Buy-tarpaulin-fabric-onlin_20210322-165134_1 خرید اینترنتی پارچه برزنتی

خرید اینترنتی پارچه برزنتی به صورت عمده، از طریق بازرگانی پخش و فروش پارچه های برزنت امکان پذیر است. برای اطلاع از قیمت روز برزنت در این نمایندگی آنلاین با مشاورین ما در تماس باشید.

معرفی پارچه های برزنتی

 همه ما در محیط اطراف خود پارچه های برزنتی را در مصارف گوناگون مشاهده کرده و کم و بیش با ویژگی ها و کاربردهای آن آشنایی داریم.

در این مقاله قصد داریم به طور مفصل تر به بررسی خصوصیات بی نظیر پارچه های برزنتی بپردازیم و در انتها بهترین و به صرفه ترین روش خرید اینترنتی پارچه برزنتی را به شما معرفی نماییم، پس در ادامه همراه ما باشید.
با آوردن نام پارچه برزنت، اولین چیزی که در ذهن ما می آید استحکام، مقاومت و دوام بالای پارچه است. آیا می دانید چرا برزنت دارای این ویژگی هاست؟
در حقیقت پارچه برزنتی ترکیبی از الیاف طبیعی پنبه با الیاف مصنوعی است که این ترکیب باعث ایجاد یک بافت منسجم و مستحکم در پارچه گردیده است.
کاربرد اصلی پارچه های برزنتی که همان پوشش محافظ برای اشیا و محل های مختلف است، به خاطر داشتن همین بافت محکم و مقاوم پارچه می باشد. در ادامه مقاله به طور وسیع تر به بررسی کاربردهای پارچه های برزنتی خواهیم پرداخت.
شایان ذکر است که پارچه برزنت توسط یک روکش از جنس پلاستیک پوشیده شده است که در واقع این روکش می تواند به پارچه خاصیت ضد آب بودن، نسوز بودن، ضد آفتاب و خاصیت های فوق العاده زیادی ببخشد.

پارچه های برزنتی چه ویژگی هایی دارند؟

 حال که با مواد اولیه و الیاف به کار رفته در پارچه های برزنتی آشنا شدید، باید گفت که این پارچه بر اساس روکشی که یک طرف آن قرار می گیرد، دارای خاصیت های مختلفی می باشد و کاربردهای خاص خود را دارد.

از مهم ترین ویژگی های پارچه های برزنتی موجود در بازار می توان موارد زیر را نام برد:
  1. مستحکم و بادوام
  2. انعطاف پذیری بالا
  3. وزن سبک
  4. ضد آب
  5. مقاوم در برابر اشیای نوک تیز، ضربه و سایر عوامل فیزیکی و شیمیایی
  6. مقاوم در برابر نور آفتاب
  7. ضد حریق و دارای خاصیت خود خاموش شوندگی
  8. دارای قابلیت برش، دوخت و پرس
  9. دارای رنگبندی متنوع
ناگفته نماند که یک نوع خاص از برزنت همه این خاصیت ها را در خود ندارد و هر برزنتی با توجه به جنس، از خصوصیات خاصی برخوردار است.

کاربردهای پارچه های برزنتی در زندگی روزمره

 گفته شد که پارچه های برزنتی به خاطر داشتن استحکام و مقاومت بالا در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی، کاربردهای فراوانی در حوزه های مختلف دارند.

