The-best-thick-tarpaulin-fabric بهترین پارچه برزنت ضخیم

بهترین پارچه برزنت ضخیم با نازل ترین قیمت در این مجموعه عرضه و به فروش می رسد. برای خرید پارچه برزنتی مقاوم به صورت عمده و بی واسطه با کارشناسان بخش فروش این مرکز آنلاین در تماس باشید. 

پارچه های برزنتی دارای چه ویژگی هایی هستند؟ 

 همه ما نام پارچه برزنتی را شنیده و کم و بیش در زندگی روزمره با آن سر و کار داشته ایم، در این مقاله سعی داریم ویژگی های این پارچه و روش های خرید بهترین پارچه برزنت ضخیم را به شما شرح دهیم.

می دانید که پارچه ها انواع مختلف و کاربردهای گوناگونی دارند از پارچه های تولید شده با الیاف طبیعی و حیوانی گرفته تا پارچه های مصنوعی.
در چند دهه اخیر با توسعه تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های مدرن نساجی، الیاف مصنوعی مثل نایلون و پلی استر در تولید پارچه به وفور مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از این پارچه ها، پارچه های برزنتی می باشند.
برزنت نوعی پارچه ضخیم، مستحکم و انعطاف پذیر است که یک طرف آن با روکش مخصوص از جنس پلاستیک یا چرم مصنوعی پوشیده شده است.
در حقیقت روکش به کار رفته در برزنت باعث استحکام و مقاومت بالای پارچه شده و به آن خاصیت ضد حریق، رطوبت، آب، آفتاب و ... بخشیده است.
به طور کلی پارچه برزنت برای دوخت چادرهای مسافرتی، چادر ترانزیت، سایبان، لباس نظامی، کاور کولر، کیف، کوله پشتی، لباس های ایمنی، پرده های عایق حرارت، استخرهای تاشو موقت و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای پارچه های برزنتی 

ناگفته نماند که پارچه های برزنتی از طول عمر زیاد و دوام بالایی برخوردارند و در برابر ضربه، اشیای نوک تیز و سایر عوامل فیزیکی دچار صدمه مانند پاره شدن نمی شود.

پس با وجود این ویژگی های منحصر به فرد، چادر برزنتی به یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع مختلف تبدیل شده است.
پارچه های برزنتی با توجه به ویژگی های بی نظیری که دارند دارای انواع متنوعی هستند که در ادامه مطلب به آن می پردازیم:
برزنت کانتینری: با نام برزنت تزانزیتی هم شناخته می شود و همانطور که از اسم آن مشخص است برای ماشین های سنگین باربری مورد استفاده قرار می گیرد. ضد آب بودن از خصوصیات بارز این نوع برزنت می باشد.
برزنت کیفی: دارای ضخامت کم، وزن سبک و انعطاف پذیری بالا می باشد و برای دوخت های ظریف مانند کیف، کوله پشتی، ساک و ... به کار می رود.
برزنت سقفی: به عنوان سایبان در محل های مختلف مثل رستوران ها و مغازه ها استفاده می شود و نسبت به نور مستقیم آقتاب مقاوم است، همچنین ضد آب هم می باشد.
برزنت شمعی: وزن سبک و ضخامت خیلی کمی دارد و برای دوخت لباس های زمستانی مانند کاپشن و بارانی کاربرد دارد.
برزنت نسوز: به عنوان عایق حرارت عمل می کند و قابلیت تحمل دمای بالا دارد، همچنین از خاصیت خود خاموش شوندگی برخوردار است. برای دوخت لباس های ایمنی کار، دستکش جوشکاری، عایق بندی کوره ها و ... از این نوع پارچه برزنتی استفاده می شود.
برزنت نظامی: در صنایع نظامی برای دوخت البسه نظامی و کاور تجهیزات مانند اسلحه از آن استفاده شده و در طرح های مختلف مثل پلنگی، چریکی و شطرنجی در بازار موجود است.

​بهترین پارچه برزنت ضخیم

 پارچه های برزنتی در کارخانجات تولیدی برزنت به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه تولید شده و از یک لا نخ تا شش لا نخ عرضه می شوند.

شایان ذکر است که بهترین پارچه برزنت ضخیم عمدتاً در عرض های 100 تا 200 سانتی متر تولید و عرضه می شود. همچنین رنگ ها و طرح های متنوعی دار د که برحسب نیاز مشتری انتخاب می شوند.
اگر قصد خرید عمده پارچه برزنتی ضد آب را دارید، باید به نکات زیر توجه نمایید:
قیمت عمده پارچه برزنت در بازار
مرغوبیت برزنت و کارخانه تولید کننده آن
انتخاب بهترین پارچه برزنت ضخیم با ضخامت مناسب
خرید از نمایندگی های معتبر فروش پارچه برزنت
قیمت پارچه برزنت در بازار به نوع، کیفیت، عرض و ضخامت پارچه بستگی دارد.
البته باید گفت که یک فاکتور مهم دیگر است که روی قیمت ها دخیل است و خریداران کمتر به آن توجه می کنند.
همه ما می دانیم که اگر بتوانیم محصول مورد نظر خود را به طور مستقیم از درب کارخانه تولیدی تهیه کنیم، بسیار مقرون به صرفه تر از خرید از فروشگاه ها می باشد.
ولی چگونه این کار را انجام دهیم؟ برای خرید پارچه برزنت مقاوم و ضد آب از درب کارخانه باید چگونه اقدام کنیم؟
پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما بهترین شیوه خرید برزنت را به صورت عمده و با قیمت اقتصادی به شما نشان دهیم.

بهترین قیمت پارچه برزنتی در مرکز فروش آنلاین

امروزه پارچه های برزنتی از بازار فروش پررونقی برخوردارند و به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فرد طرفداران و متقاضیان زیادی دارند.

همه ما می دانیم که در چند سال اخیر با گسترش تکنولوژی و همه گیر شدن شبکه های مجازی، بسیاری از مشاغل به سمت اینترنتی شدن رفته اند.
البته هنوز هم افرادی هستند که شیوه های سنتی خرید را ترجیح می دهند و اعتقاد دارند که باید از نزدیک محصول را مشاهده کنند و آن را خریداری کنند.
ولی با وجود شلوغی و ترافیک در شهرها، رفتن به فروشگاه ها و بازار دردسرهای زیادی دارد و بسیار زمان بر است.
امروزه بسیاری از مراکز به صورت اینترنتی در حال فروش اجناس خود هستند، نکته قابل توجه این است که آیا همه این مراکز قابل اعتمادند؟
چگونه از بابت کیفیت و قیمت کالای مورد نظر اطمینان پیدا کنیم؟
مجموعه ما به عنوان معتبرترین نمایندگی عرضه و فروش عمده انواع پارچه برزنت، به صورت غیر حضوری در حال فعالیت است و مستقیماً با کارخانجات تولیدی بهترین پارچه برزنت ضخیم در ارتباط می باشد.
این ارتباط مستقیم بین خریدار و تولید کننده باعث حذف واسطه ها و دلالان شده، بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت پارچه برزنتی ضد آب را برای شما خریداران عزیز به همراه دارد.
پس همین حالا برای اطلاع از قیمت روز پارچه برزنت از مشاورین وب سایت کمک بگیرید و سفارش خود را در کمتر از چند دقیقه ثبت نمایید.