tolid-anvae-chador-kheyme-sherkat-donyaye-chador فروش پارچه برزنتی

 پارچه برزنتی مهمترین ماده موجود برای طراحی و تولید انواع سایبان ثابت و متحرک در دنیاست و اکثر سرمایه گذاران به دلیل قیمت ارزان و نیر کاربردی و عملکری بودن این ماده برای تولید سایبان از برزنت کمک می گیرند.

به راحتی می توان گفت که پنجره ها و درها معمولاً کانون توجهات هستند، و توجه بسیار کمی به سایبان ها می رسد. با این وجود ایجاد سایبان مطمئناً در هر مکانی که نور آفتاب و یا باد و باران مشکلاتی را به وجود می آورد شایسته است. آنها سرمایه ای برای خانه، محل کار و تقریباً هر ساختار معماری دیگری هستند.
سایبان های پارچه ای افزودنی خوبی برای فضای بیرونی شماست اما یافتن مناسب ترین پارچه برزنتی سایبان برای نیازهای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیایید ۱۱ مرحله از مراحل انتخاب پارچه مناسب برای سایبان ی خود را بررسی کنیم تا بتوانید یک انتخاب مناسب و مطمئن داشته باشیم.

اول اینکه، سایبان چیست؟ بر اساس فناوری موجود محصولی است که برای ایجاد سایه در مناطق بیرونی استفاده می شود. سایبان که به طور کلی با استفاده از پارچه برزنتی سایه دار ساخته می شود توسط پست های در نقاط خاصی از پاسیو یا هر فضای بیرونی که به سایه نیاز دارد لنگر می اندازد. برای یافتن پارچه برزنتی مناسب برای هدف خود، مراحل زیر را را بخوانید.

11 مرحله از مراحل انتخاب پارچه برزنتی مناسب برای سایبان 

 ۱. دلیل اصلی سایبان پارچه برزنتی خود را بررسی کنید:

تا زمانی که شما جزئیات مربوط به منطقه مورد نظر خود را برای سایه انداختن تعیین نکنید، تعیین مواردی مانند پارچه، رنگ، اندازه، درجه محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش و غیره دشوار است. به منطقه ای که می خواهید سایه داشته باشید فکر کنید و لیستی از نیازهای خود را قبل از خرید بادبان سایه خود تهیه کنید.
۲. انتخاب رنگ سایبان پارچه برزنتی مناسب:
مانند اکثر پارچه ها، پارچه های برزنتی انتخاب های زیادی در رنگ دارد. برای نتایج مطلوب، معمولاً بهتر است رنگ روشن تر انتخاب شود، زیرا در انعکاس گرمای خورشید در مقایسه با زنگ های تیره موثرتر خواهد بود. در نهایت، انتخاب می تواند به زیبایی شناسی بستگی داشته باشد. رنگ های روشن کمتر محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش را ایجاد می کنند.
۳. سایز سایبان پارچه برزنتی مورد نیاز من چیست:
قبل از مراجعه به تامین کننده یا سازنده برای سفارش سایبان برزنتی خود، ناحیه ای را که می خواهید سایبان را در آن نصب کنید، به طور دقیق اندازه گیری کنید. در سایبان های برزنتی درجه ای از انعطاف پذیری وجود دارد، اما شما هنوز هم برای تناسب کامل به اندازه گیری دقیق نیاز دارید. اگر مطمئن نیستید، از یک متخصص بخواهید اندازه گیری ها را برای شما انجام دهد.
۴. انواع مختلف سایبان پارچه برزنتی:
از نظر فنی، شما می توانید تقریباً از هر چیزی به عنوان ماده ای برای ایجاد سایه استفاده کنید، اما پارچه های وجود دارد که عملکرد بهتری دارند. شما یک سایبانی می خواهید که حداکثر محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش را داشته باشد. هرچه درجه UVP پارچه سایبان بیشتر باشد، در برابر اشعه UV مضر محافظت بیشتری می کند. مرحله بعدی را بخوانید تا متوجه شوید.
۵. کدام سایبان پارچه برزنتی نسبت به بقیه بهترین است:

