rahnamaye-kharid-chador-kodak-shame-bozorg چادر کودک شمعی بزرگ

ما مجموعه ای فوق العاده از چادر کودک شمعی بزرگ را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهیم. اگر به دنبال بهترین چادر برای کودکان خود هستید، بهتر ایت طرح های به روز و جدید ما را بررسی کنید. آنها با مواد پلاستیکی با دوام طراحی و تولید شده است که باعث می شود روی چادر تکه ای وجود نداشته باشد و باز شدن پنجره ها و درها تجربه بازی واقع بینانه ای را برای کودکان شما ایجاد می کند. در همین حال، کودکان بزرگتر چادرهای بزرگ زیبای ما را دوست دارند، که در بعضی از آنها حتی دارای تونل های کوچک ورودی به درون چادر است. بهتر است برای خرید محصول با کیفیت با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید. 

ویژگی های مهم چادر کودک شمعی بزرگ

 

چادر کودک شمعی بزرگ در بازار دارای کیفیت‌های متفاوتی است اما با همین تفاوت کیفیت، کلیت محصول عرضه شده در بازار نشان از آن دارد که چادرهای کودک با گذشت زمان از کیفیت بالاتری برخوردار شده اند. از ویژگی های مهم چادرهای کودک شمعی می توان به ضد آب، ضد نور، ضد کپک، سبک و نیز ضد رنگ پریدگی بودن آنها اشاره کرد.
تا به حال فکر کرده‌اید چرا برخی از چادرهای کودک شمعی بزرگ بسیار گران هستند؟ گران ‌بودن چادر کودک شمعی بزرگ صرفاً بخاطر مشهور بودن طراح و برند آنها نیست بلکه به نوع پارچه هم بستگی دارد. نظرتان چیست که نگاهی به برخی از گرانترین چادرهای کودک شمعی جهان بیاندازیم؟
چادر کودک شمعی بزرگ نانو را می توان گرانترین نوع پارچه صنعتی در بازار دانست، این نوع پارچه برزنت بیشتر به دلیل فناوری بالای ساخت و نیز ضد آب بودن و عمر طولانی که دارد معروف شده است. این نوع برزنت در دو نوع نانو آبگریز و نانو آهاری که نوع آبگریز آن مناسب برای فضاهای بیرونی بوده و نوع آهاری آن برای مصارف خانگی و همچنین تولید صندلی مناسب می باشد.
امروزه تولید چادر کودک شمعی بزرگ نانو، با توجه به استقبال گسترده از آن، به میزان زیادی افزایش یافته است. شما می توانید این محصول را با کیفیت و نیز پر کاربرد را با حداقل قیمت و به صورت عمده از شرکت دنیای چادر خریداری کنید. چادرهای شمعی کودک تولید شده در شرکت دنیای چادر کاملا ضد آب و ضد رنگ پریدگی هستند و در رنگ های متنوعی و طرح های بی نظیر تولید می‌شود.

از دیگر چادر های شمعی کودک گران قیمت و بادوام در بازار می توان به، چادرهای فلکسی اشاره کرد که مهمترین ویژگی آن امکان چاپ تبلیغات می باشد. شما با خرید این نوع چادر می توانید متن و یا تصاویر دلخواه خود را بر روی آنها چاپ کنید.
طرفداران چادر کودک شمعی بزرگ فلکسی برای طراحی و تولید چادرهای طرح دار بیشتر از سایر چادر ها می باشد. کودکان علاقه خاصی به این نوع از چادرها دارند. شما می توانید این نوع از چادر را در طرح ها و نیز رنگ های مختلفی خریداری کنید.

برای خرید ارزان قیمت این محصول در طرح های مخصوص می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.