مستحکم، انعطاف پذیر و ضد آب است.
معمولا مواد اولیه بکار رفته برای تولید پارچه های برزنتی، کرباس و یا پلی استر با روکش یوریتان و یا پلاستیک هایی مانند پلی اتیلین می باشد.

بطور کلی این نوع پارچه ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی بوده و در حال حاضر متنوع ترین نوع پارچه به شمار می رود. 

انواع پارچه های برزنتی 

همانطور که مستحضر هستید پارچه ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای جنس و طرح مختص به خود هستند. در میان انبوه پارچه ها، پارچه های برزنتی بالاترین تنوع، طرح و همچنین کاربرد را دارند. معمولا پارچه های برزنتی را بر اساس جنس، قابلیت و نوع کاربرد تقسیم می کنند.
پارچه های برزنتی از جمله پارچه های می باشد که دارای ضخامت بالا و جنس خشنی هستند و در یک تقسیم بندی کلی به دو دسته پنبه و پلی استر تقسیم می شوند.
تقسیم بندی دیگر پارچه های برزنتی بر اساس اندازه، وزن و رنگ آن صورت می گیرد. معمولا پارچه های برزنتی در عرض های 100 الی 200 سانتیمتری، در وزن های 220 الی 740 گرمی تولید و به بازار عرضه می گردند. رنگ های سبز، قهوه ای، خاکی رایج ترین رنگ بندی های پارچه های برزنتی موجود در بازار هستند.
لازم به ذکر است که پارچه های برزنتی بر اساس نوع کابردی که دارند دارای لایه بندی می باشند. در واقع یکی دیگر از مواردی که سبب تفکیک پارچه های برزنتی از یکدیگر می شود تعداد لایه های آنهاست که بر این اساس پارچه های برزنتی عبارتند از: پارچه برزنتی یک لا، پارچه برزنتی دو لا، پارچه برزنتی سه لا، پارچه برزنتی چهار لا، پارچه برزنتی پنج لا، پارچه برزنتی شش لا.

همانطور که گفتیم پارچه های برزنتی پرکاربرد ترین پارچه به شمار می روند که بر اساس نوع کاربرد از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی از انواع پارچه های برزنتی بر اساس نوع کاربرد عبارتند از: برزنت کیفی، برزنت کانتینری، برزنت شمعی، برزنت نسوز، برزنت استخر، برزنت چادر مسافرتی و غیره. 

پارچه های برزنتی چه کاربردهای دارند؟ 

همانطور که در مطالب بالا عرض شد، پارچه های برزنتی جزو پرکاربردترین انواع پارچه به شما می روند.
این نوع پارچه به دلیل داشتن قابلیت های منحصر به فرد و خاص خود و همچنین برخورداری از قیمت مناسب و اقتصادی در رابطه با دیگر پارچه ها از کاربردهای بسیاری برخوردار هستند.
پارچه های برزنتی علاوه بر صنعت پوشاک در دیگر صنایع مخصوصا صنعت حمل و نقل و صنعت گردشگری بسیار حائز اهمیت هستند.
شایان ذکر است که پارچه برزنت شمعی کاربردی ترین نوع پارچه برزنتی محسوب می گردد. بطور کلی عمده ترین کاربردهای پارچه های برزنتی به شرح زیر می باشد.
  1. ساخت چادرهای محافظتی اتومبیل ها
  2. مسقف سازی های موقت ضد باران
  3. پوشش محافظتی اجناس در انباری ها
  4. ساخت لانه حیوانات
  5. ساخت آلاچیق
  6. پوشش دادن بالکن ها
  7. پوشاندن استخرها
  8. ساخت سایبان
  9. ساخت استخرهای موقت و ارزان قیمت پارچه ای 

پارچه های برزنتی دارای چه مزیت هایی هستند؟ 

 لازم به ذکر است که این نوع پارچه دارای مزیت های زیادی است که در ادامه مطالب به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

پارچه های برزنتی دارای مواد یو وی یا همان مواد ضد ماوراء بنفش نور خورشید هستند. همانطور که می دانید این مواد مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند. به همین دلیل هست که پارچه های برزنتی با قرار گرفتن در برابر نور مستقیم آفتاب و دیگر عوامل طبیعی بسیار مقاوم هستند و به راحتی نمی پوسند.
دیگر مزیت پارچه های برزنتی خاصیت ضد آب بودن آنها می باشد. این پارچه ها در برابر نفوذ مایعات مانند لایه ای نفوذ ناپذیر و مقاوم اثر می کنند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت انواع پارچه برزنتی به همین ویژگی آن برمی گردد.
لازم به ذکر است که پارچه های برزنتی بسیار مستحکم بوده و دارای طول عمر بالایی هستند. اما بر عکس ضخامت و استحکام بالا، دارای نرمش پذیری بسیار مناسبی می باشند و این ویژگی کار با این پارچه ها را بسیار آسان کرده است.
اگر شما جزو خریداران عمده انواع پارچه های برزنتی هستید می توانید فقط از طریق مراجعه به سایت فروش پارچه برزنتی خرید خود را انجام دهید.

مزایای خرید آنلاین پارچه برزنتی 

همانطور که می دانید امروزه بر خلاف گذشته خرید و فروش ها بسیار راحت شده اند به نحوی که خریداران محترم با نشستن در منزل خود می توانند برای خرید اقدام کنند.
البته باید متذکر شد که علت روی آوردن مردم به خرید اینترنتی به دلیل بالاتر رفتن کیفیت خرید در این شیوه است. خریداران و متقاضیان عمده پارچه های برزنتی با مراجعه به سایت فروش پارچه برزنتی علاوه بر اینکه می توانند در کمترین زمان برای خرید اقدام کنند، براحتی می توانند از طریق مراجعه به سایت هایی که زیر نظر تولیدی ها در حال فعالیت هستند یک خرید مستقیم و بی واسطه انجام دهند.

خرید مستقیم و بی واسطه از نمایندگی های آنلاین یا سایت فروش پارچه برزنتی شرایطی فراهم می آورد که خریداران عمده متحمل پرداخت هزینه های کمتری نسبت به خرید های سنتی شوند. 

معتبرترین سایت فروش پارچه برزنتی

همانطور که متوجه شدید؛ خرید از سایت فروش پارچه برزنتی هم در زمان شما صرفه جویی می کند و هم خریدی ارزان برای شما در پی دارد.
سایت فروش پارچه برزنتی ما انواع پارچه برزنتی ضد آب و نسوز را در رنگ و طرح های مختلف خدمت شما عزیزان ارائه می دهد.
برای خرید پارچه های برزنتی به صورت عمده و بی واسطه در کمترین زمان ممکن می توانید همین حالا با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین پارچه برزنتی را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

توجه داشته باشید که امکان خرید پارچه برزنتی از این سایت فروش پارچه برزنتی برای سراسر کشور وجود دارد و خرید انجام شده، به تمام نقاط ایران در کوتاه ترین بازه زمانی ارسال می گردد.