Price-of-fireproof-tarpaulin-fabric قیمت پارچه برزنت نسوز

قیمت پارچه برزنت نسوز در این نمایندگی فروش آنلاین، زیر قیمت بازار است. خرید تضمینی و بی واسطه بهترین کیفیت برزنت نسوز را در این مرکز عرضه برزنت ضد حریق تجربه نمایید.

همه آنچه از پارچه های برزنتی نمی دانید 

 همه ما اولین چیزی که با شنیدن نام پارچه برزنتی در ذهنمان نقش می بندد، مقاومت و استحکام بالای این پارچه است. در این مقاله شما را با یک نوع خاصی از برزنت یعنی برزنت نسوز آشنا خواهیم کرد.

پارچه های برزنتی دارای بافتی منسجم و ضخیم می باشند که از الیاف مصنوعی کرباس یا پلی استر تولید می گردند. یک طرف این پارچه در مرحله تولید توسط روکش هایی با جنس های مختلف پوشیده می شود.
در واقع این روکش پلاستیکی برزنت سبب می شود تا پارچه برزنتی در برابر عوامل مختلف مانند آب، رطوبت، حریق، ضربه و ... مقاوم باشد.
برزنت ها در کارخانه از یک لایه تا شش لایه تهیه شده و به صورت های برزنت خام، برزنت چاپی، برزنت موادی، برزنت خطی و برزنت آهاری تولید می شوند.
انواع مختلف پارچه برزنت در بازار از لحاظ جنس و کاربرد عبارتند از برزنت کانتینری، برزنت سقفی، برزنت استخری، برزنت شمعی، برزنت نظامی، برزنت نسوز و غیره.

کاربردهای برزنت نسوز 

لازم به ذکر است که پارچه های برزنتی استحکام بالایی دارند و هر کدام از آن ها نسبت به یک مورد خاص مقاومند.
برزنت نسوز نوعی چادر برزنتی است که ویژگی مخصوص آن مقاومت در برابر آتش و درجه حرارت بالا است.
کاربردهای برزنت نسوز عبارتند از:
درزگیری و عایق بندی داکت های کوره ها
آسترکاری سطوح داغ
درزگیری دریچه های مرتبط با مشعل
عایق کاری پشتیبان کوره ها
دوخت لباس های ایمنی و پرده های ضد حریق
پوشش محافظ جوشکاری
عایق کاری قالب ها در صنایع ریخته گری
چادرهای عایق برای عملیات ساختمانی
باید گفت که برزنت نسوز از الیاف فایبرگلاس تولید شده و به واسطه همین ماده اولیه به کار رفته در آن، به عنوان یک پتوی ضد حریق قابلیت تحمل درجه حرارت بسیار زیاد را دارد.
پارچه برزنت نسوز در انوع مختلف سرامیکی، فویل دار، صنعتی، سیلیکونی، فایبرگلاس، آزبست و تفلون دار در بازار موجود می باشد که پرکاربردترین آن ها موارد زیر است:
برزنت نسوز سیلیکونی: قابلیت تحمل درجه حرارت تا 300 درجه سانتی گراد دارد. در تولید این نوع برزنت نسوز، از فایبر گلاس به همراه نوعی سیلیکون مخصوص استفاده می شود. این محصول در برابر آب، رطوبت و آتش مقاوم است، همچنین مقاومت بالایی در برابر اسیدها و روغن های داغ از خود نشان می دهد.
برزنت نسوز فویل دار: توان مکانیکی بالایی دارد و مقاومت این برزنت در برابر حریق بین 500 تا 800 درجه سانتی گراد است، چرا که فویل های باکیفیت در ساختار این برزنت به کار رفته اند. علاوه بر این، این نوع برزنت در مقابل اشعه های شدید و مضر آفتاب نیز مقاوم می باشد.
برزنت نسوز سرامیکی: این برزنت قادر به تحمل حرارت و دما تا 500 درجه سانتی گراد است. در تولید برزنت سرامیکی از سیم های سرامیکی به همراه رزین استفاده شده و خصوصیت بارز آن مقاومت در برابر پوسیدگی و پاره شدن است.
برزنت نسوز صنعتی: بالاترین مقاومت مکانیکی و مقاومت در برابر آتش و حرارت تا دمای 1260 سانتی گراد را دارد. این برزنت در دو نوع سیم دار و بی سیم تولید می شود و کاربرد اصلی آن ها در مصارف صنعتی می باشد.

برای اطلاع از لیست قیمت پارچه برزنت نسوز در انواع مختلف ذکر شده، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

بهترین پارچه برزنت نسوز از کجا بخرم؟ 

 همانطور که گفته شد پارچه برزنت نسوز به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت و آتش دارد، امروزه در صنایع مختلف به خصوص کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه بازار فروش برزنت نسوز رونق چشمگیری یافته و بسیاری از افرادی که در صنعت مشغول به کارند، به دنبال خرید پارچه به صورت عمده هستند.
شایان ذکر است که برزنت نسوز در ضخامت های 0.5 تا 3 میلی متر تولید و عرضه می شود.
قیمت پارچه برزنت نسوز در بازار بستگی به ضخامت و کیفیت پارچه دارد.
برای خرید برزنت نسوز به صورت عمده دو راهکار وجود دارد:
فروشگاه ها و نمایندگی های معتبری در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و انواع مختلف پارچه برزنت نسوز را به فروش می رسانند. با مراجعه حضوری به این فروشگاه ها می توانید بر حسب نیاز خود، این پارچه را در تناژ دلخواه خریداری نمایید.
شرایط خرید اینترنتی از مراکز آنلاین فروش برزنت نسوز امکان پذیر است فقط باید از معتبر بودن آن اطمینان لازم را داشته باشید.

سفارش خرید برزنت نسوز درجه یک از نمایندگی آنلاین 

 در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی بسیار از مشاغل از حالت سنتی در آمده و شکل جدیدی به خود گرفته اند.

شرکت های تولیدی و فروشگاه ها به صورت اینترنتی در حال فعالیت اند و می توان گفت که واسطه ها از میان برداشته شده اند.
نتیجه حذف واسطه ها و دلالان سودجو، کاهش قیمت ها خواهد بود که این مسئله هم به نفع فروشنده، هم به نفع خریدار است.
مجموعه ما به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش عمده پارچه برزنتی نسوز شناخته شده است که محصولات خود را به صورت آنلاین به خریداران عرضه می کند.
مشتریان ما معمولاً کارخانجات صنعتی می باشند که متقاضی پارچه برزنت نسوز در تناژ بالا هستند.
بهترین و به صرفه ترین راهکار خرید عمده برزنت نسوز باکیفیت، مستقیم از کارخانه تولید کننده می باشد و نمایندگی اینترنتی ما با حذف واسطه ها، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است.
همین حالا جهت خرید عمده انواع برزنت نسوز و ضد حریق، با ارزان ترین قیمت بازار از طریق وب سایت ما اقدام نمایید.
جهت استعلام قیمت پارچه برزنت نسوز به راحتی با مشاورین فروش در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.