motabartarin-marakez-forosh-parche-berezent-metri-3 فروش پارچه برزنت متری

 قبل از پرداختن به مراکز فروش پارچه برزنت متری، بهتر است با این ماده آشنا شوید. پارچه های برزنت همواره به عنوان یک پارچه مقاوم در برابر آب و یکپارچه کم هزینه شناخته می شود. الیاف برزنتی را می توان با موادی مانند پلی آمید (نایلون)، پلی اتیلن (HDPE ، LLDPE)، پلی اتیلن ترفتالات (PET) بوم و غیره تولید کرد. اما الیاف پارچه پلی وینیل کلراید (PVC) بهترین راه حل برای محافظت از محصولات سنگین ناشی از شرایط محیطی مانند گرد و غبار، ریزش برف، باران، قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و سایر محصولات هستند.

در عوض پارچه های پی وی سی ضد آب، مقاوم در برابر آتش و مقاوم در برابر آب و هوا است، و اغلب دیده می شود که برای مصارف مختلف مانند روکش های صنعتی و مشاغلی که به روکش سنگین نیاز است استفاده می شود. بنابراین انتظار می رود قیمت پارچه برزنت متری از نوع PVC با سرعت قابل توجهی در سال جاری گسترش یابد.
برای خرید پارچه برزنت متری ارزان قیمت و با کیفیت بهتر است از فروشگاه های اینترنتی استفاده کیند. شما در این نوع خرید، انتخاب بسیار بیشتری از رنگ و اندازه در اختیار دارید. و می توانید به راحتی و با کمترین قیمت انواع مختلفی از پارچه های برزنت متری را خریداری کنید. علاوه بر این می توانید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید در این روش خرید آسان بوده و مقایسه و تحقیق درباره محصولات و قیمت آنها به صورت آنلاین بسیار راحت تر است.

چاپ دیجیتال روی پارچه برزنت متری 

اگر به دنبال راهی ایده آل برای بازاریابی و ارتقا تجارت خود هستید، استفاده از پارچه برزنت متری با قابلیت چاپ پاسخگوی شماست. چه راهی بهتر از تبلیغ نام تجاری خود در کنار یکی از ردیف های حمل و نقل که کالاهای شما را به سراسر کشور حمل می کند؟ این تبلیغات موبایلی در بهترین حالت خود و یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان گسترده و متنوعی است که به دنبال آن هستید. چاپ روی برزنت ها 'بیلبوردهای سیار' ارزش سرمایه گذاری برای تجارت شما را دارند. 

پرده تاشو برزنتی چیست؟ 

پرده تاشو برزنتی، که به عنوان روکش کامیون های باری نیز شناخته می شود، در واقع یک ساختار بلند و ایستاده است که بر روی یک کامیون تخت نصب می شوند، این نوع پرده ها معمولا بر روی قسمت بار کامیون ها نصب می شوند. به طور معمول، یک پرده برزنتی تاشو می تواند از طریق عقب و کناره های سازه به تریلر مسطح دسترسی داشته باشد، شما می توانید موقع بارگیری پرده برزنتی کامیون را به صورت کرکره ای در گوشه ای از کامیون جمع کرده و بعد از بارگیری کالاها روی کامیون، پرده ها به پایین غلتیده و محکم می شوند. شما می توانید بر روی پرده های برزنتی کامیون، نام تجاری و یا لوگوی برند خود را چاپ کنید. 

مزایای چاپ دیجیتال روی پارچه برزنت متری 

 به طور کلی، با چاپ شعار های تبلیغاتی بر روی پارچه برزنت متری کامیون می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای یک بیلبورد تبلیغاتی سیار برای خود بسازید. علاوه بر این طراحی انعطاف پذیر روکش های برزنتی کامیون، و همچنین طراحی درب عقب کامیون مسطح این اطمینان را به شما می دهد حداکثر ظرفیت بارگیری و حمل و نقل را در اختیار داشته باشید و فضای پرتی نداشته باشید . روکش های چاپی برزنتی همچنین بهترین امنیت ممکن و محافظت از آب و هوا را تضمین می کند. از آنجا که می توان پرده های را به سرعت جمع کرد، این امر امکان بارگیری و تخلیه سریع و کارآمد کالا را نیز فراهم می کند.

در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. سرانجام، پرده های تاشو چاپی ما بهترین کمپین بازاریابی را برای تجارت شما ایجاد می کنند.

قیمت پارچه برزنت متری در بازار ایران 

 قیمت پارچه برزنت متری بستگی به کیفیت و نوع آنها دارد. برخی از مدل های به دلیل ضد آب بودن و ضد حرارت بودن، قیمت بیشتری نسبت به سایر برزنت ها دارند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. این مجموعه اکثر مدل های موجود در بازار را در اختیار دارد و می تواند لیست قیمت تمامی برزنت ها را در اختیار شما قرار دهد تا متناسب با بودجه و سلیقه خود، خرید خود را انجام دهید.

پیش بینی می شود با رشد قیمت ها در بخش های ساختمان و ساخت و ساز، کشاورزی، خودروسازی و سایر صنایع موجب بالا رفتن قیمت پارچه برزنت متری در بازار جهانی در طی دوره پیش بینی شده شود. انتظار می رود افزایش تعداد برنامه های کاربردی پارچه های برزنت در بخش حمل و نقل و لجستیک به دلیل استحکام و دوام آنها، در بازار جهانی مورد توجه قرار گیرند

تولید کننده موفق پارچه برزنت متری 

شرکت دنیای چادر، در زمینه تولید پارچه برزنت متری، بخصوص از نوع برزنت های باری با کیفیت و پرده های تاشو و برزنت های چاپی، تخصص و تجربه زیادی دارد. هر کدام از محصولات این شرکت مطابق با مشخصات و استانداردهای دقیق مورد نیاز هر مشتری ساخته شده است.

ما به ارائه خدمات ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته خود در این شرکت می بالیم، ما می توانیم تقریباً هر چیزی را که هر مشتری نیاز دارد در کوتاهترین زمان ممکن طراحی و تولید کنیم. شما می توانید برای فعالیت حمل و نقل خود و یا برای پوشش استخر آب، سایبان و هر چیزی که مربوط به برزنت می شود از ما خدمات ارزان قیمت دریافت کنید. 

ما واقعاً افتخار می کنیم که بهترین های خدمات را برای مشتریان خود در تهران، کرج و دیگر شهرها ارائه می دهیم. خدمات فروش پارچه برزنت متری در داخل سایت ما همیشه در صورت آنلاین وجود داشته و فقط کافیست در وب سایت ما ثبت نام کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی در کوتاه ترین زمان محصول مورد نظر را برای شما ارسال کنند.
کارکنان و تیم سازنده باورنکردنی ما محصولات عالی را از مواد با کیفیت بالا تولید می کنند، اگر به دنبال تبلیغات کاملاً اثبات شده و سوددهی برای تجارت خود هستید، پیشنهاد می کنم از برزنت های چاپی ما استفاده کنید. برای دریافت پیشنهاد امروز با ما تماس بگیرید.