همانطور که می دانید پارچه های برزنتی انواع متنوعی دارند و در کارخانه به دو صورت پنبه و پنبه پلی استر، از یک لایه نخ تا شش لایه نخ تولید می شوند.
برای مثال برزنت هایی که دارای روکش نسوز هستند، در تولید دستکش و لباس های ایمنی کار، پرده های عایق حرارت و درزگیری کوره ها کاربرد دارند.
پارچه برزنت ضد آب برای ساخت استخرهای موقت، چتر، سایبان، چادرهای مسافرتی و خیلی از مصارف دیگر استفاده می شود.
می توان گفت که خاصیت ضد آب بودن در تمامی انواع برزنت وجود دارد و یک ویژگی بارز این پارچه محسوب می شود.
حتماً پوشش ماشین های سنگین مثل وانت، کامیون و ... را در جاده ها مشاهده کرده اید، نوعی برزنت به نام برزنت ترانزیتی یا برزنت کانتینری وجود دارد که به عنوان پوشش محافظ بار در وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین حین حمل و نقل، استفاده می گردد.
علاوه بر این ها نوع دیگری از برزنت، برزنت نظامی می باشد که در مدل ها و طرح های مختلف پلنگی، چریکی، شطرنجی و ... در بازار موجود است.
این برزنت انعطاف پذیر، برای دوخت چادرهای نظامی، البسه نظامی و کاور تجهیزات به کار می رود.

لیست قیمت برزنت در بازار تهران

همانطور که متوجه شدید پارچه های برزنتی دارای انواع مختلف برزنت کانتینری، نظامی، نسوز، شمعی و غیره هستند که هر کدام بر اساس ویژگی هایی که دارند، در حوزه خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

لیست قیمت پارچه برزنت در بازار به عوامل زیر بستگی دارد:
  1. ضخامت برزنت: این پارچه متناسب با کاربردی که دارد، در ضخامت های مختلف عرضه می شود. پارچه های ضخیم تر با میل بیشتر برای دوخت های بزرگ و پارچه های نازک تر با میل کمتر برای دوخت های ظریف استفاده می شود.
  2. عرض برزنت: پارچه های برزنتی عمدتاً در عرض های 1 الی 2 متر تولید و روانه بازار می گردند.
  3. کیفیت پارچه: بدیهی است که برزنت های باکیفیت با خاصیت های منحصر به فرد قیمت بالاتری نسبت به برزنت های نامرغوب دارد.
  4. میزان تولید و تقاضا: هر چقدر میزان تولید و عرضه پارچه برزنتی در کشور نسبت به میزان تقاضا برای این پارچه بیشتر باشد، قیمت مناسب تری در بازار دارد.
  5. نحوه فروش پارچه برزنت: خرید اینترنتی پارچه برزنتی به صرفه تر از خرید حضوری می باشد و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

خرید اینترنتی پارچه برزنتی با قیمت باورنکردنی

اگر قصد خرید بهترین کیفیت پارچه برزنت را دارید، اکنون به صرفه ترین راهکار یعنی خرید اینترنتی پارچه برزنتی از این نمایندگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

همه ما می دانیم که امروزه روش های سنتی خرید یعنی مراجعه حضوری به بازار و فروشگاه ها، مثل قدیم رایج نیستند و کسب و کارها شکل تازه ای به خود گرفته اند.
با توسعه تکنولوژی، فضای اینترنت به یک بستر مناسب برای خرید و فروش کالا تبدیل شده است و مزیت های بسیاری نسبت به روش های قدیمی دارد.
مهم ترین مزیت آن کاهش چشمگیر هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در زمان است. شما می توانید به راحتی هر کجا که هستید محصول خود را خریداری نمایید، که این امر به نفع طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار می باشد.
بازرگانی ما بزرگ ترین مرجع آنلاین فروش و عرضه پارچه های برزنتی می باشد که محصولات خود را به طور مستقیم از معتبرترین کارخانه های تولید کننده برزنت به فروش می رساند.
پس بهترین روش خرید اینترنتی پارچه برزنتی باکیفیت، خرید از این بازرگانی است.
پس همین حالا برای خرید برزنت ضد آب با قیمت باورنکردنی به وب سایت مراجعه کنید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید.
کارشناسان ما آماده ارائه خدمات رایگان و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص لیست قیمت پارچه برزنت و شرایط ارسال آن می باشند.