berezent_kifi.jpg

برزنت کیفی در واقع پارچه های برزنتی هستند که ویژگی و مشخصه خاص آن ها باعث می شود برای دوختن و تولید انواع مختلف کیف ها کاربردی تر باشند. پارچه برزنت کیفی دارای انعطاف پذیری بسیار خوب و همچنین استحکام عالی نسبت به دیگر پارچه ها برای تولید کیف های برزنتی می باشد. کیف های برزنتی ضد آب هستند و با خیال راحت می توان آن ها را در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. 

پارچه هایی مثل کرباس، یورتان، پلی استر با روکش پارافین و یا پلاستیک هایی از جنس پلی اتیلین در ساختار پارچه های برزنت کیفی استفاده شده است. برزنت ها انواع و اقسام پارچه ها را شامل می شود که در بازار وجود دارند و می توانند برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند. انواع مختلف کیف ها از کیف های اداری گرفته تا کوله پشتی، کیف های لپ ‌تاپ و ... را می توان از برزنت ساخت. ضد uv بودن برزنت کیفی از دیگر مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این نوع از پارچه ها برای تولید کیف های مختلف است.
در بین پارچه های برزنتی که کاربرد گسترده ای در بازار مصرف دارند می توان به برزنت های شمعی اشاره کرد که جزو پر مصرف ترین برزنت ها هستند. برای مثال در ساخت آلاچیق ها، در چادرهای محافظتی خودرو ها، سقف های موقتی ضد باران، پوشش های محافظتی برای اجناس در انباری و حتی پوشش استخر، بالکن و در ساخت سایبان می توان این نوع از برزنت ها را استفاده نمود.


موارد مصرف پارچه برزنت کیفی
پارچه برزنت کیفی همان طور که از اسمش بر می آید برای تولید و ساخت انواع و اقسام کیف ها و کوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت ضد آب بودن برزنت کیفی سبب می شود که بتوان از بابت وسایلی که در این کیف ها نگهداری می شوند خیالمان راحت باشد. از انواع کاربردهای گسترده برزنت کیفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- استفاده از پارچه های برزنتی در کیف های لپ تاپ ها در سایز ها و رنگ بندی های مختلف
- استفاده از این نوع پارچه ها برای کوله پشتی های مختلف مدارس
- برای کوله های نظامی نیز برزنت کیفی کاربرد گسترده ای دارد
- یکی دیگر از موارد کاربرد این نوع برزنت در کوله های کوهنوردی و... می باشد.
نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که این کیف ها و کوله ها در رنگ بندی های مختلف و در طرح های شیک و مدرن تولید و به بازار عرضه می شود و به سبب ویژگی های منحصر به فردی که پارچه برزنتی دارد و در تولید این کیف ها و کوله ها به کار برده شده است طرفداران خاص خود را دارد و همواره میزان فروش بالایی را در این زمینه در فروشگاه های مختلف به خود اختصاص داده است. برای مثال در خصوص ویژگی های یک کیف برزنتی اداری خوب باید بگوییم که این نوع کیف ها باید به گونه ای باشند که بتوانند برای حمل انواع اسناد و مدارک و اشیاء مناسب بوده و از وزن کمی هم برخوردار باشند. کیفیت پارچه برزنتی به کار رفته در کیف اداری بهتر است از جنس مرغوب و ضد آب باشد. برزنت کیفی مرغوب در طول عمر کیف ها تاثیر زیادی دارد و می توان سالیان سال با خیال راحت از این نوع کیف ها استفاده کرد.

عوامل موثر بر قیمت پارچه برزنت کیفی

در خصوص عوامل تاثیر گذار در قیمت برزنت کیفی باید اشاره کنیم که موارد مختلفی در این زمینه تاثیر گذار هستند. برای نمونه تنوع رنگ و نوع دوخت و همچنین طراحی های زیبا باعث می شوند که این نوع پارچه ها از قیمت های مختلفی برخوردار باشد. البته برزنت کیفی ارزان قیمت هم در بازار وجود دارد. برای تهیه انواع برزنت کیفی ارزان قیمت نیز می توانید با فروشگاه ما تماس بگیرید. ما در زمینه تهیه و توزیع انواع برزنت با قیمت مناسب می توانیم راهنمایی ها و خدمات لازم را خدمت مشتریان عزیز خود در سراسر کشور ارائه دهیم.
از عوامل تاثیر گذار در قیمت کیف برزنتی کیفیت و جنس پارچه برزنتی می باشد که در تولید کیف مورد نظر استفاده شده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم پارچه های برزنت نوع ساده به صورت کیلویی به فروش می رسد. در بازار های مختلف، فروش برزنت کیفی ضد آب قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد.


برزنت کیفی

​استفاده از پارچه برزنت جهت تولید انواع کوله پشتی های ورزشی، مدارس و کوهنوردی

پارچه برزنت کیفی

​پارچه برزنتی با کیفیت و مستحکم جهت مصارف تولید انواع کیف و کوله پشتی

موارد مصرف پارچه برزنت کیفی

کاربرد پارچه برزنت جهت تولید کیف های اداری بادوام، محکم و ضد آب