parche_cantineri_zed_ab.jpg
پارچه کانتینری ضد آب ، یکی از انواع پارچه های برزنتی است که با توجه به پیشرفت چشمگیر در تولید انواع پارچه های برزنتی، امروزه یکی از پر استفاده ترین و مرغوب ترین انواع پارچه های برزنتی است. مهم ترین محل به کارگیری پارچه کانتینری ضد آب ، بر روی بارهای ترانزیتی است. در حقیقت هرگونه بار لجستیکی زمینی ، دریایی و ... می بایست توسط این نوع برزنت پوشانده شود.
پارچه کانتینری ضد آب ، از جمله جدیدترین و مدرن ترین انواع پارچه های برزنتی است که در بازار با نام های متفاوتی همچون مشمع کانتینری، برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادر ترانزیتی، روکش کانتینر، روکش بار و ... شناخته می شود.
پارچه کانتینری ضد آب ارزان قیمت ، یکی از محصولات این مجموعه می باشد. البته ارزانتر بودن محصول ما به هیچ عنوان به معنای بی کیفیت بودن آن نیست؛ بلکه در این مجموعه با توجه به اینکه ما خود، تولید کننده پارچه کانتینری ضد آب هستیم، محصول به طور مستقیم و بی واسطه در اختیار مشتریان قرار می گیرد و تمام موارد استاندارد تهیه ی پارچه کانتینری ضد آب ، کاملا در آن لحاظ و بارها مورد آزمایش قرار گرفته است.

پخش پارچه کانتینری ضد آب
در این مجموعه با توجه به کیفیت بالای تولیدات پارچه کانتینری ضد آب ، و همچنین رعایت تمامی موارد اصولی و استاندارد در ارتباط با تولید این نوع برزنت، محصول نهایی دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد. البته این ادعای مجموعه بزرگ ما نیست، بلکه بازخورد نظر مشتریان و مخاطبان انبوه ما می باشد. از این رو این شرکت ، در کشور به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز پخش پارچه کانتینری ضد آب و همچنین فروش عمده پارچه کانتینری ضد آب به همت مدیریت علمی ، پرسنل کارآمد، و ماشین آلات به روز و یونیک این محصول شناخته شده است.
شما عزیزان می توانید با ساده ترین روش ممکن و از طریق سفارش این محصول به صورت کاملا غیر حضوری و تنها با مراجعه به وب سایت شرکت، و رویت انواع پارچه کانتینری ضد آب در رنگ ها و ضخامت های بسیار متنوع و با کیفیت بسیار بالا، در هر نقطه از کشور این محصول را به هر میزان که نیاز داشته باشید، و تنها با پرداخت غیرحضوری ، تولیدات ما را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

فروش پارچه کانتینری ضد آب :
پیش از ورود به بحث فروش پارچه کانتینری ضد آب ، بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که این نوع برزنت، بر اساس قانون ، می بایست حتما جهت جابه جایی هر نوع کالا، توسط ماشین آلات سنگین و سبک، از قبیل بارهای ترانزیتی و لجستیکی که به وسیله ی انواع کامیون، تریلر، و حتی وانت ، مورد استفاده قرار گیرد و دیگر انواع برزنت که خاصیت ضد آب ندارند، بر اساس قانون نمی توانند جهت جابه جایی کالاها و بار مورد استفاده قرار گیرند.
از این رو فروش پارچه کانتینری ضد آب، در این شرکت با توجه به ضرورت و نیاز بالای جامعه ، با همدلی و همیاری تمامی پرسنل و مدیریت کارآمد شرکت ، در بالاترین میزان خود قرار دارد و همان گونه که عنوان شد، جهت دستیابی مخاطبان و مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور، در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت، و در اندازه های گوناگون و فروش عمده پارچه کانتینری ضد آب ، انجام می پذیرد.

خرید پارچه کانتینری ضد آب :
علیرغم تولید داخلی و بسیار موثر، در عدم خروج ارز از کشور جهت تولید پارچه کانتینری ضد آب ، این شرکت با توجه به مرجع بودن پخش انواع این محصول، آماده خرید پارچه کانتینری ضد آب با برندهای برتر و کیفیت و استاندارد لازم ، در هر میزان می باشد. البته در ارتباط با خرید پارچه کانتینری ضد آب ، می بایست کلیه استانداردهای لازم، مورد تایید کارشناسان این مجموعه قرار گیرد.

قیمت پارچه کانتینری ضد آب :
در انتهای این مطلب لازم به ذکر است که این نوع برزنت، تنها استفاده لجستیکی ندارد و کارکرد آن طیف وسیعی از امور از جمله موارد زیر را تحت پوشش قرار می دهد :
 استفاده به عنوان حفاظ و کاور لایه های دیوار در حال ساخت و همچنین سقف سبک در امور ساختمانی
 طراحی و اجرای اتاقک های چادری بسیار سبک
 کاور کردن انواع مخزن های حفظ مواد حاوی اسید و مواد شیمیایی
 عایق رطوبتی عضوهای گوناگون ساختمان
 ساخت چادر سفری، چادر بنری، و ...

قابلیت های گوناگون یاد شده در مورد این محصول، سبب می گردد تا قیمت این محصول، علاوه بر سیال بودن قیمت ارز و مواد اولیه، خصوصا در ایام کنونی، ثبات چندانی نداشته باشد. به همین دلیل، جهت آگاهی از قیمت این محصول کافی است به وب سایت شرکت مراجعه نمایید و یا با روابط عمومی شرکت از آخرین قیمت های محصول آگاهی پیدا کنید و به صرفه ترین و ارزان ترین محصول را با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین هزینه، تهیه نمایید.