hame-chiz-darbare-parche-berezenti-tereyler پارچه برزنتی
پارچه برزنتی تریلر به دلیل قابلیت های فوق العاده خوب در حال افزایش محبوبیت در سراسر جهان هستند. دلیل آن این است که آنها بدون نیاز به پیکربندی پیچیده، از گزینه های بار گسترده تر و انعطاف پذیرتری پشتیبانی می کنند. نصب پارچه های برزنتی تریلر برای شرکت ها بسیار سودآور است زیرا مقرون به صرفه است و به راحتی قابل تعمیر یا تعویض است. اگر می خواهید پوشش / پرده تریلر موجود خود را تعمیر کنید یا اگر می خواهید یک مورد جدید برای تجارت خود بخرید، شرکت دنیای چادر پارچه های برزنتی با بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد. ما برای تأمین نیازهای فردی هر مشتری خدماتی را اختصاص داده ایم و پارچه برزنتی سفارشی را براساس جنبه هایی که برای شرکت شما از جمله اندازه، فلزات یا لوازم جانبی بسیار مهم است، طراحی خواهیم کرد.

بیایید از همان ابتدا شروع کنیم و با پارچه برزنتی تریلر و حمل و نقل پرده تریلر آشنا شویم. 

پرده های برزنتی تریلر چیست؟ 

پرده های برزنتی تریلر اصطلاحی است که معمولا برای پارچه برزنتی تریلر به کار برده می شود و شاید با این نام زیاد آشنا نباشید، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا ما تمامی اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیار شما قرار خواهیم داد
قابل درک است که چرا شرکت های بیشتری این نوع روکش را انتخاب می کنند. هم برای مشتری و هم برای صاحب مشاغل سودمند است. مشتریان و صاحبان مشاغل به طور یکسان با دانستن اینکه محموله در معرض خطر نیست و در معرض خطر است، خیال آسوده دارند. پارچه برزنتی تریلر همان سطح حفاظتی را دارد که تریلر جعبه یا ون محصور شده از آن محافظت می کند.

کارکنان شرکت باربری وظیفه بسیار دلپذیرتر بارگیری ساده و کارآمد از دو طرف کامیون را بر عهده دارند. مزایای مرتبط با پارچه برزنتی تریلر نه تنها مورد توجه شرکت های حمل و نقل بلکه برای مشتری نیز قرار دارد. در حال حاضر تقاضای این نوع روکش ها توسط مشتریان، و شرکت های حمل و نقب بیشتر است. 

 پارچه برزنتی تریلر چیست؟

یافتن شرکت های بزرگ لجستیکی با روکش های جانبی برزنتی تریلر، یک اتفاق و مشاهده بسیار معمول در جاده های ترانزیتی است. صنعت حمل و نقل ایران به سرعت خود را با این نوع روکش ها تطبیق داده است و در حالی که از مزایای اضافی آن بهره می برد، استفاده از برزنت های ضد آب در حال حاضر یک روش معقول در کشور است. سه مزیت برجسته پارچه برزنتی تریلر عبارت است از، ایمنی بار، قابلیت انعطاف پذیری بارهای حمل کننده و دسترسی آسان به قسمت های مختلف بار در مقصد نهایی است.

جنبه تطبیق پذیری این پارچه برزنتی تریلر به شرکت ها این فرصت را می دهد که بارهای مختلف را بپذیرند و به آنها امکان می دهد تا کالاهایی را که از شکل استاندارد یا ظرفیت یکنواختی ندارند، به طور موثر و ایمن حمل کنند. استحکام و دوام برزنت به این معنی است که پرده ها می توانند از پس چالش های معمولی که با حمل و نقل منظم وجود دارند، برآیند. داشتن ناوگان کامیون با پرده های برزنتی تریلر به طور خودکار درآمد بالقوه تجارت را افزایش می دهد زیرا بدون هیچ گونه نگرانی در مورد از بین رفتن یا آسیب رسیدن به بار، می توان بارهای متعدد در یک تریلر را به دست آورد. 

 چه نوع کالایی را می توان در یک کامیون با پارچه برزنتی حمل کرد؟

 پاسخ ساده به سوال فوق همه چیز است! حمل هر نوع محموله تا زمانی که در تریلر محصور باشد، قابل حمل است. محافظت ارائه شده در برابر شرایط نامساعد، آن را برای حمل و نقل بیشتر کالاها مناسب می کند. این موضوع شامل کالاهای متنوعی است که معمولاً در یک کامیون مسطح مشاهده می کنید و موارد دیگر به دلیل گسترش لیست بار در محیط بسته.

در اینجا فقط برخی از انواع بارهای قابل حمل در یک تریلر با پارچه برزنتی آورده شده است:
 اجزای صنعتی (اجزای خودرو، مواد شیمیایی، سلاح و ماشین آلات دفاعی)
 مصالح ساختمانی (اسلت های چوبی، پنجره ها، درها، آجرها و ورقه ورقه ها)
 کالاهای مصرفی عمومی (کنسرو، ذرت، محصولات کاغذی، وسایل منزل و همچنین نوشیدنی های خنک)
ظرفیت بارگیری هر تریلر با پارچه برزنتی چقدر است؟
زیبایی پارچه برزنتی تریلر این است که شما می توانید بارهای کامل یا نیمه بار را حمل کنید. هر دو بار را می توان به طور ایمن در درون محفظه بار تریلر قرار دهید و آن را حمل کنید. این نوع حمل و نقل در کمترین زمان ممکن انجام می شود و از محبوبیت خاصی برخوردار است. LTL به بارها و یا بسته های كوچك یا بسیار بزرگی اطلاق می شود اما به عنوان یك كامیون كامل محسوب نمی شوند. این محموله های کمتر از کامیون بدون نگرانی و شکستگی و خرابی می تواند به سراسر کشور منتقل شود.
چرا امروزه استفاده از پارچه برزنتی تریلر بسیار مهم است؟

چرا امروزه استفاده از پارچه برزنتی تریلر بسیار مهم است؟ 

 مهمترین سود و نقطه عطف در استفاده از پارچه برزنتی تریلر برای حمل و نقل، عامل تطبیق پذیری است. البته برزنت های ترانزیتی و یا کانتینری در برابر باد، باران، سرما، گرما، نور آفتاب، حرارت، تگرگ، فشار و یا ضربه مقاوم هستند و به خوبی از بار تریلی شما در هر شرایطی محافظت می کنند.

مهمترین مزیت چنین برزنت هایی نسبت به محفظه های فلزی تریلز، ارزان بودن آنها است، شما به حداقل هزینه می توانید این نوع روکش ها را از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. اکنون شرکت ها و مشاغل بیشتری مجبور نیستند از محفظه های سنگین و ضد زنگ فلزی برای تریلر استفاده کنند. در چنین صنعت با رشد سریع، شرکت ها باید رقابتی باقی بمانند و اکثر قریب به اتفاق نیازهایی را که مشتریان ممکن است بخواهند و مایل به پرداخت آن هستند برآورده کنند. سرعت و کارایی بارگیری بار در هر مقصد باعث صرفه جویی در وقت می شود و همه می دانیم که زمان صرف هزینه است. بنابراین اتلاف وقت با یک بار در روز ایده آل نیست.
از محافظت ارائه شده توسط پارچه برزنتی تریلر تا سهولت تعمیر آنها، درک اینکه چرا این مواد بهترین گزینه برای شرکت و ناوگان حمل و نقل شما است دشوار نیست. امروز با ما تماس بگیرید و به شما کمک می کنیم تا بتوانید با کیفیت ترین و ارزان ترین برزنت را خریداری کنید.