forosh-fogholade-chador-zed-ab-gheymat-tolidi-1 چادر ضد آب

تعداد زیادی از انواع مختلف چادر ضد آب در کشور موجود است، همه متناسب با شرایط مختلف و اندازه گروه ها طراحی و تولید شده اند. از نظر درجه بندی ضد آب، تک لایه یا دو لایه، نسوز، سبک و قابل حمل، ضد نور و ضد گرما هستند. شما می توانید این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید، البته به تازگی شرکت دنیای چادر فروش فوق العاده چادرهای ضد آب خود را به قیمت تولیدی شروع کرده و می توانید از این فرصت استفاده کنید و این محصول با کیفیت را ارزان خریداری کنید. 

رتبه بندی چادر ضد آب به چه شکل است؟ 

 درجه بندی چادر ضد آب بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و معمولاً بین ۱۰۰۰ میلی متر (کمترین سطح ضد آب در نظر گرفته شده) تا ۱۰،۰۰۰ میلی متر خواهد بود. هرچه درجه بندی بالاتر باشد، چادر ضد آب خواهد بود. درجه بندی ها با استفاده از آزمایش هد هیدرواستاتیک اندازه گیری می شود اما این رتبه بندی ها باران ناشی از باد را در نظر نمی گیرد.

با گذشت زمان و با استفاده از آن، گل و خاک می تواند باعث از بین رفتن پوشش دافع آب شود، که منجر به جذب آب در پارچه می شود تا از بین رفتن آن. توصیه می شود که چادرها به طور دوره ای با اسپری ضد آب پوشانده شود. با این کار قابلیت دفع آب را در چادرها بالا می برید.

راهنمای انتخاب و خرید چادر ضد آب ارزان قیمت 

انواع مختلفی از چادر ضد آب وجود دارد و انتخاب صحیح تجربه بهتر اردو زدن را تضمین می کند. به هر حال، یک چادر "خانه دوم شما در بیرون" است.

در این مطلب شما را با ساختارها، اندازه ها، وزن ها و ویژگی های مختلف آشنا می کنم. من همچنین به برخی گزینه ها می پردازم. در حالی که هر ماجراجو نیازهای خاص خود را دارد، یک چادر دو جداره، سه فصل و مستقل برای اکثر شرایط به خوبی کار خواهد کرد.
تک نفره یا دو نفره؟
اولین (و احتمالاً آسانترین) سوال برای پاسخگویی این است که آیا چادر ضد آب تک جداره یا دو جداره خریداری کنید. وقتی بیشتر مردم چادر را در ذهن خود تصور می کنند، به یک چادر دو جداره فکر می کنند. اولین "دیوار" بدنه چادر است ، در حالی که دومین "دیوار" مگس باران است. این تنظیم قابلیت و انعطاف پذیری بیشتر را فراهم می کند. با این تنظیمات امکان تهویه بیشتر و خواب راحت تر در شب فراهم می شود. در هوای نامناسب، برپا کردن مگس باران باعث محافظت از هوا و همچنین گرما می شود. برای یک گزینه سبک، برخی از چادرهای دو جداره امکان تنظیم سریع گام را فراهم می کنند.

سه فصل یا چهار؟
چادر ضد آب سه فصل برای اکثر شرایط آب و هوایی مناسب هستند. آنها همچنین تمایل به ساخت دو جداره دارند. این چادرها به طور کلی دارای صفحه مشبک در بدنه چادر هستند تا باعث افزایش تهویه و خنک نگه داشتن چادر حتی با بارش باران شوند
مش بیشتر منجر به چادر سبک تر می شود اما ممکن است دوام را کاهش دهد. چادرهای سه فصل عموماً با ویژگی های مناسبی از قبیل جیب ها، درهای متعدد و دریچه های تهویه طراحی و تولید می شوند. البته اگر قصد مسافرت در زمستان را دارید، بهترین گزینه برای شما چادر چهار است.