design-of-tarpaulin-fabrics دوخت و طراحی پارچه های برزنتی

دوخت و طراحی پارچه های برزنتی در کمترین زمان ممکن با رعایت استانداردها و کیفیت بالا امکان ‌پذیر است. شرکت خرید و فروش انواع برزنت نسوز جهت دوخت و توزیع عمده برزنت های درجه یک و قیمت مناسب به صورت اینترنتی سفارش می پذیرد. 

دوخت و طراحی پارچه های برزنتی

 پارچه برزنت از انواع پارچه های منحصربفرد و پرکاربردی است که دارای انواع مختلفی می باشد که این تنوع به سبب متمایز بودن کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در پارچه ایجاد می شود.

برای مثال، برزنت نسوز، نمونه ای از برزنت های بسیار مقاوم و کارآمدی است که از الیاف فایبر گلاس با مقاومت زیاد تا استرس دمایی ۵۰۰ درجه سانتیگراد تولید می گردد.
این پارچه منحصربفردی که از الیاف نسوز ساخته شده، مقاومت مکانیکی بسیار عالی نیز دارد و همین الیاف باعث ضد آتش بودن پارچه می شود.
پارچه برزنتی نسوز، در برابر اشعه نور آفتاب، مواد شیمیایی، کپک زدگی، حرارت و آب مقاومت بسیار بالایی دارد که البته این‌ پارچه خود دارای انواع مختلفی است که دو مورد از پرکاربردترین آن ها عبارتند از:
• پارچه برزنتی نسوز فویلدار: این نوع برزنت نسوز که به پارچه فویلدار ضد آتش شهرت دارد، به دلیل داشتن یک لایه فویل، در برابر حرارت مقاوم است و قادر به تحمل دمای 800 درجه سانتی گراد می باشد.
این پارچه خود به دو دسته، برزنت فویلدار سیم دار و بی سیم تقسیم می گردد که برزنت نوع بدون سیم مقاومت بیشتری به نسبت نوع سیم دار خواهد داشت.
• پارچه برزنتی نسوز سیلیکونی: این پارچه نیز از انواع برزنت های نسوز است که تا دمای 300 درجه سانتیگراد را می تواند تحمل کند. برزنت نسوز سیلیکونی مقاومت حرارتی کمتری را در مقایسه با نوع برزنت نسوز فویل دار دارد.
کیفیت برزنت ها بسیار زیاد است؛ اما باید در دوخت و طراحی پارچه های برزنتی احتیاط لازم به عمل آید؛ چرا که هرگونه سهل انگاری باعث کاهش کیفیت پارچه می گردد.

کاربردهای مهم انواع پارچه برزنت نسوز

همه ما می دانیم که بسیاری از مشاغل دائما با آتش سرو کار دارند، یا در خیلی از مکان‌ ها به دلیل کاربرد برخی از مواد، امکان خطر آتش سوزی خیلی زیاد است که برای احتیاط و جلوگیری از هرگونه احتمال آتش سوزی باید از هر طریقی پیشگیری کرد، یا برای به حداقل رساندن صدمه به محیط پیرامون و یا تجهیزات آن‌ محل، اقداماتی را به عمل آورد.

پارچه برزنت نسوز نمونه ای از پارچه هایی است که در برابر آتش مقاومت دارد و برای محافظت برخی محصولات از این پارچه استفاده می نمایند.
این نوع برزنت ها در برابر جرقه و شعله مقاوم هستند و همین امر موجب کاربرد گسترده آن ها در حوزه های مختلف شده است.
از کاربردهای مهم برزنت نسوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• درز گیری داکت های کوره
• درز گیری دریچه های مرتبط با مشعل
• برای آستر کاری سطوح داغ
• جهت عایق پشتیبان کوره ها
• برای عایق کاری قالب ها در صنایع ریخته گری یا ساختمانی

سفارش دوخت و خرید انواع برزنت نسوز

شرکت فروش و دوخت و طراحی پارچه های برزنتی یکی از شرکت های بزرگ اینترنتی است که به صورت آنلاین سفارش می پذیرد.

این مرکز فروش انواع پارچه برزنتی مستحکم از معتبرترین مراکز فروش برزنت های ضد آب در کشور می باشد که انواع برزنت ها را با کیفیت عالی و در اندازه های مختلف طبق سفارش مشتری به صورت عمده از درب کارخانه به فروش می رساند.
قیمت عمده برزنت نسوز این مجموعه مناسب تر از سایر فروشگاه ها می باشد و همچنین در این شرکت امکان خرید اینترنتی برزنت جهت رفاه حال کاربران فراهم شده است.
شما کاربران گرامی جهت خرید و یا اطلاع از لیست قیمت برزنت نسوز باکیفیت، می توانید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.