Buy-first-class-thick-tarpaulin خرید برزنت ضخیم درجه یک

 خرید برزنت ضخیم درجه یک با قیمت زیر بازار، از طریق این مجموعه امکان پذیر است. برای سفارش آسان بهترین کیفیت پارچه برزنتی به نمایندگی اینترنتی عرضه و فروش برزنت ضخیم و درجه یک مراجعه کنید.

هر آنچه از برزنت نمی دانید 

همانطور که می دانید پارچه ها بر اساس الیاف به کار رفته در آن ها انواع و اقسام متنوعی دارند که به به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:
پارچه های طبیعی: با الیاف موجود در طبیعت با منشاء گیاهی یا حیوانی، برای مثال الیاف ابریشم، پنبه و پشم تولید می شوند. پارچه های نخی، پشمی، کتان، کنف و ابریشمی در این دسته قرار می گیرند.
پارچه های مصنوعی: این نوع پارچه ها با الیاف مصنوعی ساخته دست بشر مانند پلاستیک تهیه می شوند مانند پارچه های ریون و پارچه های برزنتی.
اولین چیزی که همه ما با شنیدن نام برزنت در ذهنمان می آید، مقاومت و استحکام بالای این پارچه است. در این مقاله شما را با ویژگی ها و کاربردهای این پارچه آشنا می کنیم و بهترین روش خرید برزنت ضخیم درجه یک را معرفی خواهیم کرد.
باید گفت که برزنت دارای بافت منسجم و ضخیم بوده که از الیاف مصنوعی مثل کرباس و یا پلی استر تولید می گردد. این پارچه در کارخانجات تولیدی توسط روکش هایی با جنس های مختلف مانند پلی اتیلن پوشیده می شود.
در واقع این روکش سبب می شود تا پارچه های برزنتی از مقاومت بالایی برخوردار باشند و خصوصیات فوق العاده ای مانند خاصیت ضد آب بودن، مقاومت در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی، نسوز بودن و غیره داشته باشد.
برزنت ها به شکل های مختلف برزنت خام، برزنت چاپی، برزنت موادی، برزنت خطی و برزنت آهاری و از یک لایه تا شش لایه تولید می شوند.

انواع مختلف برزنت در بازار از لحاظ کاربرد شامل برزنت کانتینری، برزنت سقفی، برزنت استخری، برزنت کیفی، برزنت شمعی، برزنت نظامی و غیره می باشد. 

کاربردهای پارچه های برزنتی 

پارچه های برزنتی به واسطه داشتن ویژگی های منحصر به فرد، امروزه بسیار رایج شده و در صنایع مختلف به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.
حتماً تا به حال کیف های برزنتی یا کوله پشتی از جنس برزنت را مشاهده کرده اید، دوام بالا و مقاوم بودن از خصوصیات بارز این وسایل می باشد.
اصلی ترین خصوصیت همه پارچه های برزنتی استحکام بالا و ضد آب بودن آن است. در واقع بافت پارچه به گونه ای است که هنگام تماس با آب، رطوبت و نشتی در آن بروز نمی دهد.
لازم به ذکر است که پارچه برزنتی در عین حال که جنس ضخیمی دارد، از وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است، از این رو در بسیاری از موارد برای دوخت های ظریف مانند لباس های کار و البسه نظامی از آن استفاده می شود.
از دیگر کاربردهای پارچه های برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چادرهای مسافرتی، چادرهای نظامی و کمپینگ
  2. آلاچیق، سایبان و چتر
  3. کاور اشیای مختلف مانند کولر، ماشین و ...
  4. کیف، ساک و کوله پشتی
  5. سقف های موقت
  6. پوشش محافظ بار ماشین های سنگین و نیمه سنگین
  7. پرده های عایق حرارت
  8. استخرهای تفریحی تاشو و موقت
  9. لباس های ایمنی و لباس های نظامی 

