nagoftehaye-dabare-parche-berezenti-takonon-nashnideid-3 پارچه برزنتی
پارچه برزنتی یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت است که امروزه در دسترس ماست. این ماده عمدتا به عنوان یک اقدام محافظتی برای محافظت از اشیا در برابر شرایط خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل خاصیت و مقاومت بسیار بالا، برزنت قادر به مقاومت در برابر انواع مختلف عوامل استرس زای محیطی در فضای باز است و بنابراین برای مصارف مسکونی و تجاری محصولی مورد توجه است.

خرید پارچه برزنتی با این وجود آنطور که به نظر می رسد ساده نیست و عواملی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید تا مناسب ترین انتخاب را انجام دهید. در حال حاضر برزنت به طور گسترده ای برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع به نوبه خود بازار محصول را بسیار متنوع می کند. به منظور پاسخگویی به تقاضای زیاد، انواع مختلفی برزنت تولید و به بازار عرضه می شود که هرکدام از آنها استفاده خاصی برای صنایع دارند. 

کاربردهای مختلف پارچه برزنتی 

معمول ترین اهداف استفاده از پارچه برزنتی شامل موارد زیر است:
۱. تبلیغات:
پارچه برزنتی به طور مكرر توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد زیرا چه برای بیلبوردها و چه ناوگان كامیون ها ماده مناسبی برای تبلیغات است. صاحبان شرکت های حمل و نقل می توانند از چاپ تبلیغات بر روی روکش کامیون های خود استفاده کنند و علاوه بر محافظت از بارهای خود در طول سفر، برند خود را نیز تبلیغ کنند. مقاومت بالای برزنت در برابر عناصر طبیعی، آن را به ماده ای بسیار موثر برای تبلیغات در فضای باز با طیف گسترده ای تبدیل می کند.
۲. یک پوشش محافظ در فضای باز (چادر و خیمه ها):
خصوصیات محافظتی پارچه برزنتی دلیل استفاده گسترده آن است. بسته به برزنتی که انتخاب می کنید هم ضد آب است و هم ضد نور. انتخاب شما باید بر اساس شرایطی باشد که می خواهید مقاومت کند. برزنت در سه گزینه موجود است. برزنت سبک، برزنت سنگین و فوق العاده سنگین. دو مورد اخیر برای محیط های سردتر بسیار مناسب هستند زیرا مقاومت بهتری در برابر آب و باد ایجاد می کنند.
۳. پوشش زمینی یا رویی:
از پارچه برزنتی به طور مرتب به عنوان زیر انداز توسط مسافران مشتاق استفاده می شود. آن را بر روی زمین قرار می دهند و پایه ای را برای چادر برپا می کنند. با این کار از نفوذ هرگونه رطوبت به داخل چادر جلوگیری می شود و بدین وسیله آن را به یکی از موارد ضروری علاقه مندان به فضای باز تبدیل می کند. از پارچه های برزنتی در صنعت حمل و نقل ، ساخت و ساز، دامداری، شیلات و چادر دوزی استفاده می شود. این ماده اغلب در کریکت برای پوشاندن زمین و مناطق اطراف آن هنگام بارندگی شدید استفاده می شود.
۴. رفع موقت در شرایط اضطراری:

چنین شرایط اضطراری می تواند شکستگی یا آسیب در سقف یا دیوار خانه یا محل تأسیسات شما ایجاد کند. از پارچه برزنتی می توان برای پوشاندن شکستگی و جلوگیری از ورود گرد و غبار، کثیفی یا آب تا زمان تعمیر آن استفاده کرد. همچنین برای پوشاندن اشیا ثابت یا مبلمان در هنگام بازسازی منزل گزینه ایده آل است تا از آسیب دائمی وسایل شما جلوگیری کند. 

انواع مختلف پارچه برزنتی موجود در مراکز فروش 

پارچه برزنتی تنوع زیادی در تعداد ضخامت، اندازه و مش دارند. در نتیجه، هر نوع کدام از آنها برای عملکرد خاصی طراحی و تولید شده اند. برخی از محبوب ترین برزنت ها عبارتند از:
۱. پارچه برزنتی پی وی سی (پلی وینیل کلراید):
این برزنت ها از پی وی سی تقویت شده با پلی استر با مقاومت بسیار بالا ساخته شده اند. برزنت های پی وی سی به دلیل خاصیت سنگین و دوام بالا، مناسب ترند و معمولاً در صنایع ساختمانی، سقف سازی و حمل بار استفاده می شوند. این نوع برزنت، قابل تنفس نیست، اما کاملاً ضد آب است. برای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش تحت درمان قرار می گیرد، بدین معنی که پارچه به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب به راحتی از بین نمی رود.
۲. پارچه برزنتی پلی (پلی اتیلن):
برزنت پلی اتیلن با پوشش نایلون یا پارچه مش پلی استر با پلی اتیلن ساخته می شود. این نوع از برزنت از لحاظ اقتصادی ترین و همه کاره ترین پارچه موجود در بازار است زیرا تقریباً برای هر هدفی قابل استفاده است. جدا از ارزان بودن، مانور و کار با آن نیز بسیار آسان است. در مقایسه با تار پی وی سی، پلی سازگار با محیط زیست و محکم نیست.
۳. پارچه برزنتی بوم:
برزنت بوم از اولین نوع پارچه های ضد آب است که تاکنون تولید شده است. این نوع برزنت در صنعت کشاورزی و حمل و نقل استفاده مکرر دارد زیرا برای پوشاندن اجسام ثابت که به قابلیت تنفس نیاز دارند یک انتخاب عالی است. بوم به اندازه کافی قوی است که از دارایی و لوازم شما محافظت می کند، و جنبه تنفسی آن از ایجاد میعان جلوگیری می کند.

اگر برای استفاده شخصی به پارچه برزنتی نیاز دارید مانند کمپینگ، مصارف خانگی مانند تعمیرات / بازسازی منازل یا اگر به راحتی برای محافظت از بار خود در طول سفر طولانی به آن احتیاج دارید، خوشحال خواهید شد اگر بدانید که مشخصات برزنتی برای پاسخگویی به نیاز های شما وجود دارد. 

شرکت دنیای چادر از معتبرترین تولید کنندگان پارچه برزنتی در کشور است که در طیف گسترده ای از خدمات برزنت سازی از جمله طراحی و تولید پارچه برزنتی تخصص دارند. با ما تماس بگیرید و یکی از مشاوران معتمد ما می تواند در یافتن مناسب ترین پارچه برزنت برای برنامه شما به شما کمک کند.

هدف ما در مجموعه بزرگ دنیی چادر کمک به شما برای محافظت از خود و محصولات خود است، کارشناسان ما متناسب با ابعاد و اندازه کامیون و یا دیگر فعالیت شما بهترین و مناسب ترین پارچه برزنتی را به شما پیشنهاد می دهند. شما می توانید به صورت سفارشی این محصول را از شرکت دنیای چادر با قیمت ارزان و همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید. مطمئن باشید خدمات ما و محصولات ارائه شده ما نسبت به شرکت های دیگر بهتر و ارزان تر است.