اگر می خواهید محصولی را نصب کنید که نیاز به نگهداری مداوم نداشته باشد، پلی اتیلن با چگالی بالا و بافتنی ساخته شده با نخ تک رشته ای گرد، انتخاب مناسبی است. این پارچه از محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش مناسب برخوردار است و به راحتی تمیز می شود. یکی دیگر از گزینه های محبوب نصب پارچه PVC است که نه تنها سایه ایجاد می کند، بلکه از باران نیز محافظت می کند. 

۶. سایبان پارچه برزنتی چه مدت عمر می کند:
شما نمی خواهید به دردسر و هزینه نصب یک سایان بروید که مدت کوتاهی عمر کند. امید به زندگی سایبان پارچه برزنتی با کیفیت ۱۰ سال است، بنابراین خرید پارچه با کیفیت هزینه زیادی را می طلبد. ولی در دراز مدت پس انداز و هزینه خواهید کرد. البته شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید.
۵ مرحله از مراحل انتخاب پارچه برزنتی مناسب برای سایبان ؟
۷. انتخاب سایبان پارچه برزنتی:
سایبان های برزنتی را می توان به اشکال مختلفی ساخت، به عنوان مثال با قطعات مثلثی که یکی از رایج ترین و آسانترین قطعات متداول ایت می توان یک سایبان مناسب ایجاد کرد. البته، بسته به نیاز و منطقه خاص خود که باید پوشش دهید، می توانید سایبان های مربع یا مستطیل را انتخاب کنید. همچنین محدودیتی در تعداد نصب سایبان های برزنتی در یک محل ندارید.
۸. آب و هوا را در نظر بگیرید:

اگر در یک منطقه بادگیر زندگی می کنید، این عامل می تواند نوع پارچه سایبان را که در نهایت آن انتخاب می کنید تعیین کند. اگر منطقه شما به طور مرتب وزش باد شدید و پر طوفانی را تجربه می کند، می خواهید این موضوع را با تامین کننده خود در میان بگذارید تا قوی ترین ماده و بهترین سایبان پارچه برزنتی را برای نیازهای شما تعیین کند. 

۹. آیا منطقه شما باید از نور مناسبی برخوردار باشد:
سایبان پارچه برزنتی تیره به طور طبیعی باعث جلوگیری از نور بیشتر در مقایسه با سفید یا سایر رنگ های روشن می شود. اگر نمی خواهید سایبان شما فضای زیر را تاریک کند، رنگ روشن تری را انتخاب کنید. متناوباً، اگر اجازه دادن به نور طبیعی مشخص نباشد، می توانید پارچه تاریک برای سایبان انتخاب کنید.
۱۰. سفارشی یا از قفسه:
در صورت تمایل می توانید سایبان پارچه برزنتی خود را از قفسه یکی از فروشگاه های بزرگ تولید کننده سایبان برزنتی خریداری کنید، اما بهتر است سایبان خود را به ابعاد دقیق مورد نظر خود سفارشی تنظیم کنید. این جنبه واقعاً به نیاز شما و میزان خاص بودن اندازه بستگی دارد. اگر برای نصب خود از قفسه خرید می فروشگاه ها استفاده می کنید، دانستن ویژگی های سایبان ارائه شده بهترین راه برای اطمینان از طول عمر است.
۱۱. یک تامین کننده معتبر پیدا کنید:

برای داشتن بهترین سایبان پارچه برزنتی، قیمت های رقابتی و خدمات معتبر به مشتری، شما می خواهید یک منبع معتبر پارچه را تهیه کنید. دنیای چادر از دهه ها پیش سایبان های برزنتی با کیفیت و منسوجات دیگر را به سراسر کشور عرضه می کند، بنابراین با ما تماس بگیرید و در مورد نیازهای خود صحبت کنید تا بهترین سایبان را برای شما ارائه کنیم.