قیمت پارچه برزنتی در بازار تهران 

ناگفته نماند که با توجه به کاربردی بودن پارچه های برزنتی، کارخانجات تولیدی زیادی در داخل کشور تأسیس شده که بسته به نیاز بازار و تقاضای مصرف کنندگان به تولید این پارچه می پردازند.
برزنت در عرض های 100 تا 200 سانتی متر تولید شده، همچنین با توجه به چند لایه بودن آن، دارای ضخامت های مختلفی است که در اصطلاح به آن میل می گویند.
برزنت هایی که میل کم تری یا ضخامت کم تری دارند برای دوخت های ظریف تر به کار می روند و برعکس
همانطور که متوجه شدید برزنت به خاطر داشتن خصوصیات بی نظیر کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند. برای مثال برزنت نسوز به خاطر دارا بودن ویژگی ضد حرارت و آتش، در مصارف صنعتی برای دوخت لباس های ایمنی، عایق کاری و درزگیری به کار می رود.
امروزه بازار فروش پارچه های برزنتی بسیار رونق گرفته است. می توان گفت که بیشتر افراد در حوزه های مختلف کم و بیش با آن سر و کار داشته و به دنبال خرید برزنت ضخیم درجه یک می باشند.
پرفروش ترین نوع برزنت در بازار، برزنت ترانزیتی یا کانتینری است که متقاضیان زیادی دارد. این نوع برزنت برای پوشش محافظ بار وسایل نقلیه حمل بار استفاده می شود و از خصوصیات آن وزن سبک، مقاومت بالا و ضد آب بودن پارچه است.
قیمت پارچه برزنتی در بازار تهران بسته به نوع، کیفیت و ضخامت برزنت متفاوت می باشد.

اگر قصد خرید برزنت ضخیم درجه یک را با قیمت مقرون به صرفه دارید، با ما همراه باشید تا اقتصادی ترین شیوه خرید را به شما معرفی نماییم. 

مرکز خرید برزنت ضخیم درجه یک 

همانطور که می دانید برای خرید برزنت ضخیم درجه یک به صورت عمده دو راهکار وجود دارد:
  • خرید حضوری از فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش برزنت در سراسر کشور
  • خرید اینترنتی از نمایندگی های معتبر اینترنتی

همه ما می دانیم که شیوه سنتی خرید یعنی خرید حضوری از فروشگاه ها، دردسرهای زیادی دارد و باعث به هدر رفتن وقت و هزینه زیاد می شود.
در چند سال اخیر خرید و فروش اینترنتی بسیار مرسوم شده است و این امر نه تنها برای خریدار، بلکه برای فروشنده نیز به صرفه تر خواهد بود و هر دو طرف از سود بیشتری بهره مند می شوند.
علاوه بر این ها با رونق فروشگاه های مجازی، دست واسطه ها و دلالان از بازار خرید و فروش محصولات کوتاه شده و این خود یک مزیت مهم به حساب می آید.
ولی از معایب کسب و کارهای اینترنتی اطلاعی دارید؟
امروزه بسیاری از مراکز آنلاین از طریق وب سایت پارچه برزنتی را به فروش می رسانند، ولی آیا از معتبر بودن آن ها مطمئن هستید؟
به جرئت می توان گفت که این نمایندگی بزرگ ترین و معتبرترین مرکز آنلاین خرید برزنت ضخیم درجه یک بوده که به طور مستقیم با کارخانجات باسابقه در زمینه تولید انواع برزنت در ارتباط می باشد.
این ارتباط مستقیم بین خریدار و تولید کننده باعث حذف تمامی واسطه ها شده، همچنین بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت پارچه برزنت را برای شما خریداران عزیز به همراه دارد.

پس همین حالا برای اطلاع از قیمت روز پارچه برزنتی درجه یک از مشاورین وب سایت کمک بگیرید و سفارش خود را تنها در عرض چند دقیقه ثبت نمایید.