chador-zed-ab-che-karbordi-darad چادر ضد آب

یافتن بهترین چادر ضد آب برای رفتن به یک سفر کمپینگ، خصوصاً با وجود گزینه های زیاد موجود در بازار داخلی، می تواند کاری سخت باشد. در این راهنما، به شما در انتخاب تناسب مناسب چادر کمک می کنم. ما به شما می گوییم قبل از خرید چه مواردی را باید در نظر بگیرید ، تا چادر ضد آب برتر را برای فعالیت خارج از خانه خود تهیه کنید. البته به کاربردهای مهم چادرهای برزنتی ضد آب نیز اشاره خواهیم کرد. 

چرا داشتن چادر ضد آب بسیار مهم است؟ 

موقع چادر زدن در محیط خارج از خانه، عناصر زیادی شما را تهدید می کند، به عنوان مثال خیس شدن در حالی که می خواهید کمی در چادر خود بخوابید آزار دهنده است. برخی از چادرهای موجود در بازار به طور کامل ضد آب نیستند و موقع بارش باران می توانند کمی آزاردهنده باشد. بنابراین انتخاب یک چادر ضد آب با کیفیت می تواند شما را از خیس شدن در امان نگه دارد و علاوه بر این از لوازم شما را نیز خشک نگه دارد.
موقع خرید چادر ضد آب بهتر است موارد زیر را بررسی کنید:
۱. درزهای چادر را بررسی کنید
در جایی که قسمت های برش زده چادر به هم دوخته شده است، بررسی کنید که درزها مهر و موم شده اند. از داخل چادر باید ببینید که دوخت ها دارای یک پوشش ضد آب هستند یا خیر.
همچنین مهم است که محل قرار گیری اسکلت چادر را بررسی کنید. اینها نیز باید به درستی مهر و موم شوند. در غیر اینصورت، آنها می توانند منبع نشتی در یک بارندگی باشند.
2. زیپ ها را بررسی کنید
درب ها همیشه مکانی بالقوه برای ورود باران است. اطمینان حاصل کنید که زیپ های چادر در برابر باران به خوبی از شما محافظت می کنند. روی چادری که خوب طراحی شده است باید پارچه و حتی گاهی اوقات یک پوشش پلاستیکی پیدا کنید تا آب از زیپ دور شود.
زیپ های ورودی کابل نیز باید در برابر باران محافظت شوند. اگر چادر ضد آب، ورودی کابل دارد، اطمینان حاصل کنید که این زیپ نیز محافظت شده باشد.
ورودی کابل ممکن است محافظتی شبیه به زیپ درب اصلی داشته باشد، یا ممکن است در زیر روکش اصلی چادر باشد، و به همین ترتیب در زیر باران.

۳. دوخت چقدر خوب است؟

هر کوک در چادر یک سوراخ در پارچه است، و بنابراین منبع بالقوه دیگری از نشت است. همانطور که در بالا ذکر شد، این درزها باید مهر و موم شده باشند، با این وجود سازندگان چادر ضد آب می توانند با یک اقدام خوب از نشتی بخش هایی مانند همپوشانی و محل دوخت چادر جلوگیری شود. 

مرکز خرید چادر ضد آب ارزان قیمت 

برای خرید چادر ضد آب به قیمت تولیدی می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا یک محصول کارآمد و کاملا ضد آب خریداری کنید.

فروشگاه دنیای چادر تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر از سوی شرکت عرضه می کند. شما می توانید با خرید عمده از تخفیفات ویژه این فروشگاه نیز بهره مند شوید.